Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2009 20:45
Tätini kävi ajelemassa sivukaljut keskiviikkona Samalla myös värjättii hiukset. Mustat piti tulla, no tuli muuten mustat mut 15 cm latvoista on tummanruskeet.. Pian uus väri päähän.
Mut joo tykkään ihan hirveen paljo nyt täst letist, jossai välis vois vetää viel vähä enemmä näit kaljuja nii olis paremmat.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 11:46
Itse juuri kasvattelen kaljuja pois, mutta kuitenkin välillä tulee mietittyä, että pitäiskö leikata takaisin >.< En vaan osaa laittaa hiuksia muuten kuin rastoiksi, kun on sivukaljut :/ Muutama päivä sitten laitoin hieman wild violettia väriä hiuksiin... lähinnä vain eteen. Ihan kiva. Oon kuitenkin miettinyt, että pitäiskö koittaa shokkimustaksi laittaa tässä joskus.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2009 12:25

Lainaus: Layil

Itse juuri kasvattelen kaljuja pois, mutta kuitenkin välillä tulee mietittyä, että pitäiskö leikata takaisin >.< En vaan osaa laittaa hiuksia muuten kuin rastoiksi, kun on sivukaljut :/

voi, mäkin mietin samaa... Kun mulla on just kivan mallinen kallo ja sivukaljut näyttää oikeasti hyvältä ja rastojen kanssa vielä paremmalta, ja nyt kun yritän muka vähän "normalisoitua" ja kasvattaa noita sivuhiuksia niin en tiedä yhtään, mitä niille sitten teen. : / Ovat kuitenkin jo n. 5 senttiä pitkät, mutta rastoja niihin ei vielä saa kiinni. Ja jumalauta miten ihmeessä jaksan edes letittää sitten koko pään, kun keesi-alueenkin rastoittamiseen menee kauan.

äh, pitänee kyllä vähän harkita vielä vetääkö ne kaljuksi taas. Sehän siinä vaan rasittaa, kun sivuja on sitten vaikea saada piiloon tarpeen tullen ja talvikin on tulossa.

Mutta no, suunnittelin lyhyen tukkani kanssa kunnon blondausta kampaajalla ja leikkauttamista samantyyliseksi kuin Pinkillä (sillä laulajalla). sen hiuksista oon aina tykänny.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.08.2009 13:36
Huoh..tänää pitäisi värjätä, mutta se värin peseminen pois on niin ***********. Inhoan sitä. :P
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 13:51

Lainaus: Cata

Ovat kuitenkin jo n. 5 senttiä pitkät, mutta rastoja niihin ei vielä saa kiinni. Ja jumalauta miten ihmeessä jaksan edes letittää sitten koko pään, kun keesi-alueenkin rastoittamiseen menee kauan.

5cm pitkiin saa kyllä jo rastoja.. itekin saisin, mutta _en vain jaksa laittaa koko päähän_ näytän ihan pallopäältä sitten, kun on niin paksuja rastoja >.< en tiedä mitä tässä oikein tekisi.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.08.2009 21:21
Mun pitäis laittaa tähän mun keesiin mustia ja neon-vihreitä rastoja kiinni, että jää vähän "otsatukkaa"kin, perkele pitäis vielä ostaa paketillinen musta-vihreitä rastoja, vihreä niissä on raitoina.
sitten kun olisi vakiolaittajallani puhtia pistää kaikki yhden illan aikana päähän niin homma pihvi
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2009 18:54
Äh, epätietoisuus hiuksien kanssa iskee. Nyt päässä on takaa lyhyehkö ja eteenpäin reilusti pitenevä malli paksuilla etuhiuksilla, mutta en tiedä, mitä tämän kanssa sitten tekisi. Toisaalta malli on tosi kiva, mutta kun en osaa laittaa sitä... Hiukseni eivät vain asetu, ja viimeistään pyörämatka kouluun takaa sen, että look on varmasti samanlainen kuin aamulla herätessä. Etuhiuksistakaan en tiedä, toisaalta tykkään niistä, toisaalta haluaisin kasvattaa pois. Sekin on kyllä niin rasittavaa, inhoan kaikenlaisia välivaiheita. Pitäisiköhän vain leikata tasapitkäksi + sivuotsis niin, että se pääsee kasvamaan? Mutta sitten olisin niin tylsän näköinen.
Ikuinen ongelma nämä hiukset. Ja ihanan turha viesti.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2009 19:16
Voisiko joku suositella tukalleni jotain uutta väriä, mallia tms. Olen jotenkin jo kyllästynyt tukkani väriin ja haluaisin siihen jotain ekstraa.
Kuontalonihan näyttää siis tältä: klick
Keesini on siis hieman yli-kasvanut ja väri punaruskeamusta, rastat olivat päässä mutta oikein ''toimineet''. Ehdotuksia, anybody?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.08.2009 18:12
Mie tykkäisin, että tuohon tukkaan sopisi musta pohja ja sinivihertäviä raitoja (sellasia merenvärejä, kuin kaloilla youknow).
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 17:19
AARGH! Mulla on taas järkyttävä hiuskriisi Päässä on nyt mustia, sinisiä ja oransseja kuiturastoja, enkä ole enää varma näyttävätkö ne sittenkään hyvältä. Aluksi rakastin näitä koko sydämestäni, mutta nyt on alkanut mieli jotenkin järkkyä. Enkä enää edes tiedä miten näitä laittaisi, kun perus ponnari tuntuu niin tylsältä eikä aina jaksaisi pitää aukikaan.
Lisäksi kohta pitäsi taas ottaa kuidut pois ja värjäillä juurikasvua hiiteen. En vain kestä näitä hiuksiani ilman kuituja. Muodoton epämääräinen potta jonka voi laittaa vain poninhännälle -.- Huoh.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit