Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2010 17:39
Tuli ostettua sitten se luonnonharjasharja ja en kyllä vielä osaa sanoa onko hyvä vai ei, mutta uskon olevan hellävaraisempi. Ostin sen tänään ja siinä on mukana myös muutama tavan harjas.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.08.2010 17:41

Lainaus: Embize

luonnonharjasharja

Omasta mielestäni luonnonharjas on kyllä parempi, koska se ainakin tuntuu harjaavan hiuksia hellävaraisemmin mutta silti hyvin, eikä aiheuta juurikaan sähköisyyttä.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2010 18:24

Lainaus: Iiriva

Omasta mielestäni luonnonharjas on kyllä parempi, koska se ainakin tuntuu harjaavan hiuksia hellävaraisemmin mutta silti hyvin, eikä aiheuta juurikaan sähköisyyttä.

Pakko olla jälleen vastarannan kiiski, mutta miulla ne hiukset menee vain takkuiseksi ja aivan sähköisiksi noilla värpäleillä. Mutta kaikihan mulla toimii juuri nurinniskoin, niin miksikäspä ei tämäkin.

Tiistaina alkaa virallisesti työ, siis asiakkaiden parissa. Sitä ennen tässä on kyllä työporukalla jo syksyä käynnistelty. Joten se lienee aika suunnitella että tekisi tälle kauhealle tukalle nyt sitten jotain - tämä ruskea+vihreä alkaa olla ihan hiveä. Koetampa jos vaikka violetiksi menisi ... rapartoin sitten tässä sunnuntaina että millainen väri tälläkertaa kuoriutui
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.08.2010 18:53
Iski eilen peiliin katsoessa todellisuus kasvoja vasten. Kohta on hiukset niin pitkät että jäävät persiin alle ku istuu. Pitänee lyhennellä jossain vaiheessa -.-
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Neiti Kooma
  • Lähetetty: 14.08.2010 01:25

Lainaus: Aditu

Itse käytän Klippoteketin kuivashampoota ja se on ainakin minulla toiminut erittäin hyvin. Antaa kivasti kohotusta ohkaiseen ja lättänään tukkaan sekä poistaa rasvaisuuden juuresta.

Joo mulla on tuota samaa, mun liiankin liukkaaseen lasimaiseen hiukseen parasta, mitä oon käyttänyt muotoiluun, mutta toihan ei ole pelkkä kuivashamppoo vaan siinä on ainakin jonkilainen lakka-ominaisuus mukana josta kaikki ei pidä/ ei kaikille toimi. Ne kalliimmat on pelkkiä kuivashamppoita. Ja jotain hiuspuuteria oon testannut kaverilta myös, sekin oli hyvää mutta sikakallis pieni purkki. Olisko ollut joku Osis tms. merkiltään.

(edit- se oli Osis.)
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 15.08.2010 13:12
Voi vtun vttu. Mä en tajua miksei mun hiukset kasva. Olen yrittänyt kasvatella niitä, mutta tuloksia ei näy. Toki juurikasvua tulee, mutta muualla se ei näy. Aloin monta kuukautta sitten syömään sinkkiä, kun joku ehdotti sitä. Mutta ei siltikään. Haluan pitkät hiukset!

Luonnonharjaa kävin etsimässä. Ainakaan The Body Shopissa ei ollut.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2010 14:35
Käytätkö maitotuotteita kuinka paljon?

Itte käytän aika "paljon", hieman enemmän kuin päiväsuositukset on ja hiukset kasvaa muutaman sentin kuukausivauhtia
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2010 20:48
Käytän, juon maitoa, pidän juustoista, rahkoista yms. Ei varmaan voida syyttää mitään muuta kuin huonoja geenejä taas vaihteeksi. Huoh.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 16.08.2010 14:11
Ostimpa cybershopista stargazerin "mustan" hiusvärin, kysyin myyjältä että voinko vain laittaa suoraan vai tarviiko valmistella ensin, mutta myyjän mukaan vaikka yleensä pitää blondata niin mustan pitäisi tarttua ilman blondaustakin. No minäpä tänään värjäsin ja tulos oli... Aivan paska osittain vihreät osittain oranssit osittain violetit...

Ja vitamiineja ruokaa ja omega-3:a jos ei hiukset kasva... Mutta jos käytät jo niitä sitten ne vaan ei sulla kasva sen pidemmiksi... Ja kyllähän nuo vitamiinit sitten maksaa.
Kirjoittanut: vampyyri (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.08.2010 20:15
Mä käytän myös sitä 4R-tuotette siitä ei jää hiuksia takkuun eikä ne ole sähköset. Mutta mulla puolestaan ois toinen kysymys: Miten te saatte pitkät hiukset? Mulla on nyt siihen rintaakehän kohdalla,mutta siitä ne ei sit millään meinaa kasvaa jos ois jotain vinkkejä niin niistä ois hyötyä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit