Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 18:35
Tyhjäpää

Pistä kahdelle saparolle niin, että näyttävät fallseilta (vedät pari rastaa saparoiden ympäri ja sidot niin pysyvätkin ylhäällä) tai laitat vain etummaiset rastat ponnarille teeksepäin ja loput auki tai öö laitat pannalla taakse. Noita itse käytän aika paljon tai heitän nutturalle. Väriyhdistelmäkin kuulostaa hyvältä, jos musta on se "pääväri".

Itse kriiseilen myös rastojen kanssa, kun cybershopista tilaamani kuitu olikin väärän väristä ja löysin onneksi sitten dreadvioletista oikean väristä (#1001 UV white) ja tilasin samalla blondia yhden puntin. En vain tiedä ehtiikö kuidut tai ehdinkö varsinkaan tehdä niitä koulukuvaan mennessä niin kun olin ajatellut >.< noh, näkeepähän sitten. Laskua ei ole vielä tullut sähköpostiin
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2009 21:08
Layil
Kiitos Tuota että laittaa vain muutamat edestä taakse ponnarille, olen kokeillut ja toimii melko hyvin. Mutta noita muitakin voisi käyttää Ja joo, mustan oli taroitus olla se "pääväri" mutta joskus tuntuu että sinistä näkyy paaaljon enemmän kuin mustaa -.-
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 13:45
Nyt on päässä uv blondi - uv violetti rastayhdistelmä vähän kiharaa rastaa. Tykkään outoa vain, että rastat on nyt koko päässä o.o tottunut siihen, että on sivukaljut.

Lainaus: Tyhjäpää

Kiitos Tuota että laittaa vain muutamat edestä taakse ponnarille, olen kokeillut ja toimii melko hyvin.

Itsellä on hiukset nyt niin... muita on sitten, että pistää ponnarin korkealle tai letittää rastat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 29.08.2009 14:16
Mulla on huomisen kuvausreissun takia kriisi tän tukan kaa!!! Miten tällanen sekava fuxia luiruletti vois näyttää hyvältä missään kuvissa??! Auttakaa ja kertokaa mitä voisin tukalle tehdä, laitan tähän linkin saman kuvaajan ottamiin aiempiin kuviin minusta niin saatte käsityksen millanen tyyli siellä pitää olla, eli näillä hiustyyleillä olen selvinnyt aiemmin: http://www.jannekoivuniemi.com/netti/Ninni/ (Huom, sivuja 3) ja nyt mulla onkin sit tällanen luiru letti: http://www.flickr.com/photos/40220664@N07/38157105 20/ niin mikä helvetti neuvoksi??!! Asuni huomisissa kuvauksissa ovat perus-samettigootti (mustaa ja lilaa) sekä mustasta pvc:stä ja hämisverkosta koostuva kokonaisuus. Auttakaa please oikeesti!!! Viime kerralla jouduin turvautumaan tähän halpisperuukkiin: http://www.jannekoivuniemi.com/uudetgotiikka/pages /vip2.htm
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.08.2009 14:20

Lainaus: Ninni

Auttakaa please oikeesti!!! Viime kerralla jouduin turvautumaan tähän halpisperuukkiin:

Mun mielestä toi peruukki voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ei se kuvissa näytä mitenkään halpikselta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.08.2009 16:52
Hiukseni ovat minulle ainainen murheenkryyni. Jouduin leikkaamaan niitä itse n. 15 cm kun latvat olivat niin raatona, mutta kauheilta ne näyttävät vieläkin. Tukkani ei ole hyvä, ellei sitä laita jotenkin, ja usein miten se on laitettunakin kamala. Väri on nykyään ihan ok elämäntilanteeseen katsoen, mutta latvat ovat vieläkin enemmän ruskeat kuin oranssit. Ja tahtoisin ehkä punaisemman, mutta kun tiedä, tulisiko kasarmilla sanomista asiasta. Äh.
  • Lähetetty: 29.08.2009 18:18

Lainaus: Iiriva

tahtoisin ehkä punaisemman, mutta kun tiedä, tulisiko kasarmilla sanomista asiasta

Lieneekö Nooan aikaista tietoa, mutta käsitykseni oli että naisilla saa olla intissä pitkät ja värikkäätkin hiukset. Kysy! Sittempä siitä riesasta pääsee.

Lainaus: Heetteri

Mun mielestä toi peruukki voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ei se kuvissa näytä mitenkään halpikselta.

Jasu taas sanoi et tulla vaan "tällee" oman tuulenpesäni kera... No, otan sen reuhkan mukaan, ei-kuvissa se kyllä näyttää halpikselta ja siitä tippuu karvoja vaikkei koskekaan!!! Mut kuvauksethan nuo ovat. Saa nähdä. Lisää mielipiteitä, kiitos!!!
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 20:46
Istuskelen tässä suihkuhattu päässä sillä olen juuri värjännyt ne Manic Panicin Ultra Violet värillä. Ihana tulos tuli mun vaalean oranssisen ruskeisiin hiuksiin, joihin olin antanut blondin tyvekasvun tulla reilusti esille. Katotaan miten väri pysyy päässä.

Ninni, tässä voi olla jotain mistä inspiroitua, lookit voivat olla hankalia mutta, no, so what.
URL
URL
URL
URL
URL
URL
URL
URL
kaikenlaista voit tehdä onnea!
  • Lähetetty: 29.08.2009 21:01
Amelia De Vlarie, no huh! Täällä ei osais kuule kampaajakaan tehdä moisia, olitsä noissa pinkkitukka-kuvissa? Wau!!
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 23:50

Lainaus: Ninni

Täällä ei osais kuule kampaajakaan tehdä moisia, olitsä noissa pinkkitukka-kuvissa? Wau!!

En minä ollut kuvissa xD ei ei.. Ja tottakai noihan ovat aika vaikeita kampauksia, mutta se on se fiilis niistä jota voit yrittää imitoida. Esimerkiksi mulle tulee ainakin mieleen että joku nuttura kampaus voisi olla aika "samettigoottia" niinkuin tuossa viimisessä kuvassa. Taas pienet sormikiharat ovat aika Claudia-tyylisiä ja voisivat sopia tyylin myös..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit