Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2010 09:16
Oon sheivannut kulmani noin nelisen kertaa kokonaan pois ja pisin aika, jolloin vain piirsin kulmani, oli noin 4kk. Sitten meni hermot, kuten edellisinäkin kertoina siihen sheivailuun ja piirtelyyn joten kasvatin karvat takaisin. Viime kesänä oli viimeksi kulmakarvat ajeltuna taas siitä syystä, että mulla meni juttu hieman toisinpäin - kyllästytti se iänikuinen kulmien siistiminen pinseteillä jne.
Hieman ristiriitaista. Tällä hetkellä on kulmakarvat ja täytyy myöntää, näistä pidän paljon enemmän. Värjään karvat, koska ovat luonnostaan niin vaaleat ja kynällä sitten vielä saatan tummentaa hieman ja tehdä niihin jotain tietynlaista linjaa, kovin tuuheat kulmat kun ei ole.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2010 09:19
Oon kasvattanut tässä kulmakarvoja takaisin.
Alkoi ärsyttämään kulmakarvattomuus ja kun muutenkin piirretyt kulmat on aika luonnottoman näköiset. Paljon tyytyväisempi oon nyt kun on kulmakarvojakin Ja ovat onneksi kasvaneet jo aika paljon takaisin.
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2011 16:52
Kulmakarvat ovat olleet mitättömän ohuet, koska olen niitä nyppinyt huonon luonnollisen mallin vuoksi. Olen ne sitten peittänyt meikkivoiteella, mutta niin että näen niiden mukaan piirtää parannellusti päälle. En pidä kulmakarvoista noin yleensäkään, mutta ilman niitä näyttää kuitenkin kummalta.

Nyt on sitten pitkän piirtämisen ja nyppimisen jälkeen aika tullut kasvattaa kasvat takaisin tulevaisuuden suunnitelmien vuoksi. On kyllä yhtä kärsimystä. Saa nähdä mitä tulee.
Kirjoittanut: ghost_girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.02.2011 12:24
Harkinnan jälkeen sheivasin kulmani kokonaan, tuloksena ilman meikkiä näytän kaljurotalta, mutta piirretyt viivat sopivat paremmin meikkeihin, jollaisia harrastan. Syynä oli myös, etteivät omat kulmani tahtoneet asettua sellaiseen muotoon johon ne halusin. Onneksi olin tyytyväinen lopputulokseen, eikä niiden piiräminen ollutkaan niin hankalaa kuin olin saanut kuulla
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2011 17:45
Le brows

Hehhe, oli pakko linkittää. Ovat aika villit Minusta tuo muoto on tossa ihan ok, mutta voisivat olla hieman pienemmässä koossa. Enemmän häiritsee nuo huulet jotka näyttävät siltä kuin niihin olisi kaadettu saavillinen huulikiiltoa, YÄH. xP
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2011 17:48

Lainaus: ghost_girl

etteivät omat kulmani tahtoneet asettua sellaiseen muotoon johon ne halusin.

samasta syystä itsekin vedin kulmat pois. Olen aina ollut luonnollisten kulmien kannattaja, mutta nyt riitti sekin. Oikeastaan kasvoni ovat varsin persoonallisen näköiset ilman kulmakarvoja, eli joka aamu ei niitä tarvitse piirelläkään. Ja aina voi otsatukan vetää päälle.
Ja tosiaan, ei se kulmien piirtäminen ole niin vaikeaa kuin mitä siitä annetaan ymmärtää.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.02.2011 20:50

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Hehhe, oli pakko linkittää. Ovat aika villit

Joo, tuo on yksi syy minkä takia ei kannata avata foorumeilla olevia linkkejä. Herttinen. Järkyttävää, kertakaikkisen järkyttävää.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2011 09:50

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

No huh huh. Onkohan tuo nyt ihan tosissaan? Ja nuo huulet
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2011 15:31

Lainaus: kuopassa

Joo, tuo on yksi syy minkä takia ei kannata avata foorumeilla olevia linkkejä. Herttinen. Järkyttävää, kertakaikkisen järkyttävää.

On ehkä vedetty pikkasen överiksi.. :P
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2011 16:23
Mä pigmentoin kulmat parisen vuotta sitten, ja oon kyllä tosi tyytyväinen. On älyttömän helppo nyppiä hajakarvat, kun selkeesti näkee missä niiden ei kuulu olla. Toisaalta, kulmakarvojen värjäämisestä ei päässyt eroon, koska näyttää suhteellisen dorkalta vaaleahkot kulmakarvat mustalla taustalla.

Ehkä olsiin voinut valita hieman "persoonallisemman" mallin, mutta toisaalta, pigmentointi ei ole ikuinen, joten tätä on helppo muokkailla lisää. Eli ehdottomasti ainakin omassa nassussa luonnollisuus on yök, yök, mutta toisille se taas sopii
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit