Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.01.2010 17:31
nyt on lävärit jo 10 päivää vanhat ja voi mainiosti, vesikuurilla olen ollut ja parantunu on mahtavasti seuraavaksi ostamaan uusia koruja
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2010 17:37
Tällä hetkellä kaksi tatuointia ja olisi tarkoitus ottaa kaksi lisää tämän vuoden sisällä...eikä lopu siihen. Otan samalla kaksi lävistystä korvan yläosaan, nyt ihan neulalla kun viimeksi ammutut tulehtuivat ja piti ottaa korut pois Harkitsen myös läväriä kulmaan ja alahuulen alle, katsoo miten mieli heittää. Ainakin otan toiseen korvaan pienen tatuoinnin, löytyis vain hyvä kuva jostain. Tulee hyvin käytettyä veronpalautukset
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.01.2010 19:13

Lainaus: Morningstar_

nyt on lävärit jo 10 päivää vanhat ja voi mainiosti, vesikuurilla olen ollut ja parantunu on mahtavasti

Minullakin tuo joulukuussa tehty lävistys on parantunut yllättävän hyvin pelkästään säännöllisellä putsauksella. Olen yllättynyt. Odotin jo jotain mätäpaisetta ja allergiareaktiota, mutta ei mitään. wau
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.01.2010 17:24
Kiitos, Hel looks, että sait minut eroamaan ajatuksestani hankkia snakebitesit. Ne vain näyttävät suurimmalla osalla ihmisistä niin väärältä.
  • Lähetetty: 28.01.2010 21:01

Lainaus: DeadlyNightshade

Kiitos, Hel looks, että sait minut eroamaan ajatuksestani hankkia snakebitesit. Ne vain näyttävät suurimmalla osalla ihmisistä niin väärältä.

Riippuu kasvoista ja lävistyksien kantajasta paljon (tyyli-kasvojen muoto)
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2010 21:55
Otin uuden lävärin tuossa jokin aika sitten ylähuulen yläpuolelle ja tänään frendi teki mulle hienon tatskan oikeeseen kämmenselkään.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2010 12:01
Löytyy 1 rustokoru, huulikoru ja tongueweb huulen ja tonguen olen tehnyt itse, ja yllättävän hyvin on parantunut. Nyt sitten mietin, mikä olis paras koru jälkimmäiseen, ja mistä?
Kirjoittanut: Luthien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.02.2010 02:54
Suunnittelin itselleni tällaisen tatuoinnin. kuva on huonolaatuinen ja webcamilla otettu, aito piirrustus näyttää paljon paremmalta varjostusten päästessä esiin. En ole vielä täysin varma pitäisikö ideaani muunnella jotenkin, mutta toisaalta ei tässä ole mikään kiirekään - saan tatuointini vasta syntymäpäivälahjaksi lokakuun lopussa.

Aurinko ja kuu idea lähti siitä että eräs lempikappaleistani on Moonsorrow - Aurinko ja kuu.
Aluksi halusin nakuttaa itseeni ko. biisin lyriikoita, mutta muutama kuukausi myöhemmin ihastuin ajatukseen että ottaisin vain kuvan auringosta ja kuusta yhdessä.
Vaikka kyllästyisin tuohon kappaleeseen, en pidä tatuointiajatustani mitenkään huonona. Aurinko ja kuu ovat kuitenkin ehkä yksiä eniten personifikoituja asioita yms.

Tatuointini sijoitan todennäköisesti yläselkään, en vaan osaa päättää olisiko se parempi keskellä vai toisen lapaluun päällä.
Mielipiteitä, anyone?
  • Lähetetty: 05.03.2010 03:04
Pitäis tässä kuussa käydä lävistämässä kieli :P tulee olemaan täyttä saatananpalvontaa sitten kaksi viikkoa lävistämisestä ._. imen keittoa pillillä XD Ja sitten toinen Helix ja Industriali pitäis hankkia
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2010 12:46
Nyt alkaa tuota korvaa jo kutittamaan kovasti. Se haluisi päästä esiin sieltä jo, perheen uusi kissa Kun saisi tuo piirtäjäni sen viimeisteltyä ja sitten - se suurempi operaatio - löytää tatuoija joka osaa korvaan tehdä hyvää ja siistiä jälkeä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit