Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: DarkMoon (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2009 15:49
Mull on keskipitkät hiukset,jotka on leikattu hieman japani tyylisiksi.Väriltä ne on punaiset.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2009 19:17
Karmaiseva väriongelma. En tiedä yhtään, minkä väriseksi värjään, ja kampaajalle varattu aika torstaina.. Mustia olen miettinyt, mutta tulis sitten liian musta olo.. ja punainen hallistuu niin nopiaan.. Olen miettinyt myös että mustat hiukset, ja joka puolelle valtavasti ohkasia(tai vähän paksumpia) punasia raitoja. Tai sinisiä. Miltäköhän tulisi näyttämään? Ja näkyykö kirkas punainen tai sininen ruskeissa(ei kovin tummissa) hiuksissa?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2009 21:24

Lainaus: cyberhz

Ja näkyykö kirkas punainen tai sininen ruskeissa(ei kovin tummissa) hiuksissa?

Riippuu siitä, miten hyvin väri tarttuu mutta luulisin että näkyy. Kannattaa kuitenkin kysyä tuota kampaajalla. Mielestäni kyllä mustan kanssa sopisivat paremmin.

Itsellä pitkästä aikaa jonkun väriset, liilat, hiukset. Jee Tosin tarvitsevat kyllä aika piakkoin uuden värjäyskerran että ovat halutun sävyiset, mutta mustasta yhden värinpoiston kautta tämä on hyvä tulos. Huomenna kampaajalle leikkauttamaan ja uusi malli olisi kiva, vaan kun en yhtään tiedä mitä tahdon. Niin lyhyetkin ovat, että hiuksia radikaalisti lyhentemättä ei paljon suuria muutoksia aikaan saa.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.12.2009 21:02
Oiii, minä 'löysin' myös nuo Stargazerin värit, sen kauniin magentan. Ja sain vihdoin juuri sen oikean punaisen sävyn hiuksiini, jota oon tavoitellu jo likemmäs 5vuotta! Olen niiiiiiiiiin tyytyväinen että käyn heti huomenna täiden päälle ostamassa monta purkkia tuota väriä varastoon
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2009 10:04
Nyt on hiukset kulahtaneen violetit ja niissä roikkuu 9 punamustaa kuiturastaa. Kohta voisi jo värjätä, mutta miten? Äiti on mustaa edelleen vastaan. Olisiko teillä mitään ideoita heittää? Joku kaksivärinen voisi olla hyvä.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2009 13:24
Detteri

Jos laitat mustaa vaikka vain muutaman raidan verran eteen ja värjäät muuten jollain toisella värillä (punainen, violetti)? Tai sitten kirkkaammalla violetilla raitoja ja muuten tummanvioletilla?

Itse värjäsin eilen violetista punaruskeiksi kulahtaneet hiukseni Stargazerin plum-sävyllä. En laittanut värinpoistoa tai mitään, ihan tarpeeksi hyvin tarttui joka tapauksessa (sen verran kuin halusinkin, tällainen tummemman violetti olikin hakusessa). Oli ihanaa, kun väri ei haissut sellaiselta tappoaineelta kuin kaikki muut tähänastiset värit, joita olen kokeillut ja levittyikin hyvin, MUTTA. Se pesu. Huh huh, ainakin viisi kertaa huuhtelin, mutta aina irtosi väriä, joten luovutin lopulta. En tiedä, kokeilenko sittenkään Stargazeria enää uudestaan... Ei kestä järki puolen tunnin huuhtelusessioita ja violettia kylppäriä.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2009 20:58
Itse kävin hiljattain värjäyttämässä oman kuontaloni. Laitoin ruskealla taitetulla mustalla ja pinkillä. Oikein somathan näistä tuli, ainoa vika oli se, että jouduin siivoamaan kylppärin hiusteni päästettyä pestessä varmaan litran väriainetta.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.12.2009 22:10
Laitoin tässä pparit päähän ja nyt nukkumaan, saa nähdä tuleeko yöstä pelkkää vääntelyä ja kääntelyä. Tosin päässä nämä muovilerpukat tuntuvat siltä, kuin olisi juuri letittänyt rastat päähän joten tuskin ongelmaa. : P
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 18.12.2009 17:08
Itse haluaisin sellaiset "puolirastat", eli olisi niinkuin takana jonkin verran rastaa ja etuhiuksissa ei, sitten kun vielä rohkaistuisin sellaiset ottamaan Nyt on vaan kerroksittain leikatut punaiset hiusset päässä.
Värinä rastoissa olisi kirkkaamman punaista ja mustaa.
En ole oikein edes varma, miten sellaisia tekorastoja kiinnitetään
Olen taas kiinnostunut asiasta, mutta en oikein "ehdi" ottamaan asiosta selvää
Onko kellään käytännön neuvoja/kokemuksia ?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.12.2009 17:27

Lainaus: Dragonfly

En ole oikein edes varma, miten sellaisia tekorastoja kiinnitetään
Olen taas kiinnostunut asiasta, mutta en oikein "ehdi" ottamaan asiosta selvää
Onko kellään käytännön neuvoja/kokemuksia

Tästä ketjusta löytyy varmaan paljon vastauksia ja linkkivinkkejä eri foorumilaisilta Lyhykäiset mutta selkeät suomenkieliset ohjeet löytyvät helposti myös Cyber Shopin sivulta.

Minä olen ajatellut tässä jossain vaiheessa hommata klipsi-kiinnikkeisiä suorakuitulisäkkeitä säväyttämään punaista tukkaa. Saa nähdä, miten tämän idean kanssa käy...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit