Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.02.2012 16:00
Itselläni on nyt pitkät hiukset jotka ovat alta mustat ja päältä tummanpunaiset... Mietin että värjäisinkö päällä olevan punaisen tummanvioletiksi.. o.O
Olen pitkään jo miettinyt mutta tuntuu että sitten kun saan sen violetin nii alkaa harmittamaan ja haluan punaisen takaisin, näin on ennenkin käynyt...
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2012 12:27
Itse uusin tässä tukkastailia taas. Päältä dhokkioranssi ja alta shokkimagenta + samalla värillä teippipidennykset . Ainut huono, että tuo magenta suihkussa vähän värjää noita oransseja. Vaikea eritellä näin pitkää tukkaa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2012 17:02
Mie haluun siniset hiukset. Tai punaiset. Tai jonkun väriset kuhan kirkkaat. Ongelma vain on, että olen ollut moonta vuotta mustahiuksinen. Mitenkä tässä nyt sitten lähtis vaalentamaan? En hirveästi haluaisi olla sellanen ruskeanoranssinkeltaisenmustan sekotus.. Hiukset on sen verta pitkät ja pinna sen verta lyhyt, että kasvattamalla en saa sitä ikinä poies.
Alan kovasti kallistua siihen, että kokeilen kuinka kestävät miun hiukset on.. Eli värinpoistoa värinpoiston perään... Tulos voi toki olla kohtalokas. Noh, en tiedä. Saas nähdä. Tai sitten yritänvaalentaa tyylillä kerta kuukauteen ja välistä värjätä jollain värillä, ettei ole se oranssi.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2012 17:22
noh, itse olen värjäilyt tuossa 7 vuotta mustaksi ja päätin viime viikolla repästä je värjää punaseks...
Tosin tein sen turkisssa joten en tiedä kuinka tujut niiden aineet ovat, mutta kertaheitolla tuli nätin punaset ei kirkkaat mutta minun makuuni ihan kivat. eikä tarvinnut oranssisuutta kärsiä kun sen pari minuuttia kun vaalennusaine pestiin pois ja väri lyötiin päähän.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2012 17:28

Lainaus: Vampiric_

tuli nätin punaset

Pics or did not happen!! Tahdon nähdä sinut punapäänä!!

Itse tässä kirkastan juuri omaa väriäni jotta saan laittaa kuitua kiinni. Kauhea tukkakriisi ollut nyt jo jonkin aikaa, kun ei tuota pituutta enää hiuksissa ole. Onneksi on lisäkkeet. En selvästikään osaa olla lyhythiuksinen, mutta tulipahan tämäkin kokeiltua. Jos en olisi kokeillut jahkailisin loppu elämäni kun haluaisin kokeilla lyhyttä hiusmallia. Nyt olen kokeillut.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.03.2012 21:02
Argh, nyt tuli semmoi onkelma, kun päätin alkaa vaalentaa tukkaa ja toki mustasta tulee ensin ruskea ja näin, niin minkä väriseksi mie värjään tuon yhden lyhyen osan joka tällä hetkellä on vaaleanpunainen (jopa kahden värinpoiston jälkeen, alku oli purppura). Ei taida oikein pinkki tms sopia, jos muu tukka on ruskea.. Mutta en myöskään halua kovin tummaksi tuota värjätä, kun se osuus on nyt kovin vaalea. Vai kärsinkö vaaleanpunaisella tukalla ja yritän vaalentaa muun pään nopeasti? Äh, en tiedä taas yhtään mitä teen =D Vähän epäilyttää, että vaikka nyt puhun, että vaalennan hitaasti ettei tukka kärsi niin paljoa, niin todennäköisesti oon viikon päästä laittanut jo 4 värinpoistoa =D
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2012 15:33
Oon kyllä tyytyväinen kun värjäsin hiukset taas mustaksi
Vähän aikaa sitten mulla oli vielä punertavan ruskeat hiukset. En vaan tykännyt niistä tarpeeksi joten siirryin takaisin mustaan. Ja nyt olen tyytyväinen hiuksiini. Paremmin mielestäni sopii mun tyyliin mustat hiukset. Enkä ole vieläkään saanut aikaiseksi ottaa kuvaa hiuksista esim. blogiin.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 12.04.2012 06:48
Talvilomalla tuli aivan loistava fiilis kun vihdoinkin annoin kampaajan tehdä minun mittapuuni mukaan vähän suuremman muutoksen. Minulla on jyrkästi A-linjaiset pitkät hiukset vinolla otsatukalla, enkä ole antanut lyhentää noita pisimpiä hiuksia leikata vuosiin. Vain latvat on saanut tasoittaa.
Talvilomalla kuitenkin naksahti vähän ja menin varaamaan seuraavalle päivälle kampaaja-ajan. Tuloksena oli se, että pisimmistä hiuksista lähti about 10cm pois. Aivan mahtava fiilis kun rikkoi vähän kaavaa. Hassuinta oli se, että poikaystäväni sisko totesi hiusteni näyttävän pidemmiltä kuin aiemmin.

Vielä kun jotain uutta keksisi
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2012 11:18

Lainaus: Mortale

Argh, nyt tuli semmoi onkelma, kun päätin alkaa vaalentaa tukkaa ja toki mustasta tulee ensin ruskea ja näin, niin minkä väriseksi mie värjään tuon yhden lyhyen osan joka tällä hetkellä on vaaleanpunainen (jopa kahden värinpoiston jälkeen, alku oli purppura). Ei taida oikein pinkki tms sopia, jos muu tukka on ruskea..

Elä värjäile kuule millään siihen päälle. Pidennät vaalennusprosessia joka kerta värjäämällä. Testaa taittaa punaisuutta pois esim hopeashampoolla. Vaalennus on aina pitkä prosessi muistakaa se. Hiukset vaalenevat tietyssä järjestyksessä ja viimeisessä vaiheessa lähtee keltaiset/oranssit pigmentit. Suosittelen vaalennukseen 3%hapetetta ja vaalennusjauhetta, pidät sitä vähän kauemmin päässä, sillä se vaalentaa parhaiten ja tasaisesti, jos käytät kaupan värinpoistoja tms niin niissä vaalennusprosessi menee yleensä niin, että hius vaalenee ensin nopeasti ja lopulta väri ei enää edes vaikuta. Kampaamotukkujen vaalennusjauheet ja hapetteet tulevat loppupeleissä myös halvemmaksi. Saat 20eurolla ison pöntön ainetta, kun kaupassa samalla hintaa saat kaksi pientä purkkia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 29.04.2012 18:47
Nyt lähti kaikki pois. Sellainen kevyt kesätukka. Pitkään minulle on väitetty että kukaan nainen ei näytä hyvältä kaljuna, tai ainakaan minä en varmasti näyttäisi, mutta niin vaan todistin puheet vääriksi. Mieheke, joka vastusti sheivausta viimeiseen asti, jopa myönsi ensijärkytyksen jälkeen että näytän söpöltä.
Taustalla siis se, että ainainen värjääminen ei ole tehnyt mitenkään hyvää jo ennestään hauraalle hiuslaadulle, joten päätin ottaa oikotien onneen ja kasvattaa oman värin takaisin ilman sitä juurikasvuahdistusta. Toivon mukaan syksyllä kasvaa päässä sitten entistä vahvempi tukka josta lupaan pitää parempaa huolta kuin tähän mennessä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit