Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: Irtorastat ja rastojen laittajat !

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, Funereal Soul, Dark Eyes

Pikaseen selasin, enkä löytänyt vastaavaa aihetta.

Elikkä, ostin tässä joku aika sitten irtorastat (hiuksiin siis tietenkin). Kaipaisin vinkkejä niiden kiinnittämiseen. Netistä löysin tällaisen: http://cybershop.fi/tuote.php?path=0,19,247&tuote= 1355, mutta eipä onnistu tuon avulla, kun jäävät aina juuresta törrötämään rumasti. Miten te kiinnitätte nuo lisäkkeet päähänne? Lisäksi minulla on niin liukkaat hiukset, että, jos tuon linkin ohjeita noudatan, eikä rasta jää ylhäältä törröilemään, alkaa se liian alhaalta. Miten kummassa saan ne siististi päähäni?

We’re living in the the darkness, We hate the day We’re hunting in the night, Take your children away

Tässä pari linkkivinkkiä!

Kiinnitys suoraan tukkaan:
http://takkutukka.kapsi.fi/forum/index.php?topic=8 51.0

Kiinnitys takkutukkaan:
http://takkutukka.kapsi.fi/forum/index.php?topic=5 44.0

Toivottavasti näistä on edes pienesti apua :>
Tässä aiheessa etsittäisiin myös kuiturastojen laittajia ! Ilmoittakaa itsestänne

pimeys=hulluus

• Vastaa
siis täällä on yksi joka etsii kuiturastojen tekijöitä!
Ite oon kuiturastat pistäny muutamaan kertaan päähän, että voin olla siinä asiassa apuna. Lähinnä letittämällä oon niitä pistäny, mutta myös yhdellä toisella tavalla mitä en osaa selittää. (omat hiukset näyttää siltä, että ne olis pyöritetty siihen päälle ja, jos rasta on saman väriset kuin oma hius niin sitä alotusta ei erota kovin helposti) Ihmeellisesti yritän sitä selittää nooh ehkä joku saa tästä jotain selvää

Life sucks, and then you die.

• Vastaa
Mä aattelin ens kuussa laittaa sellaset irtorastat,
ja oon kattonu monilta sivuilta ohjeita että miten ne laitetaan.
Aattelin kokeilla ite sellasta letitys systeemiä, eli kaks
tupsua omaa hiusta ja yks sellanen irtorasta siihen keskelle,
sit letittämään. Niiden kiinnityksessä voi käyttää ihan kumilenksuja.

siilipalleroisinundertheämmisvanhantalonrappusingsalli

Tuo letittäminen on kyllä ihan hyvä tapa pistää

• Vastaa
Lueskekelin näitä rastajuttuja lävitte enkä vielä löytänyt vastausta omaan ongelmaani. (Tai sitte oon vaan niin pösilö, etten oo tajunnu).
Eli rakkaat pörröpäät, minulla on myös rastat odottamassa paketissa. Eli miten ne voi kiinnittää omiin hiuksiin niin, että ovat omien hiuksieni joukossa siellä täällä? Minun ei ole tarkoitus laittaa niitä koko päätä täyteen, vaan joku ehkä kuus tai kahdeksan kappaletta? Olisivat siis vain pieniä lisäkkeitä omiin hiuksiini.
Toivottavasti saan teiltä apua, haluaisin ne tukkaani mahdollisimman pian. Kääks!

" Erilaisuuden sietäminen on ihmiskunnan vaikeimpia asioita." - sitaatti KP:sta -

• Vastaa

Lainaus: rumanaama

Eli rakkaat pörröpäät, minulla on myös rastat odottamassa paketissa. Eli miten ne voi kiinnittää omiin hiuksiin niin, että ovat omien hiuksieni joukossa siellä täällä? Minun ei ole tarkoitus laittaa niitä koko päätä täyteen, vaan joku ehkä kuus tai kahdeksan kappaletta? Olisivat siis vain pieniä lisäkkeitä omiin hiuksiini.
Toivottavasti saan teiltä apua, haluaisin ne tukkaani mahdollisimman pian. Kääks!

Varmaan kaikkein helpoin tapa on juuri toi letitys, ja kuminauhalla kiinni. hankalaa laittaa ite. frendi mukaan tai sit kannattaa mennä ammattilaiselle.jos koko pään rastottaa siihen menee noin.. 10tuntii jos yksin tekee.. mä oon tehny muutamal eritaval kuitu rastaa, eli toinen on valmiiksi rastana olevaa setti joka vaan letitetään oman hiuksen kanssa ja on sillä selvä. melkein parhaimmalta noissa rastoissa näyttää jos omat hiukset on bout polkka mittaset tai lyhyemmät ettei sitä lettiä tarvitse tehdä aivan mahdottoman pitkälle.
toinen tapa on suoraan kuidusta, letitetään tyvi pätkä ja tuperataan loppu kuidusta rastaks..long story
ja vinkisk, kannattaa se tyvi väri / hiusväri laittaa enne ku laitatte ne rastat päähän,

Moderaattori muokkasi ärsyttävät teiniX-äXXät pois Ei sellaisia tänne, kiitos.

- No prayes can reach me here, no light can touch, among reduced bibles, cigarettes and drugs I carve ur name in my flesh -

• Muokkasi: Layil
  • Vastaa
Joo tuo letittäminen on ihan kätevä kyllä siihenkin, että laittaa vain yksittäisiä. voihan tietty pelkällä kuminauhallakin niitä kiinnittää, mutta eivät välttämättä pysy kovin hyvin. Ku pistän koko pään kaverille täyteen rastoja (puolipitkät hiukset) menee 2-3 tuntia ja jos on pitkät hiukset niin sellanen 5-6 tuntia. Itelle oon laittanu kokonaan ite vaan edestä, mutta siihen menee kyllä kivasti aikaa.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!