Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.06.2011 20:46
Jiiihuu, viimeinkin starttasi rojektini Pinkit hiukset.
Oon tehnyt nyt yhden värinpoiston ja ei ollenkaan yllättänyt että ainut kohta mistä tuli kunnolla vaalea, oli juurikasvu. Muu hius onkin sitten hianosti liukuvärjätty oranssista punaruskeaan.
Pidän nyt taukoa toiseen poistoon ja olen varustautunut oikeen kunnon arsenaalilla tähän juttuun; ostin syväpuhdistavan shampoon, hopeashampoon ja tehokosteuttavan naamion kemiallisesti käsitellyille hiuksille. En pyrikään saamaan semmoista puhtaan valkoista pohjaa pinkille värille, mutta kaikkeni teen että paras lopputulos saavutetaan. Oon värjännyt mustalla mooooonta vuotta, joten kärsivällisyyttä koetellaan. Ja hiusta.

Ehkä se tästä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.06.2011 20:59
Mulla alkaa ensi viikolla hiusprojekti. En vielä tiedä millaiseksi hiukseni värjään tai miten, mutta aloitan blondaamalla osan hiuksista. Toivotaan, että kokeiluista syntyy jotain hienoa. Osa hiuksista jää mustaksi, mutta sitten voisi sekaan pistää sinistä tai pinkkiä tai molempia tai jotain.
Etuhiukset luultavasti jäävät mustaksi, ainakin osittain. Äh, en mie tiedä vielä mitään. Mutta onneks aina voi värjätä mustalla, jos tulee hirvee lopputulos =D Kunhan hiukset pysyy päässä.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.06.2011 21:47
No mä sain juuri hiusprojektini valmiiksi. Oma hiusväri on nyt pinkki ja mulle laitettiin tossa torstaina pinkkejä,sinisä ja valkoisia rastoja. Jiihiii! Hienot tuli )
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2011 21:15
Omat hiukseni ovat tällä hetkellä muuten vaaleat lukuunottamatta oransseja kaistaleita edessä. Juurikasvua pukkaa ja himottaisi kokeilla jotain erilaista. Ajattelin jos värjäisin vaikkapa osan hiuksista mustaksi, mutten sitten tiedä sopisiko se itelleni. Ja musta väri olisi melko hankala saada poiskin, eikä kuontaloni kestä enää yhtäkään värinpoistoa. Hiukset ulottuvat tällä hetkellä melkein alaselkään. Kenelläkään ideoita, millä tavalla voisin värjätä niin, että kehtaisi mennä ihmisten ilmoillekin ? Väreinä tahtoisin käyttää juurikin mustaa + blondia + oranssia.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2011 22:09

Lainaus: Cassandra

Kenelläkään ideoita, millä tavalla voisin värjätä niin, että kehtaisi mennä ihmisten ilmoillekin ? Väreinä tahtoisin käyttää juurikin mustaa + blondia + oranssia.

Toimiva väriyhdistelmä, mutta vaikea värjättävä kotikonstein. Musta väri tahtoo tarttua vaaleisiin hiuksiin kuin tauti, joten vaatii taidokasta pesua, ettei tuloksena ole mustaa, oranssia ja jotain epämääräistä likaisenharmaata.
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2011 12:33

Lainaus: Ayuku

Toimiva väriyhdistelmä, mutta vaikea värjättävä kotikonstein. Musta väri tahtoo tarttua vaaleisiin hiuksiin kuin tauti, joten vaatii taidokasta pesua, ettei tuloksena ole mustaa, oranssia ja jotain epämääräistä likaisenharmaata.

Mahdollisuus värjätä kampaamossakin on olemassa, enemmän kaipailisin vinkkejä/malleja mitkä osiot värjäisin
Kirjoittanut: Zevil (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.06.2011 13:29
Huuu, ihanaa! Vihdoin saksittiin tuo tylsä keskijakauksellinen tasapitkä heviletti kuuseen ! Tervetuloa uusi ja ilmava kampaus. Pääkin keveni kummasti... 8)
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.06.2011 21:07
Hei nyt löysin aika kivan tuotteen! Nimittäin suolasuihkeen. (Kait se on ihan noin vaan suolasuihke koska purkissa lukee Saltspray.) Minun suihkeeni on jotain kampaamomerkkiä (kait, sain sen äiskältäni) Affinage Indigo, mutta eipä varmaan sillä merkillä ole väliä.

Anyhow, suihkauttelin sitä kuivaan käsittelemättömään hiukseen ja puristelin hiukan kiharalle (minulla on luonnonkiharaa joten toimii ehkä siis paremmin luonnonkiharaan kuin täysin tikkusuoraan hiukseen) ja tulihan tosi kivat semmoset "surffikiharat". Ne minulla tuli mieleen näistä, semmonen biitsitukka juu nou. Erottelee ja tuuheutta kivasti! Kandee koklata. Jos niinkuin tykkäilee semmosesta.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2011 12:14
Sellainen kysymys, että olisiko jollakin tiedossa hyvä lämpösuoja hiuksille, jonka voisi laittaa kuiviin hiuksiin? Kun itseltäni löytyy Dermoshopilta tilattu puteli, mikä on kyllä toimivaa, mutta kun se ei ole itselleni käytännöllisin vaihtoehto juuri sen takia että se pitäisi laittaa märkiin hiuksiin. Ja kuiviin hiuksiin laitettuna muuttaa hiukset tikuiksi ja rasvaisen näköisiksi.. Eli jos jollakin on joku hyvä tuote mielessä niin saa paljastaa sen muillekkin (:

Tuolla suolasuihkeella saa muuten myös pyörtyäisten aiheuttamat rakoset ja muut kummalliset poukkoilut hyvin kuriin. Eli suosittelen lämpimästi myös pyörtyäisten uhreille (:
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.06.2011 17:00

Lainaus: Tyhjäpää

Sellainen kysymys, että olisiko jollakin tiedossa hyvä lämpösuoja hiuksille, jonka voisi laittaa kuiviin hiuksiin?

ite käyttänyt tätä jopa kuiviin hiuksiin ja toimii. Sillä pystyy myös muotoilemaan hiuksia
Schwarzkopf got2be guardian angel
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit