Lainaus: rumanaama
Eli rakkaat pörröpäät, minulla on myös rastat odottamassa paketissa. Eli miten ne voi kiinnittää omiin hiuksiin niin, että ovat omien hiuksieni joukossa siellä täällä? Minun ei ole tarkoitus laittaa niitä koko päätä täyteen, vaan joku ehkä kuus tai kahdeksan kappaletta? Olisivat siis vain pieniä lisäkkeitä omiin hiuksiini.
Toivottavasti saan teiltä apua, haluaisin ne tukkaani mahdollisimman pian. Kääks!
Varmaan kaikkein helpoin tapa on juuri toi letitys, ja kuminauhalla kiinni. hankalaa laittaa ite. frendi mukaan tai sit kannattaa mennä ammattilaiselle.jos koko pään rastottaa siihen menee noin.. 10tuntii jos yksin tekee.. mä oon tehny muutamal eritaval kuitu rastaa, eli toinen on valmiiksi rastana olevaa setti joka vaan letitetään oman hiuksen kanssa ja on sillä selvä. melkein parhaimmalta noissa rastoissa näyttää jos omat hiukset on bout polkka mittaset tai lyhyemmät ettei sitä lettiä tarvitse tehdä aivan mahdottoman pitkälle.
toinen tapa on suoraan kuidusta, letitetään tyvi pätkä ja tuperataan loppu kuidusta rastaks..long story
ja vinkisk, kannattaa se tyvi väri / hiusväri laittaa enne ku laitatte ne rastat päähän,
Moderaattori muokkasi ärsyttävät teiniX-äXXät pois

Ei sellaisia tänne, kiitos.
- No prayes can reach me here, no light can touch, among reduced bibles, cigarettes and drugs I carve ur name in my flesh -