Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.12.2011 14:31

Lainaus: SirMarylee

Testaa kerroksittain leikattua, miusta vois sopia siulle. Ja sopii muutenkin, jos hiukset taipuu luonnostaan. Tyksin siun hiuksista kyllä ylipaljon tuollasena, mutta kerrostus tekee ihmeitä

Kerrostus näyttäisi tällä hetkellä olevan se vahvin vaihtoehto! Onneksi on vielä aikaa miettiä, sillä sain ajan vasta kuukauden päähän...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.12.2011 14:45
Olen alkanut haaveilemaan piilokaljusta, mutta samalla yritän epätoivoisesti kasvattaa tukkaani. Ohut on, mutta paljon hiusta. Miltähän moinen näyttäisi? Pelottaa. D: Sitä pitäisi sitten jaksaa itse hoitaakin, sillä ylikasvanut undercut med tyvikasvu = ugly as hell.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2011 19:26

Lainaus: Iiriva

mitä hieman räväkämpää olisi olemassa pitkiin hiuksiin ilman lisäkkeitä tai liian isoja pituuseroja?

Karu totuus: ei mitään. Tuo on juuri se syy, miksi itse aikoinaan kyllästyin pitkiin hiuksiin. Kerrostus sekä erilaiset otsikset ovat lähestulkoon ainoat jutut mitä pitkiin voi taikoa, ellei lähde väriä muuttamaan. Kannattaa myös kysyä kampaajalta, luulisi tuollaisessa paikassa kampaajien tottuneen juuri tällaisiin jahkailuihin. Pitkät hiukset ovat tosin näyttävä asia jo itsessään!
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.12.2011 19:55
Samaa mieltä Piiskansiiman kanssa, ellei väriä tai pituutta muuta niin pitkään tukkaan ei oikein erikoista saa. Kampaajana joo saa kuulla kyllä näitä toiveita "Jotain isoa muutosta, mutta ei pituudesta pois, ei otsista eikä väriä saa muuttaa." - Ei me kampaajatkaan maageja olla

Oma tukkanikin olisi päivityksen tarpeessa. En ihan osaa päättää että palatako lyhyeen vai kasvattaakko. Inhoan tätä välivaihetta, takatukkani saisi MacGyverinkin kateliseksi. Musta värikin houkuttelisi jälleen, tai kirkkaan punainen.
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2012 11:44
Onko kellään kokemuksia Herbatint merkkisistä hiusväreistä? Miten pysyi, aiheuttiko mitään kutinaa jne? Haluaisin värjätä tän tukan, jota ei ole siis juuri värjätty, mutta pelottaa kaikenlaiset kemikaalit. En haluaisi herkistyä jollekin PPD- aineille pitkäaikaisen käytön myötä. Herbatint mainostaa ainakin, että värit ovat allergiasoimattomia tms, mutta silti siellä mustassa värissä on sitä PPD:tä. Onkohan edes olemassa jotain hyvää mustaa, joka ei sisältäisi kaikenlaisia myrkkyjä...
Lueskelin myös kokemuksia Sante- väreistä, ja ongelma niissä taitaa olla, että tarttuvat huonosti käsittelemättömään hiukseen. Etenkin mustan värin sisältämä Indigo. Vaihtoehtona olisi tietysti ensin hennata hiukset, ja sitten värjätä hiukset indigolla. Pitäisi kuulemma tulla ihan mustat, mutta indigo taas ei ilmeisesti pysy päässä niin hyvin, kuin henna. Eli kun se indigo haalistuu, tuleeko hiuksista punaiset? Muutenkin hirveä vaiva tuntuu olevan, että saa saman tuloksen kuin normiväreillä.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2012 12:49
Herbatinteistä ei oo mitään kokemusta mut Hennasta on myös mustaa versiota jolla oon jo vuosia värjänny etuhiuksiin "velhokiehkuran" muuten tukkani on punanen. Mulla ainaskin on toi musta henna pysynyt todella hyvin ja tullu ihan kunnon mustaa, vaikka aina se on kasvipohjasissa väreissä vähän pehmeempi ja lämpimämpi se sävy. Ton paketin takana ainaskin lukee ettei oo lisättynä mitään väriaineita tai kemiallisia värejä, ett ihan puhasta kasvijauhetta pitäs olla. Luontaistuotekaupoista ei maha ihan hyllystä löytyä, mut mulle ovat kyllä sit tilanneet erikseen kun oon pyytänyt.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 13.01.2012 16:25

Lainaus: Hypnosis

Onko kellään kokemuksia Herbatint merkkisistä hiusväreistä?
Ekogootit Tuolta voi löytää meikäläisen arvostelua Herbatintistä. Lyhyesti voisin sanoa, että suosittelen. Kaikin puolin parempi kuin mikään kaupan pakettiväri, hinta vain on aika suolainen. Kemikaalittomiaan Herbatintin värit tosiaan eivät ole, joten se kannattaa muistaa.

Jos haluaa kestovärin, on elettävä mömmöjen maailmassa. Kasvivärit tuppaavat kuulemma haalistumaan nopeammin, mutta niistä ei itselläni ole kokemusta. Jos aihe kiinnostaa, kannattaa lukea Kemikaalikimaran juttuja. Tässä erittäin hyödyllinen postaus. Blogissa on kuitenkin useita hiusvärejä käsitteleviä postauksia joiden lukemista suosittelen lämpimästi.

Hiusvärit nyt ovat vähän riskaabeleja pidemmällä tähtäimellä. Itse en turhamaisuuttani ole niistä vielä pystynyt luopumaan, vaikka turhia mömmöjä koitankin vältellä. Herbatint on tähän mennessä kuitenkin ollut paras vaihtoehto. Ainakin Herbatintin musta pysyy tukassa loistavasti, näyttää aavistuksen verran luonnollisemmalta kuin muut mustat värit ja jättää hiukset miellyttävän pehmeiksi. Mukana tuleva hoitoaine tosin on hiukan kehnompi, suosittelen varaamaan jonkin toisenkin hoitoaineen hollille värjäysprosessiin.

Muoks: En osaa kirjoittaa enkä linkittää.
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2012 22:28
Kiitos vastauksista! Usvatuuli: Saanko udella, minkä niminen tökötti on kyseessä?
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2012 11:20
Otimpa mielenkiinnosta selvää tosta mustasta hennasta enemmän ja se siis sisältänee tota indigoa. eli varsinaista mustaa hennaa ei ole kasvina olemassa, vaan se on kasviväri sekoitus. Mulla on ollu tollaselta valmistajalta kuin Urtekram. On melko vanha loota jo kun mulla menee kerralla niin vähän tota väriä ett en voi vannoa vieläkö sitä mistään saa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2012 12:36

Lainaus: Usvatuuli

varsinaista mustaa hennaa ei ole kasvina olemassa, vaan se on kasviväri sekoitus.

Musta hennahan on juuri se tökötti, minkä kanssa saa olla tarkkana että se on todellakin vain kasvivärisekoitus eikä cocktail kaikenlaisia epämääräisiä pigmenttejä.

Hemmetin Hairstore pistää taas ärsyttämään, olisin halunnut ostaa puljusta vaalennusainetta koska sillä kuulemma lähtee väri kävelemään mukavasti. No, eipä ollut sitten liveputiikissa oikeanlaista hapetetta ja kassalla nyrpeänä lojunut solariumneekeri vaivautui vastaamaan että "ei meil oo, en tiiä koska tulee". Firman nettikaupasta tavaraa kyllä löytyisi, mutta toimitusaika on 14-21 päivää! Ei huhhuh, ihan kuin paketin kiikuttaminen postiin veisi noin kauan... Eipä ole tuokaan lafka turhaan ansainnut huonoa mainettaan, ikinä ei ole liikkeessä sitä mitä menit hakemaan ja auta armias jos pitää jotain kysyä. Ärh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit