Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.04.2010 08:21

Lainaus: Piiskansiima

razy Color ja Stargazer ovat osoittautuneet huomattavasti paremmiksi.

Ja noista tuota crazy coloria saa cybershopista about 7 euroa per purkki. Itse tilasin tuolta varit ja nyt viikonloppuna varjaus edessa. Paljon hyvaa olen kuullut crazy colorin vareista joten saa nahda miten tuo miun paassa pysyypi.
(sori skandit puuttuu)
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.04.2010 11:21

Lainaus: Angel Of Death

Mitä mieltä olette rastoista, koska onko rastat niin "gootteja" että ne sopisi goottityyliini, en haluais näyttää miltään cyber gootilta vaan tälläkin hetkellä olen aika tälläinen hevari henkinen gootti. Joten sopiikko rastat gootti tyyliin?

Rastat omista hiuksista tehtyinä vaiko irtorastat mitä hauskemmissa väreissä?

Itse juuri tässä tulin laitattaneeksi nuo irtorastat itslleni ja olen kovin tyytyväinen. Ja pukeudun enemmän viktoriaaniseen ja romanttiseen tyyliin vivahtaviin asuihin pitkine hameineni, kuin cybertyylisiin. En koe näitä tyyliäni rikkoviksi, itseasiassa ihastuin itse hiusteni helppouteen kerrankin.

Sitä kannattaa kuitenkin miettiä värit, määrän jne hyvin tarkoin ennen kokeilemista. Jos ei ole tyytyväinen ja näyttää mielestään pelleltä rastoissa niin saahan ne suhteellisen äkkiä poiskin. Eikös kuitenkin pääasia ole se, että itse on sen näköinen että tykkää ja kehtaa peiliinkin vilkaista, kuin että sopii sille naapurille ja kummin kaimalle mutta itseä hävettää?
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Angel Of Death
  • Lähetetty: 16.04.2010 15:19

Lainaus: Kedira

Rastat omista hiuksista tehtyinä vaiko irtorastat mitä hauskemmissa väreissä?

omiin hiuksiini olen miettimässä rastoja.
kun oikea hiusvärini on vaalea niin mietin m
ustaksi värjäämistä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.04.2010 15:40
En osaa päättää mitä tehdä hiuksilleni. Ajattelin, että antaisin tän mustan värin kulua ja kasvaa pois ja sit värjää jollain kivalla värillä (esim. punaisella) mut sit taas toisaalta en jaksais odottaa, kun siin menee ikuisuus. Mut toisaalta hiukset ei tykkää, jos taas pistän värinpoiston. Ja taas toisaalta voisin toki värjätä uudestaa mustaks, mut ku siihenki kyllästyy... ja ääh. Vaikeeta.
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 17.04.2010 16:37

omiin hiuksiini olen miettimässä rastoja.

Jos vähäänkään epäröittää, niin ei kyllä kauheasti kannata omista hiuksista (omia hiuksia) tehdä rastoja. Niitä kun ei todellakaan saa pois muulla, kuin saksilla.

Jos irtorastoja haluaa hiuksiinsa kiinnitellä, lisää hyviä vinkkejä löytyy ketjusta Irtorastat ja rastojen laittajat .

Näiden vaihtoehtojen lisäksi löytyy monia hauskoja locksi- , klipsi- ja pompulamaisia vaihtoehtoja, joilla erilaiset rastatukot voi kiinnittää hiuksiinsa vaikkapa muutamaksi tunniksi pelkästään.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2010 17:38

Jos vähäänkään epäröittää, niin ei kyllä kauheasti kannata omista hiuksista (omia hiuksia) tehdä rastoja. Niitä kun ei todellakaan saa pois muulla, kuin saksilla.

Sekin riippuu =D itselläni oli ihan rastat ja mä avasin ne =D pituutta lähti ehkä semmonen muutama sentti =D kyl siihen meni 8h ja se oli aika tuskaa, mut enpä ollu lyhyt tukkanen sen jälkee =)
Mut toki kaikkien hiuksia ei pysty avaamaan. Mulla vaan on niin kovin liukkaat, et ei meinanneet aluks ees rastottua =D
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2010 18:12

Lainaus: Mortale

En osaa päättää mitä tehdä hiuksilleni. Ajattelin, että antaisin tän mustan värin kulua ja kasvaa pois ja sit värjää jollain kivalla värillä (esim. punaisella) mut sit taas toisaalta en jaksais odottaa, kun siin menee ikuisuus. Mut toisaalta hiukset ei tykkää, jos taas pistän värinpoiston. Ja taas toisaalta voisin toki värjätä uudestaa mustaks, mut ku siihenki kyllästyy... ja ääh. Vaikeeta.

Luulin aluks lukevani omia kirjotuksiani, paitsi että mä varmaan leikkaan tän mustan pois ku on kasvanu tarpeeksi. Enkä värjää millään... Vaikeahan tuota on päättää.

Ei kyllä taida kulua ollenkaan kun vielä musta, vaikka kesäl värjätty.
  • Lähetetty: 17.04.2010 21:58
Vielä tohon värjäykseen liittyen , jos sinulla olisi blondit hiukset niin minkä väriseksi värjäisit ne? itse mietin värjäystä omiini ja minulla on blondit hiukset, ja olen mies puolinen että en hirveesti kiinitä noihin pinkki hiusväri ehdotuksiin huomiota.
  • Lähetetty: 17.04.2010 22:09

itse mietin värjäystä omiini ja minulla on blondit hiukset, ja olen mies puolinen että en hirveesti kiinitä noihin pinkki hiusväri ehdotuksiin huomiota.

Sininen? Vihreä? Turkoosi? Viininpunainen? Tai sitten se mielikuvitukseton musta :P
  • Lähetetty: 17.04.2010 22:14

Sininen? Vihreä? Turkoosi? Viininpunainen? Tai sitten se mielikuvitukseton musta :P

hyviä ehdotuksia. Täytyy miettiä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit