Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.08.2010 21:24
Tuli sitten tumman violetit tumman vihreillä raidoilla. Ei ehkä ihan mitä tahdoin, mutta much better kuin tuo luonnolisuutta tavoitteleva kammotus jota joutui kesän kestämään.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2010 10:34
Mulla on tällaset aika pitkät, paksut ja vahvat hiukset. Oikeasti ovat vaaleat, mutta jo muutaman vuoden ajan olen niitä mustaksi värjännyt. Sitä ennen on tullut kokeiltua mm. punaista väriä, mutta musta on kyllä ehdottomasti parempi Nyt vaan houkuttaisi laittaa tähän mustan sekaan myös hieman sinistä väriä, ehkä joku pari raitaa tai jotain.

Tykkään käyttää niitä TRESemmé -hoitoaineita ja shampoita. Hiukset on paljon paremmassa kunnossa niitä käyttäessä. Varsinkin kun tuli testattua sitä kyseisen merkin hiusnaamiota, niin huomasin kyllä eron heti ensimmäisen kokeilukerran jälkeen.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.08.2010 11:06
Minulla on ongelma. Aina, kun käytän hoitoainetta, hiukseni muuttuvat täysin liruiksi. Ihan sama mitä käytän - aina sama efekti. Minua inhottaa, kun tukkani menee päätä myöten, joten tässä ei kai ole muuta ratkaisua kuin lopettaa hoitoaineiden käyttö kokonaan. Harmillista, sillä rakastan kaikenlaista läträämistä tukkatuotteiden kanssa. Elättelen kuitenkin toivoa siitä, että joku täällä osaisi neuvoa minua tämän kanssa - kohtalotovereita?
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2010 12:32
DeadlyNightshade, minulla on tavallisten hoitoaineiden kanssa sama ongelma. Kuitenkaan ilman hoitoainetta en voi olla, koska tuntuu, että hiukset muuttuvat rutikuiviksi jo parin pesun jälkeen. Mutta tuuheuttavat tuotteet toimivat ainakin minulla ihan oikeasti, kun käytän sekä tuuheuttavaa shampoota että hoitoainetta. Parhaan muhkeuden ovat minulla antaneet ihan perus-Nivean Volume Sensation -shampoo ja hoitsikka, vaikka kampaamotuotteitakin olen kokeillut. Myös hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta voi olla apua, jota itse olen laittanut vain latvoihin pesun ja kuivauksen jälkeen, ettei se lässäytä päälaen hiuksia. Ja jos muotoilla jaksaa, kannattaa kokeilla jonkin kevyen tuen antavan tuotteen hieromista hiusten tyviin ja pää alaspäin föönaamista. Toivottavasti tästä oli apua, jatkakaamme taistelua lättänähiuksia vastaan
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2010 19:19

Lainaus: DeadlyNightshade

Aina, kun käytän hoitoainetta, hiukseni muuttuvat täysin liruiksi.

Itse käytän myös perus nivean volume sensation muotovaahtoa. Hieman sitä puristelee hiusten juuriin ja ei välttämättä tarvitse edes föönausta. Hiukset pysyvät kyllä ilman laittoakin kohtalaisen kuohkeana, ei tietenkään mitään mitä mainoksissa näkee (se vaatii jo laiton) mutta eivät ole ihan lirularut.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.08.2010 20:05
Olen jotenkin alkanut hieman kyllästyä pehkooni. Onhan se juu ihan kivan pituinen, ja tosi kivan värinen, mutta aina huonosti ja ehkä silti vähän tylsä. Hiukseni eivät ole hirveän paksut, joten olen alkanu leikitellä ajatuksella, jos menisi kampaajalle ja leikkauttaisi kerroksittain sekä pistäisi vähän mustia korostusraitoja sinne tänne tukan sekaan. En sitten vain tiedä, tulisiko tukka entistä liurummaksi jos sitä kerrostaisi...
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2010 20:50
Valkoiset, kirkkaan valkoiset tai hopeanharmaat. Hienot ja helpot ylläpitää.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 21.08.2010 21:04
Tänään kävin kampaajalla, ja otin uudestaan permanentin. Otin ensimmäisen juuri ennen valmistujaisia koska en halunnut mennä niihin luonnollisilla, *cough*tylsillä*cough* suorilla hiuksilla, ja ihastuin niin paljon tähän permikseen että aion tällä tyylillä jatkaa kauas tulevaisuuteen. Otsatukkakin siistittiin ja suoristettiin, eli nyt on periaatteessa pörröiset Cleopatra-hiukset
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 22:41

Lainaus: vampyyri

Miten te saatte pitkät hiukset?

Kasvattamalla. Itse en oikeastaan rasita paljoakaan hiuksia. En käytä muotoilutuotteita, en föönaa, en käytä suoristusrautoja, värjään n. 3-4 kk välkein (vaikka useimmin pitäs, kiitos nätin juurikasvun). Annan vaan hiuksien olla. En myöskään käy useasti parturissa, ehkä noin 2 kertaa vuodessa vetämällä kerralla noin 5 senttiä pois kasvusta ja ihanat kaksihaaraiset pois. Tulikin mieleen et vois käydä parturissa taas

Oon kasvattanu tän ns. perseletin n. 5:ssäö vuodessa. Lähtötilanteesta "polkkatukka". Selän pituutta löytyy koska elopituus on 181. Kärsivällisyyttä vaatii jne

Mulla on hoitoaineena Vo5. Hyvä ja saa pahimmat takut pois. ja hiuksista tuloee kevyet ja juuri sellaiset "luirumaiset"
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2010 12:40
Mä haluan hiustenpidennyksen. Kiharan sellaisen. Mut maksavat niin pirusti. Enkä viel tiedä ku täällä lähimailla niitä tekee. Täytyy kampaamoista ens viikolla kysellä et mitä tulis hintaa. Oon niin kauan niitä halunnu ja ku omat hiukset ei tunnu kasvavan eikä niistä saa kiharoita millään ni pidennykset on melkee ainut vaihtoehto.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit