Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.11.2009 23:57

Lainaus: Layil

Kannattaa lävistäjältä käydä kysymässä ni saa varmasti oikeet ohjeet, mutta perus puhdistaminen (eli suolaliuos) luulisi auttavan.

Miun lävistäjä antoi ohjeeksi että patti pitäisi puristaa!?(En tosissaan ruvennut puristelemaan)... Hoidin sitä kuitenkin tuolla suolaliuoksella ja sain sen ns. "hajoamaan" xD nyt tuossa lävistyksen juuressa on nätti avonainen haava joka työntää rupea/mätää/mössöä/kaikkea epämääräistä Haaahaaaa! Rakastan näitä v*tun lävistyksiä En ota enää yhtään moista inhotusta itseäni kiusaamaan.

Lainaus: AlienSexGarden

nenälävistyksissä patin tuleminen on tunnettu ja erittäin todennäköinen.

Joo, näin olen itsekin kuullut, minulla on tuossa vielä rengas, niin melkeinpä odotinkin jo jotain tuon kaltaista riesaa.... Siirryn kohta tappeihin pirulauta.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 26.11.2009 10:15

Lainaus: SyllaBoreal

Mitä ihmettä minä teen noiden pattien kanssa!?

Kannattanee tosiaan käydä lävistäjällä tai kenties peräti jollain toisella lävistäjällä näyttämässä tuota. Itselläni yksi lävistys temppuili hemmetin pitkään juuri niin, että siihen tuli sellainen finnin tapainen patti vähän väliä. Luulin tämän kuuluvan normaaliin paranemisprosessiin, mutta kävin sitten lopulta näyttämässä tuota lävistäjällä. Selvisi, että kyse oli allergisesta reaktiosta, paskasta materiaalista tehtyyn lävistyskoruun. Koru oli hommattu Igor'ssista ja sen piti olla titaania. Kokeilin tuota rengasta myöhemmin toiseen lävistykseeni, ja se alkoi hyvin pian ärsyttämään siinäkin, joten materiaalissa se vika oli.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.12.2009 15:57
Olen laiskalla päällä, enkä lähde lukemaan jokaista 11 sivua keskustelua läpi, vaan kysyn suoraan...

Olen pitkään pyöritellyt mielessäni joko nostril- tai labret-lävistystä, mutta minua on mietityttänyt yhdistelmä lävistys + atooppinen iho. Onko kenelläkään kokemuksia herkästä ihosta ja lävistyksestä? Onnistuuko putsaaminen esim. suolaliuoksella ihan normaalisti, ja mikä korumateriaali olisi parhain?
En nimittäin haluaisi että lävistys tulehtuisi pahasti ja aiheuttaisi iho-ongelmia.
Ja vielä yksi kysymys, onko jollain kokemuksia Helsingin Sörnäisissä olevasta Lävistysliikkeestä?

Kiitoksia jo etukäteen.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 21.12.2009 22:02
itselläni on kolme ihopiirrosta.
Yksi on vasemmassa lapaluussa (vihreä fantasiaperhonen), toinen oikeasssa olkapäässä (pääkallokiitäjä ja beethovenin kuutamosonaatin nuotit), ja alaselässä pääkallokiitäjä, jännää "kylmää aaltoa" ja eri kiitäjien siluetteja. Kuva ylettyy alimpiin kylkiluihin asti, eli on ihan suhteellisen kookas ja upea. Yhteisenä teemana näille on melankolia ja, yllättäen, perhoset
Korvia olen rei'ittänyt, oikeassa korvassa kaksi korua rustossa ja kolme lehdessä. Vasemmassa taasen kolme lehdessä ja rustossa industrial.
Kesällä ajattelin hommata kielilävärin. Olen sitä jo muutaman vuoden arastellut peläten mahdollista kipua, mutta alaselän tatuoimisen jälkeen, se tuntuu tuskin missään !!
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.12.2009 11:00
odotukseni päättyy jouluaaton jälkeen, saan vihdoinkin snakebitet (emoläppä het. SEIS!) näitä olenkin odottanut jo pitkään
Kirjoittanut: Arimath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2009 16:41
Miulla on septum, varsin tuore vielä, noin kolme viikkoa vanha. Sen ottaminen sattui kuin perkele, mutta olen tyytyväinen. En kyllä osannut pelätä kipua etukäteen, että sinänsä menin vähän ehkä soitellen sotaan. Mutta ehkä parempi niin. Tatuointia harkitsen, mutta en ole vielä päättänyt mitään.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 16:29
No, en tiedä voisiko tätä sanoa lävistykseksi? No, miksipä ei...eilen lävistin hakaneulalla itselleni yhden reiän lisää korvaani, vasempaan ja pian otan kyllä tatskankin...Maagisen tuhatjalkaisen pohkeeseeni.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • • Muokkasi: Rääkki
  • Lähetetty: 31.12.2009 23:57
Tasa kuukausi siihen, että loputtomalta tuntunut odotukseni päättyy ja löydän itseni lävistäytymästä. Ah.
Näillä näkymin otan snakebiten, mutta saa nähdä saanko päähäni jotakin omituista ennen lopullista tuomiota
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2010 01:34
Minulla on suunnitelmana ottaa septum ensi marraskuussa sitten kun olen täyttänyt 15 Hehe. Oli tarkoitus ottaa jo nyt 2009 marraskuussa mutta ei sitten tuntunutkaan hyvältä idealta joten päätin lykätä. Better safe than sorry
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:13
Miulla löytyy huulirengas ja ainut mihi voin kuvitella edes laajemtavani on nenätappi, mutt mietin vielä TARKKAA!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit