Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2011 17:57
Melkein pienesti kiljaisin iik kun avasin linkin. Huh!

Vastikään nypin omat kulmakarvani, kun olivat päässeet rehevöitymään. Nyt on taas siistimpi naama. Inhottaa ihan älyttömästi se pinsettien kanssa sohiminen, mutta onneksi sitä ei tarvitse harrastaa kovin usein.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.02.2011 02:13
Olen seivannut kulmakarvojani nyt 2 vuotta, joka toisen viikon välein. En kerta kaikkiaan siedä kulmakarvojani ja olen mieluiten ilman niitä. Täällä taidekoulussa meikkailu onkin jäänyt sikseen kun olen keskittynyt vain maalaamiseen/piirtämiseen/yms tekemiseen enkä käy missään kun olen jumittunut köyhänä pummina koulun asuntoloihin. Kun meikkailu l0ppui, loppui myös kulmakarvojen piirtäminen. Kulmakarvattomuus on kivaa
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2011 16:32

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Enemmän häiritsee nuo huulet jotka näyttävät siltä kuin niihin olisi kaadettu saavillinen huulikiiltoa

Herranjumala mitkä huulet!! xD Todella karmaisevat! Ja tosiaa pienemmässä koossa noi kulmatki vois näyttää vähä ees paremmalta.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2011 23:04

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Le brows

Noh, jos itse tykkää niin mikäs siinä, mutta... anna mun Luoja kaikki ymmärtää.

</offtopic>
Kirjoittanut: Neitoinen (Jäsen)
  • • Muokkasi: Neitoinen
  • Lähetetty: 17.03.2011 16:27

Lainaus: Mae Angela

Olen seivannut kulmakarvojani nyt 2 vuotta, joka toisen viikon välein. En kerta kaikkiaan siedä kulmakarvojani ja olen mieluiten ilman niitä.

Wau! Aika radikaali valinta. Täysi kulmakarvattomuus antaa varmaan tosi mielenkiintoisen vaikutelman. Karvattomuus on tosi hieno juttu, tosin se sopii harvoille. Itse kuulun "omat ei piirretyt" -ryhmään, mutta sheivaisin pääni mikäli se ei olisi niin ruman muotoinen!
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2011 13:59
En tiedä nyppisinkö kulmani ohuiksi vai ajanko kokonaan pois ja piirrän.
Tällä hetkellä on rehottavat kulmat. En ole nyppinyt ollenkaan, koska se sattuu D:
Helpointa olisi vain ajaa kokonaan pois, mutta en sitten tiedä.
Kertokaa hyviä ja huonoja puolia nyppimisestä ja piirretyistä kulmista (:
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2011 14:13
Suosittelen ekaks nyppiin ohueks ja piirtää siihen sitten päälle ja jos tuntuu vielä että haluaa kokonaan pois niin sitten kokonaan pois Eikä se nyppiminen nii paljoo satu ku sitä hetken aikaa tekee, itse joskus tein niin että menin kosmetologille ohentaan kulmat, ne osaa tehä sen melko kivuttomasti
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 25.03.2011 14:19

Lainaus: OngelmaTeini

Tällä hetkellä on rehottavat kulmat. En ole nyppinyt ollenkaan, koska se sattuu

Jos kulmien siistiminen tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin kokonaan pois ajelu, mutta nyppiminen liian kivuliaalta, niin kannattaa kokeilla kulmakarvaveistä. Ite kans koen, että nyppiminen sattuu ihan liikaa, ja sillon kun haluaa olla omilla siistityillä kulmilla niin tää on aika kätevä. Ostin ihan Prisman kosmetiikkahyllustä samasta kohtaa missä on Iberon ponnareita ja muita välineitä. Ei oo kamalan kallis. Tais toi yhen veitsen paketti maksaa 2.90 € sillon kun ostin. Tokihan tuo sitten tuosta tylsyy käytön myötä ja tarttee ostaa uus, kun ei oo vaihtoteriä.
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2011 15:12
Kiitos kiitos (: Pitääpä käydä kaupassa sit ku tervehdyn kun ooon kipeenä nyt D:
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.03.2011 15:16
Musta tuntuu, tai taitaa olla ihan fakta faktum, että oon kadottanut taidon piirtää kulmakarvani. Joka aamu tuijotan peilistä pärstääni ja kummastelen kuinka aina toinen kulmakarva joko on pidempi kaareltaan tai korkeammalla kuin toinen. En vaan tiedä mitä tekisin kun omat karvat on niin vaaleat ja värjään hiukset mustiksi niin pakko kuitenkin mustalla piirtää kulmatkin. Tai sitten alan tuolle kulmakarvaton linjalle ja yksinkertaisesti tyydyn siihen että näytän alienilta...En kyllä tiedä kumpi ois pahempi: Eripari kulmat vai alienius...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit