Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • #681
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2011 19:33

Lainaus: Layil

Itellä on hiuskriisi


Mulla myös, ei mitään tietoo miten sais hiukset tuuheiks ilman tupeerausta ja kauheeta määrää lakkaa, muotovaahtoo yms. :/
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2011 21:43
Mulla on lievä totutteleminen kun värjäsin hiukset taas kokonaan mustaks. Ei ole viime kesän jälkeen ollutkaan. Nyt vaan tuntuu, että ne on kovin littanat =( Enkä ole vielä varma tykkäänkö taas toistaiseksi enemmän mustasta vai värikkäästä. Toisaalta, nyt voi laittaa minkä värisiä rastoja tahansa. En vaan ole keksinyt nopeaa , hyvää ja helppoa kiinnitys tapaa kun en osaa/saa saparoille laitettua. Rastat valuu niistä kokoajan. ;( En ole edes tajunnut miten ihmiset saa ne hienosti kiinnitettyä niin ettei omat hiukset näy?
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • #683
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.03.2011 23:42
Nyt on pakko avautua noloimmasta hiusmokasta mikä mulle on ikinä käynyt : D Tämä on nyt sitten vaikkapa kuin opettavainen koe-eläinsatu tai jotain semmoista..

Mulla oli tuolla niskassa punaisiksi värjättyjä hiuksia jotka tahdoin sinisiksi. Ensin blondasin kerran, mutta eipä lähtenyt väri ihan kunnolla pois. Kärsimättömänä tyttönä ajattelin silti ottaa riskin ja laittaa nyt jo sitä sinistä sokkiväriä jos kuitenkin tarttuisi. Kahdesta blondaamisesta lyhyellä aikavälillä kun nuo menis ihan hampuksi...
NOH.. nythän ne on sitten sen sijaan homeen väriset.. : D
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • #684
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.03.2011 10:18

Lainaus: Verity

NOH.. nythän ne on sitten sen sijaan homeen väriset.. : D

Hahahaaaaahahaaa!
Pahoitteluni.. Näin"aamusta" olen edelleen melko väsynyt ja jotenkin vaan olin tavattoman vahingoniloinen, kun tuon lauseen luin.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • #685
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2011 21:13

Lainaus: Funereal Soul

jotenkin vaan olin tavattoman vahingoniloinen, kun tuon lauseen luin.

Ei se mitään, itsekin olisin vahingoniloinen itseäni kohtaan jos siinä mitään järkeä olis : D Pitää vaan toivoo että tää tästä haalistuis äkkiä pois ja sit parin viikon pääsä uus blondaus
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • #686
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2011 22:12
Vaalennan ensi viikolla mustaa pois. Se on jo pitkään tuntunut niin tylsältä ja mitäänsanomattomalta. Sitä paitsi koko väri (hiuksissa) saa kasvoni näyttämään jotenkin tunkkaiselta ja päivettyneeltä. Ei hyvä, joten on aika tehdä asialle jotain. Nostaa kirves (hiusväri) maasta, karjaista sotahuuto ( varata aika) ja suunnata kohti verilöylyä (kampaamoa).
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • #687
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2011 15:44
Nolottaa kun oon päästänyt juurikasvun niin pitkäksi että pitäisi kulkee joka paikkaan hattu päässä. Viimeistään maanantaina pakko värjätä. Tän siitä sitten saa kun on laiska hiustensa suhteen = Näyttää rumalta. Helpointa tietty ois mennä ihan kampaajalle värjäyttään mutten viitti siihen turhuuteen tuhlata...
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • #688
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2011 20:56
Uskalsin sitten leikata polkkatukkani lyhyeksi, nyt on tukka lyhyt ja rikottu. Yllätyksekseni tykkään tästä! Ei ole ikävä sitä "sutia" jonka aina aamuisin ponnarilla sitoi, että sai tukan pois tieltä. Ainoa miinus että en ihan hallitse tän uuden mallin laittamista vielä. Toisten hiukset = ei mitään ongelmaa, rautainen ammattilainen. Omat hiukset = en vaan osaa. Josko tän vaalean värin kaveriksi laittais tähän vielä jotain kivaa shokkiväriä..
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • #689
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2011 09:44
Täälläkin hiuskriisi. Iih. (Pahoittelen mahdollisesti esiintyviä typoja, johtuvat siitä että oikea käsi on lastassa.)

Elikkäs, tällä hetkellä kuontalo jonnekkin lapaluiden väliin. Vielä kaksi ja puoli vuotta sitten se oli suht pitkä keesi, kunnes aloin kasvattamaan sitä pois ja ensimmäistä kertaa pitkiä hiuksia sitten lapsuuden (ilman sitä peruspottuuntumista välivaiheeseen ja melkein siiliksileikkaamista, joka siitä seurasi...). Nyt se on musta muualta paitsi vielä-liian-lyhyestä otsatukasta ja juurikasvusta, jotka hohtavat fuksianpunaisina.

Kriisi on se, etten osaa/jaksa/ehdi laittaa tukkaani. Muutenkin raskauden ja +20 kilon jälkeen pukeutuminen pakosti muuttui hillitymmäksi, ja tämä tavislook jossa hiihtelen aiheuttaa jatkuvaa mielen matalalentoa ja ahdistusta :/. Eli perus kotiäitiangst ... Ja nyt sitten siihen itse asiaan: haluaisin keesin takaisin, jotta saisin kuiturastat päähän uudelleen. Ei tarttisi laitella kummemmin näyttääkseen sellaiselta, miltä itse haluaa. Toisaalta pelkään sitä katumusta, kuitenkin vuosia halunnut kasvattaa pitkän tukan ja nyt kun sellainen alkaa olemaan, tekisi mieleni repiä hiukset päästä (aika kirjaimellisesti). Ne kun on aina ponnarilla kun jo pelkästään hiukset alhaalla tulee kuuma heti -.-'...

Miltä rastat näyttää koko päässä? Kummasta pidätte enemmän, sekä itsellä että muilla (itsellä lähinnä käyttömukavuuden vuoksi)? Ja kuinka helevetissä uskallan marssia parturiin ja pyytää sitä vanhaa takaisin? Toisaalta, se kyllä ratkaisi itsetunto-ongelmat ja sen, etten jotenkin uskalla enää pukeutua kovinkaan radikaalisti tai näyttävästi, kun niin pitkään ollut mahtumatta kuteisiinsa ja kun nyt vaatekaappi uusiutunut, on liian arka... Sen keesin/kuitukeesin kanssa kun ei olisi paljon vaihtoehtoja sen näyttävyyden suhteen .

(Toinen vaihtoehto on permanentti. Hiu.) Mitä mieltä, siskot? Keesi, kuidut koko päähän, permanentti? Olen arponut tätä jo kolme kuukautta, koulu jonka alkuun tähtäsin alkaakin jo reilu viikon päästä maanantaina ja nyt olen ihan hukassa :/.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • #690
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.04.2011 19:21
Platinablondi vaihtui nyt vaihtelun vuoksi turkoosiin. Kivaa kun on taas ihan konkreettisesti väriä tukassa. Saa sitten nähdä miten kauan tätä jaksaa pitää. Nyt ainakin kesään asti alustava tarkoitus.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

  • Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!