Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2010 19:32
En nyt tiedä lasketaanko mut todella pitkähiuksiseksi, mutta mutta..

Lainaus: Necroerotica

Te joilla on todella pitkät hiukset, kauan on mennyt kasvattamiseen?

Seitsemän vuotta tässä kuvassa, nykyään on pidemmät ja tuota parempikuntoiset ja kahdeksan vuotta "kasvatusta" takana. Siksi "kasvatusta", etten koskaan ole yrittänyt kasvattaa näitä, ne vaan jotenkin ..kasvoivat.: D Leikkaan näitä kyllä kerran tai pari vuodessa, inhoan sellaisia väkisin pitkinä pidettäviä hiuksia, jotka ovat noin puolivälistä asti järkkyä luirua. Tällä hetkellä fledani ylettää tosiaan kutakuinkin housujen takataskujen kohdalle, kun kahdeksan vuotta sitten omistin vähän olkapäitä pidemmälle ulottuvat hiukset. En ole koskaan värjännyt näitä ja kalsiuminsaantini ylittää kaikki suositukset, ehkä näillä on jotain tekemistä hiusteni kanssa. Tai sitten ei, mistäs mä tiedän.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2010 19:34
^Wau, todella upeat hiukset!
Kirjoittanut: lennukerttuli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.10.2010 16:39
Olipa niin pitkä ketju etten jaksanut lukea läpi joten sori jos toistan jo kysyttyä. Mutta. Googlekaan ei auttanut minua tässä vaikka niin monessa asiassa auttaakin.

Mitkä parturit pk-seudulla laittavat/tekevät rastoja? Ihan listaa toivoisin ja jos omistavat jotkin sivut netissä niin ois ihan jees. Olen yrittänyt täällä asuinpaikkakunnallani selvittää kuka tekis mut täällä ei ainakaan ilmeisesti kukaan tee...
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2010 17:19

Lainaus: Necroerotica

Te joilla on todella pitkät hiukset, kauan on mennyt kasvattamiseen?

Itsellä on alaselkään saakka. Menny ns. olkapääpituudesta nykyiseen pituuteen n. 5 vuotta.

Myria: miten tuollainen letti tehdään? Hieman erilainen letitystapa kuin "normaali" ja kaunis
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2010 18:00

Lainaus: lennukerttuli

Olipa niin pitkä ketju etten jaksanut lukea läpi joten sori jos toistan jo kysyttyä.

Ei haittaa. Se tässä yksiketjuisuudessa oikeastaan on idea, löytää helposti ketjun jossa voi asiasta jutella, huolimatta siitä että asiaa olisi jo puitu.

Lainaus: lennukerttuli

Mitkä parturit pk-seudulla laittavat/tekevät rastoja?

Villi Vanilja Helsingissä tekee ainakin ja sivuilta löytyy myös kätevästi hinnasto eri palveluille.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.10.2010 21:06

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

^Wau, todella upeat hiukset!

Kiitos. En diggaile väristä sitten yhtään, mutta kyllä tuon kanssa elää.

Lainaus: Jasmine

Myria: miten tuollainen letti tehdään? Hieman erilainen letitystapa kuin "normaali" ja kaunis

Pakko myöntää, etten tiedä. Olen ihan kädetön mitä hiustenlaittoon tulee, ja tuokin on siskoni tekemä. Käsittääkseni nimi on kalanruotoletti, ja googlaamalla löysin sekalaisen tasoisia teko-ohjeita. Tuo on kieltämättä varsin kivannäköinen ja tuo vaihtelua normiletteihin verrattuna, eikä tekeminenkään ole kuulemma vaikeaa.
Kirjoittanut: lennukerttuli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.10.2010 00:33
Kiitos Piiskansiimalle vinkistä. Ite oon jotenkin niin saamaton ja peukalo keskellä kämmentä etten ite osaa laittaa vaikka haluiskin osata.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2010 22:04
Ajattelin lukea ketjun läpi ja etsiä kysymyksiin vastauksia mutta sivumäärää vilkaistuani totesin ihan suosiolla että en edes yritä joten kysynkin siis.

Mistä saisi mahd. halvat ja mahd. hyvät pitkät klipsihiustenpidennykset? Olen tässä jo muutaman kuukauden itkenyt vyötäröpituisten hiusteni perään kun ne huonokuntoisena hamppuna piti korviin asti leikata ;___; Olen valmis myös tilaamaan ulkomailta, sillä se on varmaan halvempaa.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.10.2010 13:22

Lainaus: Kazune

Mistä saisi mahd. halvat ja mahd. hyvät pitkät klipsihiustenpidennykset?

Ootko cybershoppia vilkuillu? Sielä oli jotain klipsipidennyksiä. Noin 30 euroa, laadusta en tosin tiiä.
Itelläni palaa hermo kun oma tukka on iha tyhmä. Haluisin tehä sille jotain, mutta mitä. En keksi mitään väriä mikä itelle sopis ja mistä viel tykkäisin. Hiukseni ovat tämmöset "tummanvaaleat"/hyvin hyvin hyvin vaaleanruskeat luonnonkiharat, ehkä just ja just puoleenselkään. Pari kertaa oon yrittäny piristaa niitä punertavanruskeilla raidoilla, mutta oon alkanu jo kyllästyä niihin. No niin, nyt loppuu valitus
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2010 14:25
Jyväskylässä on esimerkiksi Hairium, joka myy klipsipidennyksiä, ei muistaakseni kyllä ihan mitään järkyttävän pitkiä. Heiltä on mahdollisuus myös tilata tuotteita netistä. Sitten on dreamhair, josta saa tilata melkein mitä vain hiuksiin liittyvää. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen ja herra Google tietää varmasti paljon lisää
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit