Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat? - Sivu 50

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 20:09

Lainaus: emanon

Himmet EBM-kulmat!!!

Eli jo hieman kulahtaneeksi päässeet mäkkärinkaaret? Himmeät ja himmeät...
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2010 13:29
Mulla on ihan luonnolliset kulmat, jotka siistitään aina sillon kun ne on kasvanu liikaa. Mutta en aja niitä, ikinä!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2010 10:14
Luonnolliset, ehdottomasti. Allekirjoittaneen mielestä pelkät piirretyt viivat ovat lähes poikkeuksetta riipivän rumat. Myönnettäköön, että omat puskakulmakarvanikin kaipaavat taas vähän trimmaamista, mutta en helvetissä ajaisi niitä kokonaan pois.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2010 10:40
Piirretyt muuten olis jees mutta nyt kun on otsatukka niin ei oo mitään väliä kun ei nuo karvat näy.
En vaan oo ikinä voinu vetää kulmakarvojani kokonaan pois kun poikaystävä sanoo että näyttäisin rumalta sitten. Ärsyttävää sinänsä koska mä en tykkää naamastani kun on noi rumat liian matalalla olevat karvapuskat.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2010 00:51
Luonnolliset kulmat minullakin. Nypin kyllä ja käyn pari kertaa vuodessa värjäämässä kun ovat niin vaaleat. Muuten sitten meikkikynällä vähän näkyvyyttä lisää. Ainoa miinus vaan on se että saisivat vähän ylempänä olla mutta minkäs teet.
Piirretyt kulmat kyllä kiehtoo. Joskus piti sheivata omat pois ihan vaan koetteeksi, mutta se vähän jäi. Lisäksi olen aivan satavarma, että jos niitä itse piirtelisin niin varmaan jossain vaiheessa päivää sotkisin vahingossa :'3
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2010 07:39
En ite osaa enään elää kulmakarvojen kanssa välillä päättää että "nyt kasvatan oikeen kulmakarvat!" mutta sitten innostuu tekemään hurjia meikkejä ja ********** liian mataliin kulmakarvoihin,sit se on menoa taas.muutenkin rakastan sitä,kun voi joka päivä piirtää sellaset kulmakarvat kun huvittaa
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2010 12:02
Piirtänyt olen useita vuosia jo, en edes muista miltä luonnolliset kulmani näyttävät
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2010 21:03
Itsellä ovat piirretyt. Ollut varmaankin noin pari vuotta. Tykkään niistä näin, mutta huono puoli on se että joutuu ajelemaan ne aika usein eli noin joka toinen päivä.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.08.2010 03:03
ajelin pois, rupes perkele kyllästyttämään nyppiminen ja muu perseily
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.08.2010 09:28
Aika ohueksi nypityt, mutta sen verran, että omat karvat kelpaavat. Harmi vain kun ovat niin vaaleat etteivät ilman kulmakynää näy. On se kuitenkin helpompaa kuin piirtää aina uudet aamuisin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit