Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.08.2012 10:08
Haluaakos joku viisaampi kertoa mulle, miten rastoja tehdään? Voisin kokeilla, jossei se aivan kaman vaikiaa olis
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2012 16:11

Lainaus: Kuolonenkeli

Haluaakos joku viisaampi kertoa mulle, miten rastoja tehdään?

Google on kaveri tässäkin asiassa, netistä löytyy varmasti paljon ohjeita ja videoitakin niiden tekemiseen. Jos kuiturastoja meinasit tehdä, niin yksinkertaisesti selitettynä tupeeraa paljon (riippuen tietenkin siitä minkälaiset rastat haluat) pyörittele rasta sileäksi ja tiivistä esimerkiksi silitysraudalla tai vesihöyryllä.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.08.2012 23:14
Kiitoos (Google tosiaan on mukava kaveri )
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2012 14:16
Ja siis youtubehan on pullollaan ohjeita rastojen tekoon. Teet sitten kuiduista, huovasta tahi omista hiuksista ne. Ja ihan oikeasti joka lähtöön: Ammattilaisten kestävistä ja tarkoin ohjeistetuista aina sinne teinityttöjen ja -poikien omiin ei-niin-kestäviin-virityksiin
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2012 13:11
Kävin männäviikolla kampaajalla ja sinne jäi kasa tukkaa. Pakko pitää tällaista lyhyempää mallia hetki ja kasvatella hissuksiin. Hius oli/on niin huonossa kunnossa, ettei muu auttanut kuin amputaatio ja edelleen saa olla tarkkana. Joten hyvästi hiusvärit ja tervetuloa oma tummanvaalea, phui.

Jostain syystä tästä tukasta yhdistettynä meikäläisen naamaan tulee mieleen Emma Salokoski. Ei mitään hajua miksi. En tietääkseni ole ollenkaan samannäköinen.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2012 11:27
Pakko hehkuttaa kun löysin ihan todella hyvän YouTube-kanavan, jossa on erinomaisia ja helppoja kampausvinkkejä: http://www.youtube.com/user/lilithedarkmoon?featur e=watch

Erityisesti kivoja nutturoita ja lettihärpäkkeitä. Selkeät ja helpot ohjeet.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2012 12:43
Mä vihaan mun hiuksia. Ne ei kasva törkeän pitkiksi, vaikka tekisin mitä. Lattiat on aina täynnä mun hiuksia.
Ne on aika ohuet, värjään mustaksi, olen oikeasti blondi, näkyy kivoja "kaljuja kohtia" jo pari viikkoa värjäämisen jälkeen. En tiedä kestäisikö nämä edes hiustenpidennyksiä.

Olisi helppoa olla kalju.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2012 01:22
Mulla on aina jäätävät hiusongelmat, niin tulempas tänne vuodattamaan ja toivomaan, että joku saisi ensinnäkin jotain selvää mitä koitan selostaa ja osaisi vielä mahdollisesti auttaakkin

Ensimmäinen ongelma on se, että minulla on luonnostaan kylmän blondit hiukset, joka siis ilmenee aivan ihastuttavana tyvikasvuna, joka on tietenkin pahemman näköinen lyhyissä hiuksissa.
Sitten se toinen ongelma. Mulla ei vaan kertakaikkisesti oo silmää/ järkeä riittävästi hiuksiini, kun haluisin mielelläni hieman enemmän gootti tyyliset (taas nämä niin ihanan selvät selitykseni) hiukset.

Tällähetkellä on siis takaa puolikaari, ja kunnon pituset ne sivut, sivusiilit, jotka ovat tällähetkellä lilat, mut takas vihreeks haluun, etuhiukset oikealla sivulla ja 'pulisongit' korvien päällä. Ja päältä lyhyet, kohti taivaita.
Jotain pitäis keksii, mut pää on tyhjääkin tyhjempi ja tosiaan mul on ain vähän ongelmalliset nää hiukset.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.08.2012 10:37

Lainaus: DEADBUNNY

Ensimmäinen ongelma on se, että minulla on luonnostaan kylmän blondit hiukset, joka siis ilmenee aivan ihastuttavana tyvikasvuna, joka on tietenkin pahemman näköinen lyhyissä hiuksissa.

Tässäpä lopullinen syy, miksi minäkään blondina en sitten lyhyttä kampausta osittaisen siilin kanssa vetänyt, kuukausien miettimisen jälkeen. En vaan kestäisi sitä jatkuvaa värjäysrumbaa.. En sitten millään.. Ja ei, en halua katella blondia päätä, sitä on nähnyt jo riittävästi.
Tosin en ole tämänhetken hiuksiinkaan tyytväinen, kun jonkinmoisen mallin vedin ja lähti hiuksia n 20cm niin eiiiii... En vaan tottunut tähän ja nyt sitten epätoivoisesti yritän saada pituutta takas. Ja tuntuu, että eihän nämä minnekään kasva, mutta ootappas kun olisi sen siilin vetänyt niin voi hyvää päivää, mikä kasvuvauhti olis varmasti ollut.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 11.08.2012 14:36
Meninpä ja ostin Tangle Teezerin. Tuota on kehuttu paljon esimerkiksi Juurikasvu-foorumilla ja yhden seuraamani blogin sivuilla.

Selvitti kyllä takkuisat latvani aivan ongelmitta ja täysin kivuttomasti. Harja vaikutti ensisilmäyksellä hiukan rimpulalta, mutta toimi kyllä todella hyvin. Minulla tosin on aika ohuet hiukset. Ihan todella paksuun kuontaloon tuo ei ehkä tehoa, kuten tuosta INCImixin-blogimerkinnästä voi lukeakin.

Jää nähtäväksi kuinka kovasti kiinnyn tuohon harjaan, mutta ensikokemusten perusteella suosittelen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit