Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2010 11:55
Minulla oli aikanani ajellut ja vanhempia kuvia katsellessa olen purskahtaa itkun sekaiseen nauruun. Piirretyt kulmakarvat ovat olleet aivan hillittömät (ja hirveät)! Riippuu tietysti täysin millaiset piirtää... Mutta tällä hetkellä olen omani kasvattanut takaisin ja vaaleuden vuoksi ne kuitenkin aina tummennan.
Kirjoittanut: Lilith Immaculate (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.10.2010 15:46
Itselläni on ruskeat, luonnolliset (nypityt ja muotoillut tosin) kulmat. Joskus vahvistan kulmakynällä, useimmiten en. Koen näyttäväni paremmalta luonnollisemmilla ja vähän vaaleammilla kulmilla vaikka hiukseni ovat tummanruskeat... Näytän jotenkin puhtaalta ja viattomalta !
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2010 19:00
Itse en voi sietää sellaisia yhtenä viivana piirrettyjä kulmakarvoja. Paras on mielestäni korostettu luonnollisuus, sellainen albatrossin siipeä muistuttava malli. Itse olen saanut avattua katsetta nyppimällä melko voimakkaasti kulmien alta ja ulkonurkasta. Mutta olen silti jättänyt ne itse kulmaKARVAT silti olemassaoleviksi. Ja piirtänyt karvojen päältä ja vähän niiden yläpuolelta, ettei luontainen paksuus mene. Joskus itsekin nypin ihan viivoiksi, mutta nähtyäni itseäni sitten kuvista ja videoilta totesin näyttäväni aika pälliltä ja samalla aloin ymmärtää, miksi lookkiani myös hiukan dissattiin. Sitten testasin pitkästä aikaa tätä luonnollisempaa tyyliä ja tykästyin kovasti.
Kirjoittanut: Sir Henri Risti (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2010 16:25
Kulmakarvojen evolutiivinen merkitys lienee se, että se estää tehokkaasti hikeä pääsemästä silmiin kun hikoilee paljon.

Kulmakarvattomuus voi siten aiheuttaa tiukassa paikassa fataalin virheen, eli relfeksin mikä sulkee silmän kun siihen menee hikeä esim. miekkataistelun aikana.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 30.11.2010 16:30

Lainaus: Sir Henri Risti

evolutiivinen

Voisit vaikka laittaa wikipediaan aina linkin samalla noista oudoista sivistyssanoistasi niin tajuaisinkin viestin merkityksen.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: raato
  • Lähetetty: 01.12.2010 11:44

Lainaus: FilthyVictorian

Voisit vaikka laittaa wikipediaan aina linkin samalla noista oudoista sivistyssanoistasi niin tajuaisinkin viestin merkityksen.

Tai sitten otat vain ahkerasti itse selvää Mielestäni ihan ymmärrettävää tekstiä Sir Henry Ristiltä. Kirjoittajalla menisi tuplasti enemmän aikaa jos kaikesta pitäisi laittaa linkki vain muiden laiskuuden takia. No, ihminen on usein luonnostaan hedonistinen... Päättelykyky myös kunniaan! Tiedät varmaan mikä on evoluutio? Siitä sitten päättelemään mitä evolutiivinen voisi tarkoittaa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2010 14:35
Kaikkien kulmakarvattomien kannattaa siis aktiivisesti välttää miekkataisteluja arkielämässään!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 01.12.2010 16:03

Lainaus: raato

Tai sitten otat vain ahkerasti itse selvää Mielestäni ihan ymmärrettävää tekstiä Sir Henry Ristiltä. Kirjoittajalla menisi tuplasti enemmän aikaa jos kaikesta pitäisi laittaa linkki vain muiden laiskuuden takia. No, ihminen on usein luonnostaan hedonistinen... Päättelykyky myös kunniaan! Tiedät varmaan mikä on evoluutio? Siitä sitten päättelemään mitä evolutiivinen voisi tarkoittaa...

EVOLUTIIVINEN ja miekkataistelut. Ja se wikipedia oli puoli läppä. Tänks. Mutta suonet anteeksi jos en vaivautunut googlettamaan tai päättelemään tai mitään semmosta hauskaa trollin takia Mut juu, ehkä tämä tästä aiheesta...
Kirjoittanut: mieli-kuvitus (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 20:53
Ite piirrän kulmat kokonaan. pääsee käyttää mielukuvitusta ja tekemään fiiliksen mukaan kulmat
On kyl pari kertaa tullu kasvatettuu kulmat takas, mut emmä pitkään oo jaksanu niit pitää, ku menee hermot, ku joutuu nyppii niit ja muutenkin
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2010 13:10
Ennen ajoin kulmani kokonaan pois, koska en osannut nyppiä niitä haluamaani malliin. Valitettavasti en osannut myöskään piirtää kulmia kunnolla.. Eli tuloksena järkyttävät hiusrajaa lähentelevät vapisevat viivat. Piirsin myös kulmani naurettavan lähelle toisiaan, väliin jäi ehkä sentti tai pari.

Nykyään olen opetellut pärjäämään omien kulmieni kanssa. Olen nyppinyt ne melko ohuiksi ja jyrkästi nouseviksi, kulmakynällä sitten parantelen niitä ja luon hitusen paksuutta ja pehmeyttä (kuitenkaan sitä tiettyä särmää kadottamatta.) Kulmani ovat luonnostaan niin tummat, ettei niitä paljoa tarvitse värittää, mutta nyppiä pitää kyllä monta monta kertaa viikossa.

Tykkään paljon enemmän tästä nykyisestä tyylistäni, ne kokonaan piirretyt kulmat olivat jotain niin hirveää..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit