Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2011 18:49

Lainaus: Onnetontar

Aattelin värjätä hiukseni mustiksi. Punainen väri alla ei varmaan haittaa (?) vaan mustan värin voi varmaan laittaa suoraan siihen päälle.

Ei haittaa. Olen itse värjännyt niin kauan kuin jaksan muistaa Garnierin pikimustalla kestovärillä, ja siinä ei ole kyllä väliä että mitä oli alla. Varmaan aika sama brändistä riippumatta, mutta Garnieria voin suositella henkilökohtaisesti
Parin värjäyskerran jälkeen ei näy edes valoa vasten enää mitään edellisiä sävyjäkään. Tosin mustat värit pohjautuvat punaiseen muutenkin.

Itselläni on nyt päinvastainen ongelma edessä: Minulla on puolipitkät mustat hiukset joita olen värjännyt kuukausittain kestovärillä pari vuotta. Nyt huomenna olisi sitten aika värinpoistoon, jonka toivon voitavan tehdä juuresta latvaan päin "graduaalisesti", niin että hiukset olisivat puoliksi vaaleat ja puoliksi mustat.
Tähän olisi tarkoitus vetää sitten päälle Stargazerin plume-väriä, että lopputulos olisi violetista mustaan kulkevat hiukset.

Se mikä tässä mietityttää, on, että jos yhdellä poistokerralla lopputulos on vaalea oranssi (niinkuin on syytä olettaa), niin voiko siihen laittaa jo ns. shokkiväriä päälle? Se minua ei haittaa jos väri ei sitten ole se kaikkein kirkkain sävy, mutta se on kyllä ongelma jos tuo pohjalla oleva oranssi tekee siitä jotain homeenvihreää
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.05.2011 19:58

Lainaus: noorus

Se mikä tässä mietityttää, on, että jos yhdellä poistokerralla lopputulos on vaalea oranssi (niinkuin on syytä olettaa), niin voiko siihen laittaa jo ns. shokkiväriä päälle?

Itse tein noin Directionsin Atlantic bluella ja tuloksena oli juuri tuo mainitsemasi homeenvihreä. Mutta onneksi se ei samaisesta syystä myöskään kestänyt hirveän kauaa. Anyway, suosittelen kahta värinpoistoa jos yhtään epäilyttää asia.
  • Lähetetty: 24.05.2011 20:36

Lainaus: Verity

Itse tein noin Directionsin Atlantic bluella ja tuloksena oli juuri tuo mainitsemasi homeenvihreä. Mutta onneksi se ei samaisesta syystä myöskään kestänyt hirveän kauaa. Anyway, suosittelen kahta värinpoistoa jos yhtään epäilyttää asia.

No eiköhän se sitten epäilytä ihan tarpeeksi
Eli pitää sitten sinnitellä toivottavasti edes muilta osin onnistuneen mutta puoliksi oranssin tukan kanssa joku kuukausi. Jo siksikin että ei ole kyllä varaa tästä budjetista enää toiseen poisto-operaatioon..
Voisikohan jatkovaalennusta koittaa kotona? Tämä tavoittelemani "puolivaalennus" saattaa olla kyllä vaikeampi toteuttaa kuin kokovaalennus. En itseasiassa tiedä.
Ajattelin että siitä huomisesta tulee toivottavasti sellainen kiva liukuväri koska sentin välein entistä väriä on aina useempi kerros päällekkäin. Joten saman määrän tököttiä pitäisi ehkä vaalentaa juuresta enemmän ja latvaan kohti vähemmän? Vaikka ei sitä ehkä voi yksinkertaistaa noin kaavamaiseksi. Tuurilla mennään...

Oma väri on todella blondi, se toivottavasti helpottaa vähän. Juurikasvusta ainakin tullee ihan vitivalkoista..
On minulle kerran ennenkin tehty värinpoisto, kyllä se aika vaaleaksi tuli kertaheitolla (mustasta) mutta juurikin porkkanasävyiseksi silti.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2011 21:44

Lainaus: noorus

Oma väri on todella blondi, se toivottavasti helpottaa vähän

Sillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä värinpoiston kannalta, paitsi ehkä tyvikasvun kannalta (vaalenee helposti jos on valmiiksi vaalea). Värinpoistot ovat aina vähän arpapeliä, riippuu aina vähän onko kuinka pitkään ollut tumma väri päässä jne. Joissain tapauksissa latvoista ei ole oranssi lähtenyt muuta kuin leikkaamalla. Itsehän käytin platinablondini vaalentamiseen mustanruskeasta n. 6 kk.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2011 08:10
Eilen heitin taas violetin värin shokkivärin päähän, kun oli haalistunut. Kampaajalla kun kävin sain mukaan shokkivärin ilmaiseksi. Kotona sitten paljastui, että se oli punainen eikä violetti >.<
  • • Muokkasi: noorus
  • Lähetetty: 25.05.2011 19:30
Nyt on värinpoisto tehty. Tukka on nyt musta-/vaalean oranssi-raitainen
Hiukset kestivät käsittelyn hyvin, ja toisella kerralla tulisi varmaan jo kokonaan valkoiset.
Mutta koittelen tuota violettia Stargazeria varovasti jo näihin, jos ei mene vihreäksi ja näyttää jotakuinkin OKlta niin jätän toisen poiston väliin. Kampaaja ehdotti että violetti saattaisi ennemmin mennä punaiseen kuin vihreään suuntaan, kun pohjaväri on aika punainen sävyltään. Katsotaan

EDIT: Niin ja kävi juuri niin kuin olin ajatellut, että tyvestä nuo väripoistetut hiukset ovat käytännössä valkoisia (kun väriä oli vain yksi kerros,) ja siitä tummenee latvaan päin.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 29.05.2011 01:35
Pieleen meni. Jo ensteskin sen takia, että meni (ja menee vähä lisää huomenna) rahaa hukkaan kun värjäys epäonnistui. Tukan latvat ensinnäkin otti damagea ja pahasti, eikä tää haittais, jos tulos olis mieleinen, vaan ei. Juuresta ihan liian kirkas, melkein jo oranssi ja latvat näyttää siltä, kun ne olis häälistunu kauan aikaa sitten. En oikeen tiiä mitä nyt tekis, muuta kun että huomenna ostamaan lisää väriä. Joko ostan mustaa hiusväriä ja unohdan koko typerän yrityksen saada kesäks punanen kuontalo. Tai sitten ostan yhden paketin tuota samaa punasta, kun millä värjäsin, ja hoitelen vaan latvat ja ton päälaen uudestaan. Sit lisäks pitänee ostaa hiusnaamiota body shopista, että voi korjata aiheutuneet vahingot. Sitä vielä vähän tosin on, mutta ei taida olla tarpeeks.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2011 18:16
Käykää täällä auttamassa meigää en tiiä millasia rastoja seuraavaksi nimittäin
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.05.2011 18:32
Kesällä tulen leikkauttamaan hiuksiani jälleen lyhyemmiksi ja värjäyttämään ne tällä kertaa violetinmustiksi. Kasvatin tuossa syksyllä lyhyttä tukkaa pidemmäksi, mutta olen todennut, että minulle sopii paremmin lyhyet hiukset ja tykkään lyhyistä hiuksista enemmän. En malta odottaa, kun parturi vasta kolmen viikon päästä! Argh!
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 29.05.2011 19:50
Nyt pitää kysellä omaan hiuskriisiinikin neuvoja, kun vihdoinkin olen päättänyt, että kesällä näille pitää tapahtua jotain. Värin kanssa tulen vielä jotenkin toimeen, mutta kaipaisin hiusten malliin jotain muutosta kun kyllästyttää tämä sama vanha reuhka. Vaikka miten olen koittanut etsiä, niin en ole onnistunut saamaan sitä kuningasideaa.

Tällä hetkellä tästä kuontalosta löytyy vaikka mitä. Pisimmillään nämä ovat sivuilta, rinnan yli. Takaa taas vain sen verran, että niska peittyy ja sieltä ovat myös jonkin verran kerrostetut. Korvien takana pienet piilokaljut, joita rakastan. Otsis on vino ja melko pitkä, profiilissa olevasta kuvastanihan sen varmaan näkee parhaiten. Kasvoni ovat pyöreähköt ja uuden mallin pitäisi luonnollisestikin sopia niihin sitten.

Tyylini on hmm.. no vaikka mitä, vaihtelee suuresti päivästä toiseen tilanteiden ja jaksamisen mukaan. Mutta kaksi suurinta tämän hetken ihastusta ovat victorian ja military. Olisi mukava, jos tuleva letti sopisi mahdollisimman moneen kokonaisuuteen mukaan.
Saa heitellä ideoilla! Muuten en lähde määräämään mitään suuntaa, paitsi että tuskin aivan aivan lyhyeksi leikkauttaisin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit