Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.10.2009 16:20

Lainaus: SirMarylee

Joten ehdotelkaa ! Kaikkea villiä saa heittää, päälihiukset jää siis mustaksi.

Kaverilla oli joskus silleen jänskästi, et oli alta ihan kirkkaan punanen, ja sitten siinä alla oli niinkun mustia raitoja vielä. En osaa selittää, mutta oli kyllä tosi kivan näkönen

Mä olen aatellut talveksi uutta väriä päähän.. Ihan vaan mustaa olis aateltu, mutta sitten tuli onkhelma, että mitäs jos haluisinkin värjätä ennen haalistumista jollain muulla värillä? Joutuis sen värinpoiston laittaan, ja kun hiukset on muutenkin hauraat ja katkeilevat : / Ja jos värjäisin punaseks(mikä on siis käyny mielessä) niin eikö punanen haalistu hirvittävän nopeesti?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.10.2009 19:28
Aivan kirkkaan punanen haalistuu kauhian nopeasti, joten jos on hauraat hiukset en suosittele tätä väriä, sillä värjäskertoja tulee enemmän. Yleensäkin kirkkaat tai voimakkaat värit haalistuvat nopeasti
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2009 23:12
Alkaa harmittamaan se kesällä suoritettu värinpoisto. Nimittäin hiuksieni latvat eivät enää suostu ottamaan väriä itseensä sitten millään. Haalistuvat saman tien kulahtaneiksi, kuin aurinko (jota ei kyllä enää paljoa näe) olisi ne haalistanut!

Jos jollakulla on tähän ongelmaan jotakuta soveltuvaa vinkkiä, niin ottaisin mieluusti ne vastaan. Ja EI, hiusten leikkuu ei ole soveltuva ratkaisu!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2009 23:57

Lainaus: Kedira

Jos jollakulla on tähän ongelmaan jotakuta soveltuvaa vinkkiä, niin ottaisin mieluusti ne vastaan.

Ainahan voi kokeilla rakennepaikkaavaa naamiota tai jotain vastaavaa, mutta pelkäänpä että saksiterapia on ainut pätevä vaihtoehto. Itsekin haaveilen kampaajakäynnistä, latvani ovat aivan käsittämättömän hirveässä takussa päivittäin ja väri pakenee niistä melkoisen nopeasti...
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2009 15:35

Lainaus: Kedira

Nimittäin hiuksieni latvat eivät enää suostu ottamaan väriä itseensä sitten millään.

Yks vaikuttava tekijä on sekin, jos käyttää silikonipitoisia shampoita tai kovan luokan hoitoaineita. En oo ammattilainen, niin en termejä tiedä, mutta mulla on ollut värinpoistojen jälkeen tapana aina ennen uutta värjäystä pitää vähintään yks hoitoaineeton viikko, varsinkin jos suoravärin haluaa tarttuvan. Siihen sitten taas päälle sellasta hiusvärien mukana tulevaa superhoitoainetta ni pitäis pysyä.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 19:13
Noniin, joulukuussa ja uuden vuosikymmenen kunniaksi seuraavanlaiset hiukset värjäytyvät:
http://www.jannekoivuniemi.com/netti/jazzmin/pages /_MG_6327.htm

Onhan noita punaruskean värisiä hiuksia kateltu jo 3 vuotta

tarkoitus olis käyttää hyväksi tuota punaruskeaa sävyä ja vetästä hiukset sinimustalla ja tumman punaisilla raidoilla. Nyt olen miettinyt että tarviiko lettini värinpoistoa? Luulen ettei, mutta silti arvelluttaa. Väriä tuohon kuontaloon menee niin stnasti -.-
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2009 20:10
Jeih! Pääsin tänään eroon järkyttävästä reuhkaotsiksestani Kävn siis tänään kampaajalla leikkauttamassa otsatukkani, nyt tämmöinen mukavan lyhyt ja kaareva. Siis miten sen nyt selittäisin.. Puolikaari vasemman silmän yläpuolelta ja laskee vinosti oikealle. Saikohan tuostakaan mitään tolkkua, mutta kuitenkin kiva kaareva minkä alta näkee
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2009 20:13
Nyt on väri ollut päässä 20min ja kun laitoin tämä oli ihan oranssia tämä neste! Tämän pitäisi olla violetti, toivon ._.

ja lopputuloksena: Mitä järkyytävin pinkki -.-''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tummasta violetista väripurkista pinkki, tack så mycket -.-
Kirjoittanut: Dunkelwerden (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.11.2009 05:58
Mulla oli mustat hiukset suurinpiirtein 5 vuotta, kunnes pari vuotta sitten päätin että nyt saa musta riittää. Hiukset ylettyivät tuolloin keskiselkään asti, mutta olin päättänyt että kyllähän ne vaalennetaan. En kehdannut kampaajalle mennä, kun ajattelin että pakottaisi kuitenkin leikkaamaan puolet letistä pois (ja sitähän en halunnut), joten poistin värin omatoimisesti. Miltei tusina kertaa saikin väriä poistella ja fledaa vaalentaa, että kirkkaanpunainen näytti omaan silmään tarpeeksi hyvältä siinä. Vuoden ehti olla punaisena ja sitten typeryyksissäni värjäsin takaisin mustaksi. Puoli vuotta kesti kiinnostus ja nyt vähän aikaa sitten poistin taas värin ja värjäsin punaiseksi.

En tiedä myydäänkö Suomessa sellaista tuotetta kuin "Color Oops", mutta täältä Amerikasta sitä löytyi apteekista ja päätin kokeilla. Todella näppärä tuote, ei kuluta lähes ollenkaan hiusta (koska ei sisällä valkaisuainetta, ammoniakkia ynnä muita hirvittäviä myrkkyjä) ja poisti mustaa väriäkin yllättävän tehokkaasti. Ei jääneet hiukset ollenkaan niin pahaan kuntoon kuin edellisen vaalennusoperaation aikana, mistä olen aika ihmeissäni. Tietty yksi bleachi piti vetää hiuksiin loppusilaukseksi, että alkoi näyttää tarpeeksi hyvältä. Siinähän ne hiukset sitten lopulta käristyivät.

Mutta joo, olen aika ylpeä itsestäni tuon värinpoistoprojektin kanssa, mulla kun on todella paksut hiukset luonnostaankin ja kun ovat pitkiksi saaneet kasvaa, niin siinä on aika paljon materiaalia värjäiltäväksi. Nyt kun tuosta otsatukasta vielä pääsisi eroon (taas), niin olisi hyvä.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2009 21:20
Luotan hiuslisäkkeihini ja perusmustaan, sillä kaikki tyylini eivät salli shokkivärinsinistä. Hyppelen viktoriaanisesta leidistä cybergoottiin että hupsista vaan Nyt vuorossa valkoiset ja turkoosit cyberlocksit.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit