Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.11.2011 18:05
Miun ongelmani: http://mortinelama.blogspot.com/2011/11/undercut.h tml

Ei osaa vaan päättää uskaltaako kokeilla vaiko eikö =(
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2011 18:16

Lainaus: Mortale

Miun ongelmani: http://mortinelama.blogspot.com/2011/11/undercut.h tml

Ei osaa vaan päättää uskaltaako kokeilla vaiko eikö =(

IMO yksi hienoimmista hiustyyleistä koskaan . Tietty jos sulla on todella pitkät hiukset, voi olla vaikeampaa kasvattaa lyhennettyä osaa muiden tasolle jos haluat uudestaan kokopitkät hiukset. Itselläni on juuri meneillään kasvatusvaihe, ja on se vähän tuskaa, kun tuntuu että hiukset ovat eri kohdista aivan eri pituiset. (Minulla oli lyhyenä molemmilta sivuilta ja pidempi osa päällä, nyt lyhyt osa on jo varmaan neljä senttiä pitkä ja ja päältä kymmenen senttiä pidempi, näyttää vähän hassulta.) Mutta ei se ainakaan minulle ole niin kauheaa odotella, kun kasvavat, kohta ne ovat varmaan järkevämmän näköiset.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.11.2011 11:14
Minulla on kasvatus operaatio käynnissä, joten tällä hetkellä hiuksiani voisi kuvailla korkeintaan sanoilla, hieman hämärä. Punaiset pääasiassa ja mieletön juurikasvu, mutta parin viikon päästä on parturi ja mustaksi taas on tarkoitus vetäistä kutrit.

Oletettavasti taas jossakin vaiheessa piakkoin kyllästyn ja annan vetää lyhyiksi, mutta nyt näin.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2011 20:18
Olisi kiva kokeilla välillä taas jotain muutakin kun ihan vaan mustaa. Viimeiset neljä vuotta tainnut olla ihan koko musta tukkatyyli, sitä ennen oli pinkkejä raitoja, ja sitä ennen punaisia. Voi kun tykkäsin niistä. Se punainen oli kuitenkin minun hiuksilleni sen verran rankka väri että loppujen lopuksi raidat katkesi ihan juuresta asti ja nyt on taas melkeen yhtä pitkät nuo entiset raidat kun muukin tukka, joten halusin värjätä osan hiuksista violetiksi! Ja nyt mun pää näyttää sateenkaarelta auringon valossa.. Seuraava ase taitaa olla värin poisto sitten tässä sodassa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2011 02:23
Täytyy sanoa, että kuosista kasvaneet sivukaljut on KARUT. :'D (pistetään tähän vielä roimat juurikasvut, ah glamouria)
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2011 15:45
palaaminen juurilleen osa 666 vaalea tukka tehnyt paluun kohta koko päähän, tosin päälihiuksista tulee siniset, suomenlippuefekti here i come!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.12.2011 21:43
En tiedä, mitä tekisin hiuksilleni. Ne yltävät yli puolen selän, alta mustat, päältä värjätty Crazy colorin fire-sävyllä, eli punaiset. Taipuvat luonnostaan laineille. Väri on kiva, mutta malli on tylsä ei mikään. En haluaisi lyhyttä, polkkaa, suoraa- tai v-otsista, irokeesia tai piilokaljuja, joten mitä hieman räväkämpää olisi olemassa pitkiin hiuksiin ilman lisäkkeitä tai liian isoja pituuseroja? Vai pitäisiköhän taas vaan saksia sivuotsis kuosiin ja leikkauttaa kerroksittain... Sain nimittäin joululahjaksi lahjakortin Salon Scissor Sisteriin (Nitrobaben yhteydessä) joten siellä olisi vissiin mahdollisuus saadakin jotain jännempää... Mäff. Toisaalta haluaisin jotain jännää, toisaalta taas pelkään, että vihaisin sitä ja kulkisin seuraavan vuoden huivi päässä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.12.2011 16:28
Itekin tahtoisin tehdä jotakin uutta näille hiuksilleni, mutta kun en vaan keksi mitään kivaa.
Mietin yhessä vaiheessa jotain rokahtavaa versiota polkastakin, mutta todennäköisesti en sitä kehtaa toteuttaa. Pidempi polkkatukka mulla on ollut kerran aikaisemminkin, mutta jossain vaiheessa mulle tulisi kuitenkin ikävä pitkiä hiuksiani.

Mustaan hiusväriin olen kyllästynyt myös. Viimeiset 5 vuotta olen värjännyt tuccaa vain mustalla (tai sinimustalla jos olen ollut "kokeilunhaluisella" päällä). Olen kumminkin niin epäuskalias uuden suhteen, että musta väri luultavasti jää hiuksiin ainakin osittain. Jotain muunvärisiä raitoja olisi kyllä kiva hankkia.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.12.2011 17:35

Lainaus: Iiriva

Sain nimittäin joululahjaksi lahjakortin Salon Scissor Sisteriin (Nitrobaben yhteydessä)

Testaa kerroksittain leikattua, miusta vois sopia siulle. Ja sopii muutenkin, jos hiukset taipuu luonnostaan. Tyksin siun hiuksista kyllä ylipaljon tuollasena, mutta kerrostus tekee ihmeitä
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.12.2011 21:14
Mullakin on ongelma:
Mitä teen hiuksilleni. Ne on mustat ja pitkät, suoralla otsiksella.
Niin tylsää ettei mitään rajaa.
Mutta en jaksaisi käyttää aamuisin paljoa aikaa hiusten laittamiseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit