Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.10.2009 02:20

Lainaus: Layil

Sävy huono, tarttui huonosti plaplapla...

Olikohan minullakaan sittenkään värjäyksen epäonnistuminen kiinni värjääjästä, jos sinullakin on kerta ollut huonot kokemukset tästä. Muut Stargazerin värisävyt mitä olen kokeillut (plume, magenta, shock pink tai joku vastaava) ovat olleet hyviä ja tarttuneet hyvin (parhaiten plume), mutta tämä oli huono verrattuna edellisiin. Onkohan kyseisessä sävyssä vikaa, vai onko minulla vain ollut tuuria edellisten värjäysten kanssa...
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2009 18:04

Lainaus: Faith Black

Onkohan kyseisessä sävyssä vikaa, vai onko minulla vain ollut tuuria edellisten värjäysten kanssa...

Varmaankin vika jotenkin tuossa värissä O.o Koska kyllä monet on kehuneet Stargazeria. Itse en kyllä suostu koskemaan enää x)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.10.2009 23:00
hitto kun tekisi mieli taas uudistaa tukkaa. värjätä kirkkaan punaiseks tai vaikka lilaks. mutta mutta kun ei ole varaa ostaa ensin niitä värinpoistoja että sais mustan tosta muista kun otsiksesta poies. ja uudet väritkin on ostettu. no jos sitä sitten seuraavalla kerralla. vois värjätä vaikka niin että punaseks ja sitten sinne tänne ohuita ja paksumpia sumppuja lilaa tai vaan ihan "latvatupsut" lilalla.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 21:31
No niin taas tarvitsen apua näissä hiusasioissa..
Olen noin puol vuotta värjännyt joka kuukausi/toinen kuukausi hiuksia ruskeiksi aina joko sävy tummempi tai vaaleampi kuin hiuksissani oleva ruskea. Kerran tein hiukseni manic panicin ultraviolet värillä, mutta sen ei pitäisi vahingoittaa hiuksia. No nyt en ole värjännyt tummemmaksi hiuksiani noin kolmeen kuukauteen, koska haluan takaisin vaaleat hiukseni. Juurikasvua on nyt tullut noin 5 senttiä vaaleanruskeisiin hiuksiini ja viime viikolla haalensin hiuksiani vaalentavalla värillä, joka ei ollut värinpoisto aine. Nyt 10 senttimetriä hiukseni tyvestä on vaalean blondit ja loput hiuksistani oranssinruskeat. En viitsisi tehdä värinpoistoa, koska hiukseni on niin pitkät enkä halua pilata niitä liikaa.
Olisiko kellään vinkkejä miten saisin hiukseni takaisin vaaleiksi, ilman että rasitan hiuksiani liikaa?
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2009 23:41

Lainaus: Amelia De Vlarie

Olisiko kellään vinkkejä miten saisin hiukseni takaisin vaaleiksi, ilman että rasitan hiuksiani liikaa?

Osta silver-shampoota URL ja pese sillä hiukset. Shampoo on samalla syväpuhdistavaa ja aavistuksen vaalentavaa. Se myös tasoittaa väriä hiuksissa ja vaikutuksen alkaa nähdä selvästi noin 5-10 pesun jälkeen.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2009 15:40

Lainaus: Kedira

Osta silver-shampoota

Kuulostaa hyvältä idealta, kokeilenpa kun kampaamokin sattuu olemaan lähellä. Kaverini osti minulle violetinväristä shampoota kyllä, jonka pitäisi poistaa oranssisuutta, mutta se ei vaalenna hiuksia. Ehkä jos käytän tuota shampoota ja käytän vaalentavaa hiusväriä silloin tällöin niin ehkä jossain vaiheessa hiukset on taas vaaleat?
  • Lähetetty: 25.10.2009 18:35

Lainaus: Amelia De Vlarie

averini osti minulle violetinväristä shampoota kyllä, jonka pitäisi poistaa oranssisuutta, mutta se ei vaalenna hiuksia.

Hopeashampoot on yleensä violetin värisiä ja ne just poistelee sitä keltasuutta eli vähän vaalentaa hiusta. Liikaa jos sillä pesee ni hiukset saattaa tulla vähän sinertäviks toisaalta valkoisissa hiusväreissä oon huomannu kans sen vivahteen semmosta sinistä/violettia. Saa näyttämään enemmän valkoiselta ja se keltaisuus sitten häviää.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2009 18:40
Yhyy yhyy. Neljän sentin tyvikasvu mustassa tukassa. Viime värjäyskerralla kirveli niin railakkaasti etten taida enää viitsiä polttaa päätäni, ilmeisesti oon allergisoitunut mustalle hiusvärille - ehkä kaikille kestoväreille. Ei yllättäisi, on tässä sen verran vuosia ja väripurkkeja kulutettu. En vaan oikeasti tiedä, miten elämä jatkuu, oma väri on tumma harmaanruskea. Siinä ei näy suoravärit ilman vaalennusta, ja jos pää ei kestä edes mustaa, uskallanko kokeilla värinpoistoakaan...

Kriisi.
  • Lähetetty: 25.10.2009 22:22

Lainaus: Neiti Kooma

ilmeisesti oon allergisoitunut mustalle hiusvärille - ehkä kaikille kestoväreille

kannattaa kattoo mitä aineita värissä on käytetty ja ottaa semmonen seuraavaks semmone missä olis eri aineita... testaa iholle aluks.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.10.2009 22:27
Kohta meitsi pääsee heittään pinkkiä tukkaansa tai punasta tai violettia tai mitä tahansa, koska mun undercutit sanoo: moi me kasvetaan ja halutaan tosi kivan värisiks ja ollaan pitkiä hiuksia. Joten ehdotelkaa ! Kaikkea villiä saa heittää, päälihiukset jää siis mustaksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit