Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 07.08.2010 13:54

Lainaus: Blueberrie

En kihartele/suoristele hiuksiani, enkä käytä hiusten kuivaajaa usein, koska ne kuluttavat hiuksia aika paljon.

Myöskin kaikenmoinen tupeeraaminen on kielletty, jos aikoo pitää hiuksensa kunnossa. Hiuksia kannattaa pitää kiinni vain löyhästi, sillä kireät ponnarit ja nutturat myöskin vahingoittavat.
Kirjoittanut: Destructive (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2010 00:53
Itse päätin nyt tehdä jotain tälle osittain haalentuneelle pinkille kuontalolleni.Joten marssin kauppaan ja ostin violetin värin. =) Elikkäs minulla on oikealla sivulla kalju,ja sitten kun saan tämän värjäyksen aikaiseksi,niin päähän tulee vielä rastat.olis sitten eräät häät tässä lähiaikoina tulossa,että saa nähdä mitä hääväki sanoo tästä ulkomuodostani kun saavun paikalle
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2010 12:39

Lainaus: Necroerotica

Haluan todella pitkät hiukset. Vinkkejä kasvattamiseen?

Hanki luonnonharjaksista tehty hiusharja jos et sellaista vielä omista. Ei katko hiuksia eikä muutenkaan kuluta niinkuin ne perus muoviharjat. Itseasiassa mainosta tota luonnonharjasta teille kaikille, varsinkin ohuthiuksisille kohtalotovereille.

(Tiettyä ironiaa että oon antamassa mitään vinkkiä pitkän tukan kohteluun kun omat hiukset ei ole yltäneet edes olkapäille vuosiin.)
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2010 14:10
Mistähän niitä saa? Kaupan nimi?
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2010 18:00

Lainaus: Necroerotica

Mistähän niitä saa? Kaupan nimi?

Body Shopissa on mun mielestä, ainakin oon joskus niitä siellä nähnyt.

Itsekin pitäisi jaksaa alkaa vaalentamaan juurikasvua, jotta pinkki tarttuisi siihen. Itse olen käyttänyt tuota directionsin shokkväriä, mutta se ei oikeasti pysy (kuluu jo parissa pesussa lähes sietämättömän näköiseksi) joten aion nyt vaihtaa toiseen merkkiin. Olisiko olemassa mitään parempaa tököttiä?
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2010 14:28

Lainaus: Neiti Kooma

Hanki luonnonharjaksista tehty hiusharja jos et sellaista vielä omista. Ei katko hiuksia eikä muutenkaan kuluta niinkuin ne perus muoviharjat. Itseasiassa mainosta tota luonnonharjasta teille kaikille, varsinkin ohuthiuksisille kohtalotovereille.

Pitää varmaan itsekkin hankkia kyseinen harja. Omistan todella ohuet hiukset ja ne katkeilevat helposti. Aina tuntuu että muoviharjalla harjatessa katkeilee ihan älyttömästi hiuksia

Osaisiko kukaan suositella hyvää kuivashampoota? Oon semmosen ajatellut hankkia niin ei tarvitsisi joka kerta pestä hiuksia, ja hiukset ehkä saattaisi jopa näyttää tuuheammilta.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.08.2010 14:54

Lainaus: Embize

Osaisiko kukaan suositella hyvää kuivashampoota? Oon semmosen ajatellut hankkia niin ei tarvitsisi joka kerta pestä hiuksia, ja hiukset ehkä saattaisi jopa näyttää tuuheammilta.

Itse käytän Klippoteketin kuivashampoota ja se on ainakin minulla toiminut erittäin hyvin. Antaa kivasti kohotusta ohkaiseen ja lättänään tukkaan sekä poistaa rasvaisuuden juuresta. Purnukka näyttää tältä klikKuivashampoo. Ja maksaa kaikki 4,90 € eli ei ole myöskään hinnalla pilattu. Tätä saa ainakin Sokoksista, mutta olen törmännyt tähän sittemmin muidenkin kauppojen hyllyillä.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2010 16:58
Pitääpä sitten käydä katsomassa Sokokselta jos sieltä löytyisi tuota kuivashampoota Ja muuten on tosi halpa. Oon jotain kuivashampoita nähnyt myytävän mutta hinta ollut melkein 20e.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.08.2010 14:33
Hahaa vihdoinkin sain saävytettyä nämä!!! Tarkoitus oli saada sellainen kuparin punainen, mutta nyt nämä ovatkin oranssit... eli jos turussa näette oranssihiuksisen gootin, niin se oon mä...
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2010 18:37
gnaah, olen taas hiuskriisissä! Haluaisin kovasti leikata piilokaljut mutta sitten on taas että ei mutta juu tai jos sittenkään. noh, saa nyt taas nähdä mitä tähän keksii. Vinevine.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit