Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.04.2011 16:23
Minä värjäsin tukkani nyt pitkästä aikaa ihan tavallisella kaupan kestovärillä. En nyt itse oikein tykkää, kun sellainen kiva, hieman pinkkiin kääntyvä shokkipunainen onkin nyt ihan tavallinen peruspunertava, mutta eipä ollut paljoa vaihtoehtoja. Minulta oli shokkiväri loppu, Tampereelta oli Nitrobabesta kyseinen väri loppunut, enkä ole viitsinyt korkeiden postikulujen takia tilata netin kautta, joten yhyy. Onneksi ensi kuun alussa menen käymään Helsingissä pääsykokeissa, joten taidanpa silloin ostaa väriä kunnolla varastoon.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.04.2011 20:47
Tsihihhihi, minä tilasin juuri blondin peruukin enkä malta odottaa kun se tulee että pääsen leikkimään sillä. Tilasin sen lähinnä vapuksi kun meinasin olla Punahilkka, mutta kun se on melko laadukkaan ja hyvän näköinen (kuvan perusteella ainakin), voisi sitä koklata myös satunnaisesti baarireissuilla.

Huisia.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2011 18:14
Järkyttyneenä tässä istun ja kauhistelen Stargazer merkkistä hiusväriä nimeltä Hot Red. Pohdin tässä, että mitähän sitä tosta nyt tulee. Netistä löytyi kuvia niin sekalaisesta sakista, ettei mitään rajaa..Tavoitteena mahdollisimman puhtaan ja kirkkaanpunainen, ei mitään pinkeroa tai oranssia. Undergroundilla ei ollut Directionsin poppy red -väriä eikä Fireäkään. Tuttu ja turvallinen oli myyty loppuu, hiton Rihannavillitys.

Kuitenkin, jos jollakin on sanainen arkkunsa avattavana anna tulla. Tahdon tietää kauhukokemuksia ja ihania yllätyksiä!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2011 21:34

Lainaus: SirMarylee

hiton Rihannavillitys

Jaa, siitäkö se johtuu että öpaut joka toisella vastaantulijalla nykyisin on kirkkaanpunaiset hiukset? On kyllä välillä jännä tunne, kun esimerkiksi astuu junaan ja näkee vaunussa kertasilmäyksellä seitsemän punapäätä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.04.2011 00:55

Lainaus: Piiskansiima

aa, siitäkö se johtuu että öpaut joka toisella vastaantulijalla nykyisin on kirkkaanpunaiset hiukset? On kyllä välillä jännä tunne, kun esimerkiksi astuu junaan ja näkee vaunussa kertasilmäyksellä seitsemän punapäätä.

Mä olin punapää jo ennen ku Rihanna oli ees syntyny!!11

(En voinut vastustaa, jatkakaa vaan!)
  • Lähetetty: 22.04.2011 12:02

Jaa, siitäkö se johtuu että öpaut joka toisella vastaantulijalla nykyisin on kirkkaanpunaiset hiukset?

Siis Jenkeissä on aika kova punapäävillitys menossa ja veikkaan, että se on sitä kautta tullut tännekin :/
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.04.2011 21:19

Undergroundilla ei ollut Directionsin poppy red -väriä eikä Fireäkään.

Varmaan typerä kysymys, mutta miksi et tilaa/osta muualta? Näin äkkiseltään tulee Directionsia myyviä liikkeitä jo Suomesta mieleen Deviant, Backstreet, Morticia ja Leather Heaven (vaikka sillä purkkihinnalla en laskisi viimeksi mainittua mukaan kilpailuun).
  • Lähetetty: 22.04.2011 21:30
Postikulut on suurin syy, ei niitä huvittais maksella 6euroa yhden purkin takia
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.04.2011 10:31

siitäkö se johtuu että öpaut joka toisella vastaantulijalla nykyisin on kirkkaanpunaiset hiukset?

Tuli just siihe aikaan ku ei ois pitäny tulla. Olin just syksyllä värjänny hiukset punaseks, monella erisävyllä aina ku yks väri ei enää jaksanu pysyy (en ollu tajunnu niit color maskeja yms.) ni sit ku mein koulus jotai 10 tyyppii värjää punasel ni tuli shokki.

ei niitä huvittais maksella 6euroa yhden purkin takia

Tilaa monta, sit ei aina tarvi tilailla uudestaan
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morso
  • Lähetetty: 25.04.2011 17:15

Lainaus: Onnetontar

Tuli just siihe aikaan ku ei ois pitäny tulla.

Niinpä. Itse värjäsin joulun alla hiukset kirkkaanpunaiseksi, en tosin tiennyt silloin vielä, että siitä tulee niin suosittu väri. No eipä ole uutta, että asia, josta alan pitämään tulee varmasti muotiin (näin on käyny pitsin, mustien vaatteiden ja neonvärien kanssa). -.-''

Ääh, tuskailen otsatukkani kanssa. Se on nyt suora ja vähän revitty, eli siis aika tavallinen. En millään keksi mitään mallia, minkä voisi toteuttaa tähän ja mikä olisi myös hauskan erikoinen. Olisko ehdotuksia?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit