Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2010 17:32
Huomasin juuri, miten ärsyttävästi sitä tulee mieltäneeksi hiuksensa pois ajelleet naiset jotenkin ongelmaisiksi. Sinänsä se ei minua kutittele jos joku päättää poistaa hiuksensa, päinvastoin jotkut ovat todella tyrmäävän näköisiä kaljuina, mutta aina joku pieni ääni muistuttaa että "onkohan tolla joku huonosti". Ehkä se on sitten se hollywoodkuvasto mikä tunkee silmistä sisään, typerää silti.

Tuleeko kellekään muulle omituisia mielleyhtymiä (ja lokerointeja) ihmisistä heidän hiustensa perusteella? Entä pitääkö naisella olla pitkä tukka ja miehellä se perinteinen bisnespotta?
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.10.2010 18:02

Lainaus: Piiskansiima

Tuleeko kellekään muulle omituisia mielleyhtymiä (ja lokerointeja) ihmisistä heidän hiustensa perusteella? Entä pitääkö naisella olla pitkä tukka ja miehellä se perinteinen bisnespotta?

Hmm. Ensivaikutelmia ja muita ainakin. Yleensä kykenen ottamaan järjen käteen, mutta kieltämättä, täysin kalju nainen on päässäni helposti syöpäpotilas. Piilokaljun miellän kovisasenteeseen ja joissain tapauksissa myös rasismiin. Mikä on hullua, koska olen joskus itsekin harkinnut piilokaljua, enkä ole sen puoleen kovis kuin rasistikaan. Näissä ei sinänsä siis ole mitään pohjaa ja tiedostan sen itsekin.

Lisäksi assosioin luonteita paljon hiustyylien mukaan, enimmäkseen ehkä naisilla.
Lyhyet mustat hiukset - Rokkitukka, räväkkä, kovaääninen
Mustat pitkät hiukset - Ujohko, vetäytyvä, haluaa piiloutua hiusten taakse
Pitkät vaaleat hiukset - Bilehile, positiivinen ja sosiaalinen
Vaaleat kiharat - Syvällinen, ujohko, filosofinen, tyyni ja rauhallinen

Listaa voisi varmaan jatkaa pitkällekin.

Miehillä tykkään pitkistä hiuksista. Sinänsä hullua, että minusta miehillä pitkät hiukset näyttävät parhaimmalta kiinni. Mikä osin ehkä vähän syö sitä pitkien hiusten ideaa, mutta jostain syystä se vain on paremman näköistä. Bisnespotta on miehillä aika sietämätön. Yrr. En tykkää. Lyhyet hiukset voi miehellä olla, mutta ei sellaista suomenruotsalaistukkaa.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2010 17:50

Mulle ei niinkään, paitsi just toi Griffirtin mainitsema syöpäpotilas tulee kaljusta naisesta mieleen... Toisaalta, kaljussa ei ole mitään vikaakaan, sillä siihen voi tatuoida ja hiukset kasvaa aina takaisin... Ite saatan joskus ihan kunnon irokeesin leikkaa ja tatuoida siihen kaljuun sivuosaan. Saatan kuulostaa oudolta/hullulta, mutta sitähän mä olenkin. Hah.
Omista hiuksista vielä sen verran, että mun valkaisuprojekti on alkanut. Nyt on 2 värinpoistoa tehty, mutta toinen ei onnistunu niin hyvin ku eka. Mun hiuksissa on siis nyt pääosin haalistunutta mustaa ja blondi-oransseja, paksuhkoja raitoja päällä. Noista olisi siis tarkoitus tulla vitivalkoset raidat ja mustasta MUSTA. On niin hiton ruskeeks menny.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.10.2010 18:10

Noh itse käyn ens viikolla ajeluttamassa omat hiukseni iha lyhkäseks. En kyllä pitäisi jos jonkun mielipide minusta sen takia muuttuisi.
Miehillä kyllä ihannoin ja rakastan pitkiä hiuksia, omaan silmääni jostain syystä jos tulee pitkähiuksinen jätkä, hänet on automaattisesti leimattu kansiooni "uber sexy". En tiiä mistä se tulee mutta mielestäni miehet vain näyttävät pitkälettisinä niin hyvältä.
Outo mielleyhtymä on se että jos jollakin naisilla on sellaiset "peikkohiukset" jotka näyttää siltä että niihin olis käytetty puol purkkia hiuslakkaa ja olis tupeerattu kuoliaaksi, he leimautuvat taas "asshole" kansiooni, tähän kuitenkin vaikuttaa muukin ulkonäkö. Oon vaan huomannut että kyseiseen malliin on yleensä liitetty kilo meikkiä. Hyij yök.
Olen ehkä vähän pinnallinen mutta minkäs sille voi.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.10.2010 21:22
Itsellleni ei tuollaisia mieltämyksiä ihmisten, tai heidän yhteiskunnallisen asemansa suhteen nouse pelkästään hiusten perusteella, kyllä tuo kokonaisvaltainen vaikutelma on se suuntaa-antavin. Noin mieltymyksenä koen naiseuden ja hiusten pituuden korreloivan keskenään, pakko silti todeta, että mitä säväyttävämpiä yksilöitä ovat ihmiset, jotka ovat reilusti omannäköisiään.
Näin miehenä en osaa muodostaa mitään yleispätevää sääntöä miehisestä tukasta : ), millainen sellainen olisi, itse pidän itselläni pidemmistä, mutten pitkistä hiuksista, tällaiset kun tuntuvat sopivan luonnonkiharan kaveriksi.
Tosiaan, edellisestä parturikäynnistäni on aikaa pitkälle yli vuosi, hiukseni ylettyvätkin tätänykyä hartioilleni, ehkä vähän pidemmällekkin, olenkin ajatellut kasvattavani hiuksia vielä toistaiseksi...
Noin omakohtaisesti itselleni hiuksieni muotoa tärkeämpää on niiden väri, pidän mustasta, eikä luontainen tummanruskeani ole riittävän musta.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.11.2010 22:32
Hmm.. itse pidän miehillä enemmän pitkästä tukasta, tosin en ihan niin paljon kuin teininä (silloin olin ihan hulluna hevareihin, ). Mutta poikaystävällä on pitkät kutrit, joten sellaisiin olen tottunut.
Kaljuista/osakaljuista naisista ajattelen yleensä, että vau, onpa persoonallinen tyyli, tai että tuo on varmaan punkkari/gootti/vastaavaa. Noh, helppoa, koska itsellänikin on suurin osa päästä millin sängellä. Harvoin kyllä näkee kokokaljua naista, tietty jos tämän tyyli on muuten normi tai yrittää peitellä päätään, niin en tiedä tulisiko syöpäpotilas sitten ekana mieleen... ehkä.
Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2010 11:51
mulla itellä on lyhyet mustat hiukset mut haluaisin värjätä ne pinkiks, värihän on jo tilattu cybershopista ( grazy colour) mut nyt olis se vaalentaminen seuraava työ ja siihen voi mennä aikaa paljonkin koska hiukseni ovat mustat en tiiä sit miten toi hiusmalli vaikuttaa vaalenemiseen koska oon vasta ekaa kertaa lyhyttukkainen mut niistä shampoista ja hoitoaineista ite käytän kampaamon tuotteita ja hyvin on toiminut käytän sellasta sarjaa ku 4 reasons värjätyille hiuksille
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.11.2010 22:35
Leikkasin taas itselleni otsiksen! \o/ Se on kivemman näköinen noin yksivärisenä kuin silloin ku se oli vihreä&pinkki. Tykkään

<--- tuossa se on
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2010 06:05

No joo.. Itse pidän naisella pitkiä hiuksia paljon kauniimpana kuin lyhyitä. Jos naisella on lyhyt tukka, leimautuu hän mielessäni usein lesboksi. Tai sellaiseksi ihmiseksi, joka ei jaksa huolehtia itsestään (tai ainakaan ulkonäöstään.) Eri asia on, jos lyhyessä tukassa on hieno väri ja malli, joka oikeasti sopii kantajalleen. Tällöin se kuontalo voi oikeasti olla upea. (Mutta silti, pitkä tukka voittaa lähes aina.)

Siilitukasta/kaljusta saattaa tosiaan tulla mieleen syöpäpotilas. Ehkä siksi, että perheenjäsenelläni on näin. Jotenkin sitten ajattelee helposti, että tuollakin on varmaan syöpä.

Miehillä siilitukka on sen sijaan mielestäni tosi sexy. Sopii lähes joka miehelle, eikä sen kanssa voi juuri mokailla. "Bisnespotta" sen sijaan ei kuulosta kovin houkuttelevalta? :'D Jos miehellä on pitkä tukka, ajattelen automaattisesti hänen olevan raskaamman musiikin ystävä (jollei pukeutuminen sitten sodi täysin tätä käsitystä vastaan.)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.11.2010 12:47
Tänään kävin leikkauttamassa kuivat latvahiukset pois. Jotain 5 senttiä ainakin lähti, mutta yllättävän pitkiltä nää näyttää vieläkin. Ovat vain vähän siistimmät
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit