Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Xeni (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 00:19
Mulla on luonnostaan hieman harmahtavat, paksut, yhdistyneet sekä erittäin epänaiselliset kulmakarvat. Siispä Sheivaan ja piirrän kulmakynällä ne . Joskus meinaa kyllä keittää yli, ku niistä kulmakarvoista tulee ihan erilaiset, ja joutuu piirtään uudelleen..
Naurattaa vaan, ku piirrän sellaset jännät kulmat, ni miesystävä sanoo; "Taas sulla on vihaiset kulmakarvat!" :---DDD Suloista!

Oon monesti stadissa nähny erilaisilla gootti - ja pikkujööttimuijilla sellasia oikeesti tosi hirveitä kulmia, jotka jatkuu jo pitkälle otsaan asti. Mun mielestä jo ihan törkeen näköstä. Tuskassaki kesällä oli yhellä tytöllä sellaset, ja kuumalla kelillä otsa hieman hikoili.. Ja kulmat valu pitkin naamaa x).
Hirveen näköstä on kans, jos on sellane näkyvä kulmasänki, jonka päälle on vedetty ohkaset viivat .
Kirjoittanut: Dunkelwerden (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.11.2009 05:40
Hui, muakin kyllä aina hirvittää, kun kaupungilla tulee vastaan neitokaisia, joilla on todella huonosti piirretyt kulmakarvat. Pilaa vain nätin naaman, kun kulmakarvat on piirretty miten sattuu. Eikä se näytä edes hienolta.

Tapasin muutama vuosi takaperin nyppiä/ajaa kaikki kulmakarvani pois, mutta sitten kyllästyin siihen, miten kamalalta se naama näyttikään kun kulmakarvoja ei oltu piirretty. Annoin kulmakarvojen kasvaa takaisin, ja nyt pidän niitä suht ohuina. Piiloblondi kun olen, niin kulmakarvatkin ovat todella vaaleat: ei siis ole mitenkään ongelmallista piirrellä niiden päälle tummalla kulmakynällä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2009 18:42
Huii,en kyllä uskaltais ottaa kokonaan kulmakarvojani pois,vaikka jotkut niin ehdottaakin"!?
Enkä pelkää...!
Kirjoittanut: motionless (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.11.2009 20:55
Itselläni ei ennen ollut kulmakarvoja juuri lainkaan. Piirtelin ne sitten oman käden kautta. Nykyään tosin olen niitä hieman kasvattanut, mutta piirrän kulmani siltikin kynällä. Varmaankin sen takia kasvatin hieman kulmakarvoja takaisin, etten näyttäisi niin orvolta ilman meikkiä. Toki eihän sitä tiedä, jos vaikka joku päivä rykäisisin ja ajaisin kulmakarvat kokonaan poies.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2009 13:53
Itse uskaltauduin vasta vähän aikaa sitten ajella kulmani, onhan se ihan hauskaa kun voi itse piirtää sellaiset kuin haluaa. Mutta ilman meikkiä kyllä näyttää sangen pöhköltä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.11.2009 11:52

Lainaus: Never

ilman meikkiä kyllä näyttää sangen pöhköltä

mie näytän söpöltä! tai pojalta ._. mutta söpöltä ennemmin : D
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.12.2009 15:31
minä piirrän kulmat kokonaan itse...oon tehnyt niin kesästä lähtien ja pakko sanoa näin taiteilijana että tulee paremmat itse tehtynä!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 20:08
Itse kyllä suosin ohuita piirrettyjä kulmia...en muista edes koska mulla on ollut ns. normaali kulmakarvat.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 20.12.2009 21:43
Päätin n. kuukausi sitten kasvattaa kulmat takaisin, ja tähän mennessä menee aika hyvin. Kyllä ne pitää kuitenkin meikillä hieman "täyttää", sillä ilman meikkiä ne näyttävät hieman oudoilta, varsinkin nyt vielä kasvamisvaiheessa. En tiennytkään miten paljon olin ikävöinyt luonnollisia kulmia, vaikka nautin paljon näistä kulmattomista vuosistakin
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.12.2009 22:44
Ziisus! Ompas iänikuinen ketju, oon alottanu tän yli 3 vuotta sitten! No, asiaan. Viime aikoina (kuten mua nähneet tai kuvia katsoneet huomaa) oon piirtäny pinkit kulmakarvat koska hiukset on pinkit. Näin tein myös silloin kun oli punaiset hiukset ja joskus lilojen ja sinisten hiusten kans. (siis hiusten värin mukaan myös viivat silmien päälle) Muistaako joku et mulla ois viime kesänä ollu vihreet kulmat???!!!!
Joka hiivatin päivä ne saa höylätä kun kasvavat koko ajan takas (en siis jaksa nyppiä vaan vedän terällä et veri lentää (joskus oikeesti, muttei nyt ehkä sentään "lennä") ;D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit