Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2012 13:19
Hiusväreistä kampausten tekoon. Miten vaikeaa voi olla keksiä jotain hyvää arkikampausta, jossa olisi jotakin kivaa?

Itsellä on siis noin puoleen selkään asti ulottuvat hiuset. Oikeasta sivusta kasvattelen siiliä pois, ja se on noin kaulan alapuolelle saakka. Olisiko kellään siis mitään hyvää kampausideaa tällaiseen pehkoon? Kuvia saa laittaa
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2012 17:36

Lainaus: Neiti Kooma

Kyllä se vieläkin nakertaa, jos antaa ittensä ajatella asiaa ja kaipailla mitään muuta väriä, mutta mulle se yks värjääminen vois olla se joka turvottaa hengitystiet umpeen ens kerralla.

Saako udella että millaisia ja kuinka pahoja oireita sinulla tuli tuosta? Olen itse lähinnä kuullut aina toisen käden juttua siitä miten päänahka polttelee ja kutisee tai koko naama turpoaa.

Itselläni on yhä menossa oman värin kasvatus, en ole vielä sortunut värjäämään. Mustaa hiusväriä on kyllä ikävä, on se nyt vain niin nätti. Mutta koitan nyt vielä sinnitellä. Ehkä tämä ei ole niin paha sitten kun saisi kokonaan pään samaan väriskaalaan.

Lainaus: Satanica

Hiusväreistä kampausten tekoon. Miten vaikeaa voi olla keksiä jotain hyvää arkikampausta, jossa olisi jotakin kivaa?

Itse olen usein löytänyt hienoja kampauksia Lilith Moonin youtube-videoista. Sivun oikealta puolelta löytyy playlistejä jotka on tehty hiukan hiusten pituuden mukaan. Kannattaa katsoa, kampauksia on moneen makuun ja ohjeet ovat mielestäni todella selkeät.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2012 19:20
Kellään tietio, millä tollasen vaaleanvirhreäkeltaisen sais noista hiuksista veks, kun tässä nyt on se ongelma, että ei saa kestovärejä, vaalennusta taikka värinpoistoa. Jostain syystä tuo Cybersopin vihreä nyt vaan on sinnitellyt hiuksissa jo puolisen vuotta...
  • Lähetetty: 11.12.2012 10:27

Lainaus: Kuolonenkeli

Kellään tietio, millä tollasen vaaleanvirhreäkeltaisen sais noista hiuksista veks, kun tässä nyt on se ongelma, että ei saa kestovärejä, vaalennusta taikka värinpoistoa. Jostain syystä tuo Cybersopin vihreä nyt vaan on sinnitellyt hiuksissa jo puolisen vuotta...

Oletko siis allerginen hapeteväreille vai mikä on syynä, ettet saa käyttää niitä? Raidoittamalla saattaisi onnistua, kun tällöin väri ei koske hiuspohjaa(etenkin jos tekee huputtamalla).

Kokeile syväpuhdistavaa shampoota, josko siitä olisi apua. Tosin jos suoravärillä olet mennyt lätkimään, niin voi hyvinkin olla, että vivahde ei lähde kuin vaalentamalla jos silläkään.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.12.2012 13:38

Lainaus: Piiskansiima

Kaupan väreistä sellainen varoituksen sana, että ne saattavat käyttäytyä vaalennetun pohjan kanssa eri lailla kuin mitä paketin neuvot antavat olettaa, ja muutenkin ne tuntuvat olevan ikävästi enemmän "luonnollisen ruskea punaisella vivahteella" -tyyppisiä kuin oikeasti punaisia.

Kaupan värejä herjataan, koska ei osata lukea merkintöjä Purkin kyljessä oleva numerosarja ei ole vain randomilla arvottu numerosarja. Ensimmäinen numero on tummuusaste 1-10 (10 on vaalein) sekä seuraavat numerot ovat sävyt, joita väri sisältää. Kun oppii lukemaan nämä numerot ja ymmärtää ettei väri, joka on kuvassa violetti, ole välttämättä sitä päässä, jos väri sisältää punaista sävyä. Punaisesta ja violetista tulee herkästi juurikin se marjapuuro. Kestovärin vaikutusaika on vähintään 30minuuttia, jonka jälkeen kannattaa alkaa tarkkailla, ettei väristä tule liian tumma. Tummat värit tummuvat entisestään mitä kauemmin niitä pitää päässä. Tästä syystä ruskeita sävyjä moititaan usein mustiksi.
Kaupanvärit sisältävät todellisuudessa samoja asioita kuin kampaamojenkin värit. Kaupan värinpoistoista tosin pakko sanoa se, että ne lupaavat ihan älyttömiä vaalennustuloksia, mikä tarkoittaa sitä että hapetteen on välillä pakko ylittää jopa 12% raja. Itse vaalennan hiukseni aina 6% tai 3% hapetteella, sillä se on hellävaraistsa, ei yhtä nopeaa, mutta säästän mielummin tukkani kuin poltan sen täysin.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.01.2013 16:24
Mulla meni hermot pitkiin hiuksiin mutta kuitenkaan en halunnu leikata niitä, kun ne laittaa kiinni ja heittää päan yli naamalle, parilla pinnillä ja kuminauhoilla takaa ja päältä kiinni, niistä sai semmosen ihan ok emokampauksen Mulla siis oikeesti vyötärölle hiukset. Kyllä sitä kehuttiinkin, sen verran harvon mulle kukaan mitään positiivista mun ulkonäöstä sanoo, että oiskohan ollu sarkasmia mutta ite tykkään ni ihan sama.
  • Lähetetty: 21.01.2013 14:47
SirMaryleetä kompaten ja lisään vielä, että purkin takana oleva "värjäystulos" taulukko on se, miltä väri näyttää aikaisemmin värjäämättömässä hiuksessa eli hiusta ei ole aiemmin värjätty. Siksi väri saattaa näyttää aivan erilaiselta, jos vaikkapa punaisen värin päälle länttää suoraan ruskean värin.

..Ja kaupan vaalennusväreissä(huom. sama asia kuin värinpoisto) on aina pienemmät hapetteet kuin kampaamoväreissä. Yleensä kaupan väreissä on juurikin se 3-6% hapete, 12% ei liene missään kaupan tuotteessa.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2013 09:57
Kuinkas usein leikkaatte/vaihdatte hiustyyliä? Itellä nykyinen tahti on 3-4kk. Nuorempana ehkä 1-2 kertaa vuodessa, ja nyt oon vaihellu useesti vuodesta 2010. Kun kaverini alkoi luottokampaajakseni. Katotaa yhessä aina lehdestä tai netistä joku kivan näkönen tyyli ja sitten hän suunnilleen leikkaa mulle sellasen tukan. Syksyllä oli otsatukka. Ja nyt on vino otsis ja peikkomainen leikkaus. Tosi ihanat ja tykkään kovasti. Vielä muutamat punaiset ja violetit rastat laitan. Koitan tässä olla merirosvotar-tyylinen.. Ootteko muuten kokeillu hennaa ja saako sitä käyttää jos on aina värjänny kemiallisilla väreillä? Ite oon yleensä käyttäny mustaa ja sinimustaa ja mitä sattuu merkkejä. En hennaa.. Vielä.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 23.01.2013 10:53
On olemassa Lush ruskea henna Саса brun, ja myös on Lush musta henna.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 24.01.2013 13:00
Pari vuotta takaperin etsiskelin valkkia sivusilmällä, muttei sillon sattunut eteen. No nyt sitte hommasin tuossa joku päivä sitten semmosen tyyliin h&m:ltä, ja olen nyt koettanut pyöritellä sitä päähäni parillakin eri tekniikalla ja erinäköisiä nettivideoita ja ohjeita apuna käyttäen.

Tällasina hetkinä sitä vaan tajuaa, kuinka pitkät hiukset sitä oikein onkaan, kun kampaus olisi valmiin näköinen, paitsi puolet hiuksista/hiusten pituudesta on vielä käyttämättä... Ton vekottimen päähän saaminen siististi tuntuu ihan mahottomalta, joten vinkkejä otetaan mielellään vastaan

Tämmönen
Tämmönen olis siis tarkotuksena.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit