Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 29.04.2012 19:09
Bronzerain: Pakko ihailla rohkeuttasi.
Itse olen pitkään haaveillut irokeesista, mutta ei mulla ole siihenkään pokkaa.
Ehkä vielä jonain päivänä..

Kesätucca on hakusessa täälläkin. Ajattelin ryhtyä punapääksi kesän ajaksi, tosin jokin shokkipunaisen ja pinkin sekoitus kiinnostaisi myös. Ehkä jopa jokin uusi hiustyyli, tosin olen vielä vasta mietintävaiheessa sen suhteen koska juuri nyt yritän kasvattaa hiuksiani niin pitkiksi, kuin suinkin mahdollista.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.05.2012 19:32
Tulipa about kaks viikkoa sitten värjättyä tukka. Mustasta violetiksi oli tarkoitus saada, vaan kuinkas kävikään... Hiukset kon päättivät että haalean pinkki-oranssi olis paljon parempi ko tummanvioletti. En tiedä miten siinä noin kävi, mutta kävipä kuitenki. Korjaus onneks helppo ja nyt sitten magentapäisenä kuljeskelen ympäriinsä.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2012 11:48
Itse olen jo hyvän aikaa pohdiskellut vaihtavani tukan väriä, koska olen aina ollut mustatukkainen. Olisi kiva kokeilla koko pinkkiä, kirkkaan punaista, sinistä tai violettia, mutta kun alan muistelemaan niitä kertoja, kun blondasin otsatukkani ja siihen sitten länttäsin hieman väriä, niin alkoi kyllä ahdistamaan, kun joutui miettimään kaikki vaateyhdistelmät uusiksi, eikä voinut käyttää mitään toistensa kanssa riiteleviä värejä, kun alkoi ahdistamaan.

Musta kuitenkin passaa aina joka paikkaan, mutta alan kyllä niin kyllästyä tähän, että alkaa ärsyttämään joka kerta kun peiliin katsoo. Nooh, kaipa minä jossain vaiheessa uskallan jotain kokeilla, mutta saa nähdä rohkenenko. Ainahan sen tukan saa värjättyä takaisin mustaksi, mutta olen tosi laiska näkemään sitä vaivaa plus etten tahdo vaurioittaa omaa tukkaani liiallisella värjäyksellä ja blondauksella. Mitähän tässä sitten tekisi?
Kirjoittanut: madness (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.06.2012 22:19
mulla on nyt jonkun aikaa ollut blondi tukka ja nyt aion (koti) värjätä sen mustaksi. onko mitään vinkkejä, kun tosiaan tää tukka on nyt blondi ja musta pitäis saada...! värjääntyykö blondi tarpeeksi mustaksi, ettei tule tyyliin vihreä tai jonkun muun värinen tukka vahingossa? neuvokaa tyhmää :P
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 22:53
Mun hiushistoria ei oo kokonaisuudessaa kovinkaa värikäs lähinnä mustaa ja nyt ollu punaruskeevarmaa semmoise parinvuoden ajan ja pitkää lettiä kasvattelen. Mustat hiukset on hirrveen paljo ruvennu taas houkuttelee mut en kaupan mustaa uskalla päähän pistää ko joskus kampaajalla kävin värjääs ja kuukauen sai raapustella päänahkaa ko kutisi nii pirusti ja samoja aineita nuissa väreissä tuppaa olemaan oli kaupan tai kampaajan vaikka tuo punaruskee onki sopinu ihan hyvin ja on kaupanputeleita:> on pikkuhiljaa ruvennu kiinnostamaa nuo kasvivärivaihtoehdot onko niistä kellää kokemusta? oon niistä lukenu ny netistä pitkiä pätkiä mut en oo viä uskaltautunu tilailee. Sellastaki oon selvittäny että sais vähän tummemman vaaleeseenki mustaa ko eka pistäs hennan päähä ja sitten indigomössön, toimiiko semmoinen oikeesti ja haalistuuko mitenkä? Mahtaa olla aika sottasta puuhaa ja aikaa vievää mut ei se haittaa jos sais hiukset näyttää hyväkuntosilta ja omaa silmää miellyttävän värin ilman kaikenmailman kemikaalipaukkuja!
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2012 19:45
Olen tullut siihen lopputulokseen, että mustasta hiusväristä en luovu. Se on paras, helpoin ja upein väri hiuksissa. Ei tarviste miettiä, tuliko nyt liian tumma tai vaalea..Sinimustalla saa kylmän sävyn ja perus mustalla hiukan lämpimämmän. Sinimustaa usein suosin. Mikäli haluaa ilman väriä pitää sävyn kylmänä, ovat hopeashampoo ja hoitoaine oivallisia myöskin mustille kutreille!

Leikkausta tosin latvusto vaatii. On niin kuivaa ja korppua, että hirvittää. Mutta rahapulassa kärsivänä ei ole varaa maksaa kampaajalle 30-40euroa vain 3-4cm takia. Hiusten kasvattaminen oli nuorempana helpompaa, kun siskopuoli oli parturi-kampaaja-opettaja ja leikkeli latvojani tasaisin väliajoin..Nyt sekin on vain unelmaa..Kuten myöskin hyväkuntoiset, kiiltävät ja elinvoimaiset pitkät hiukset..
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2012 20:14
Haluan tehdä hiuksilleni jotain. Ne on mustat ja pitkät otsahiuksilla.
Haluaisin näistä kyl vieläkin pidemmät, olen yrittänyt kasvattaa perseeseen asti pitkiksi, mutta ei onnistu. Kiitos huonojen geenien. Lyhyetkin olisi jees, mutta ne vaatii tosi kauniit ja symmetriset kasvot, esim. Halle Berry näyttää hyvältä lyhyillä hiuksilla. Takaraivonikin on huonon muotoinen, sekin vaikeuttaa kampausten tekemistä.
Mustat hiukset näyttää tyhmältä vaalealla juurikasvulla, ihan kuin pää olisi täynnä kaljuja kohtia.....anna mun kaikki kestää.

Varaan kait ajan kampaamoon, ja annan ammatilaisen hoitaa : )
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 15:18
ite en käy/ole käynyt parturissa.
sen takia minulla onkin hiukset polveen asti.
käytän shampoota ja hoitoainetta. (merkkinä on joku loreal)
en värjää hiuksiani.
hm....no nyt en oo enää leikannut etu hiuksiani,vaan oon antanut niien kasvaa!
ja etu hiukset on helpompi tuuppeerata kun ne on pitkät.
tosin en takahiuksia tuuppeeraa koska ne menis ihan sekasi ja takkuseksi.
Kirjoittanut: Rozette (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.07.2012 12:44
Mulla on tällä hetkellä olkapäille yltävät punaiset hiukset :p tykkään.
Seuraavaksi haluisin kuitenki mustaksi ja kahta eriväriä olevat raidat x)
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 01:11
kuulostaa hyvältä!
itellä on pallopää niin ei oikein musta käy.
harmi..................................
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit