Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Noraphrenia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.12.2009 20:37
Joo, mullakin ajeleminen (ja höylällä, kyllä ) oli jokapäiväistä, joten en vaan jaksanut enää. Ja äiti on ihan hysteerinen mun kulmien kanssa. Se ei voi sietää kun ajan ne. Se makso mulle industrialin korvaan kun lupasin kasvattaa kulmat takasin, joten nykyään olen siis kulmakarvallinen!
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 00:04
Olen saattanut jo vastata tähän joskus aikoja sitten, mutta olkoon.
Elikkäs, mulla ei ole kulmakarvoja tai viivoja ollenkaan. Ajan höylällä pois, ja enkä piirtele mitään. Minulla on kai sen verran ilmeikkään kasvot, etten näytä kovin kummajaiselta ilman kulmia.
Tänään tosin tuli mieleen kasvattaa ainakin osa karvoista takaisin. Saa nähdä jaksanko rueta sähläämään niiden kanssa.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:28
Tällä hetkellä piirretyt. omat on täysin onnettomat ja tykkään mahdollisuudesta piirtää vaik kaks kirkkovenettä tilalle
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2010 16:26
Niin, itselläni on ihan luonnolliset kulmakarvat, ei näistä voi luopua, olen kovin kiintynyt näihin. Ovat niin kivan värisetkin (mustat ihan luonnostaankin) ja hyvä malli. Joskus kyllä kokeilin kulmien piirtämistäkin, muttei se oikein sopinut minulle ja näytän paremmalta oikeilla kulmakarvoilla.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2010 19:38
oli joku vuos sitten kun päätin kasvattaa omat takaisin melko pitkän ajelu-piirtelyjakson jälkeen. nyt mietin että pitäiskö penkkareita varten ajaa pois taas joksikin aikaa ettei sitten tarvitse peittää kulmia sitä meikkiä varten.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • • Muokkasi: tuulikello
  • Lähetetty: 07.01.2010 15:47
Hmm, en tiedä, pitäisiköhän kasvattaa omat kulmat takaisin. Jos voisin saada ne nythetitänne, ottaisin ehdottomasti, juuri se kasvatusvaihe tökkii :/ ja tietysti se tosiasia, että sitten pitäisi jaksaa taas nyppiä ja yrittää meikata niitä... Piirtely olisi helpompaa, mutta kun kaipaan taas vaihtelun vuoksi luonnollisia kulmakarvoja (varsinkin kun nyt talvella pipo pyyhkii kulmat pois + yleinen aamulaiskuus ei tykkää piirtelystä). Kesäksi minun täytyisi ne joka tapauksessa kasvattaa. Kuinka kauan teillä, jotka kulmat ovat joskus takaisin kasvattaneet, kyseinen prosessi on vienyt?
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2010 18:16
Itselläni on ihan omat luonnolliset tallessa. Nypin niitä kutenkin, jotta olisivat jonkin muotoiset. Väriltään ovat sen verran tummat, että ei tarvitse edes väritellä niitä
Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2010 16:42
Mulla on ihan höylällä ajellut kulmat. On niin mustat luonnostaan ja näkyy heti semmosia kulmakarvojen alkuja (ööm sänkeä?) jos en ajele joka aamu. Nyppimisessä meni aina liian kauan aikaa ja en sitten loppujen lopuksi vaan jaksanu enää sitä sähläämistä niitten pinsettien kanssa : /
Porukat vähä säihkähti kun pesin meikit pois .. Näytän ilman kulmia ihan madolta
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 15.01.2010 20:27

Lainaus: tuulikello

Kuinka kauan teillä, jotka kulmat ovat joskus takaisin kasvattaneet, kyseinen prosessi on vienyt?

Sanoisin että saat kasvattaa pari kuukautta kunnes kulmat kasvavat tarpeeksi pitkiksi näyttääkseen kulmilta. Outo lause, juu, mutta pointti säilyy (toivottavasti ) Kulmakarvat kasvavat kuitenkin paljon nopeammin kuin esim. ihokarvat tai hiukset. Jos lopetat höyläämisen maanantaina, sunnuntaina kulmat ovat jo reilussa vauhdissa ja sänki on paksua. Lopputulos on kyllä prosessin arvoinen; kun vertaan ohuita, piirrettyjä kulmiani nykyisiin luonnollisiin kulmiin, pidän kyllä näistä luonnollisista enemmän.

Tästä on n. 3 kuukautta kun lopetin kulmieni sheivaamisen, ja voin aika varmasti sanoa, että kasvaminen on "loppunut" ja nyt vain nypin niitä ylimääräisiä karvoja sieltä täältä.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2010 22:59

Lainaus: AlienSexGarden

Jos lopetat höyläämisen maanantaina, sunnuntaina kulmat ovat jo reilussa vauhdissa ja sänki on paksua.

Juu, sellainen löytyy tällä hetkellä, nam. Olen ollut n. viikon ajelematta ja hieman hirvittää katsoa peiliin, sillä en oikein uskaltaisi nyppiäkään mitään. En kuitenkaan missään nimessä ajelisi poiskaan enää, taidan sittenkin tykätä enemmän karvakulmista. Ikävästi vain kasvavat niin, että toinen kulma on tasaisen paksu ja näköjään karvat ovat asettumassa normaalisti, mutta toinen on vain harvaa sänkeä siellä täällä :/ No, kai näistä hyvät tulee, kun jaksaa odottaa. Aika kiinnostavaa toisaalta aloittaa kulmakarvojen muotoilu ihan alusta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit