Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2010 14:56
Miekin haluan lisää lävistyksiä ja tatuointeja! Ammuttuja korviksia löytyy 8kpl yhteensä, sitten septum, kieli, huuli- sekä nännilävistykset. Tatuointeja hiukan tribaalityylinen lohikäärme oikeasta olkavarresta, sekä vasemmassa ranteessa/osittain kämmenselällä skorpioni. Seuraavaksi hankin jonkun pirutatuoinnin ja lisää on suunnitteilla Pitää vaan tarkkaan suunnitella, ettei ala näyttään totaalisen sekasotkulta kaikki tatuoinnit, kun missään ei ole mitään ns. yhteistä suuntaa. Lävistyksiäkin haluaisin lisää, mutta mitä ja minne, kas siinä pulma..
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2010 15:54
4 tatuointia, 3 ammuttua korvista und 1 läväri.

Valknot, Odinin symboli ranteessa, Odin-nimi riimuina heti äskeisen yläpuolella. (Heh. ')
Olkapäässä vanhempia kunnioittava 2 karhun päätä kelttisilmukalla yhdistettynä ja karhunpäiden sisällä on vanhempien etunimen eka kirjain riimuna JA viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä oikeassa pohkeessa Camulosin villikarju, kelttiläisen sodanjumalan symboli. Alahuulessa labret ja toki olen ottamassa lisääkin, 2 vaihtoehtoa mutta molemmat jännittää näin miehen näkökulmasta. '
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2010 09:16
Milestäni olen jo kirjoitellut tänne mutten huomannut itseltäni mitään vanhaa viestiä...

Läväreitä on ollut jo 14-vuotiaasta asti, valitettavasti olen joutunut luopumaan kulmasta ja huulesta. Huulikoru kulutti sen verran ikeniä, että hammaslääkäri suositteli ottamaan pois. Toisaalta hyvä, sillä olen palveluammatissa niin naamassa olevista läväreistä harvoin tykätään hyvää.

Tällähetkellä omistan nenäkorun (niin pieni ettei töissä onneksi haittaa), korvissa on 3kpl (voisi ottaa enemmän kun jaksaa), kieli, napa ja molemmat nännit. Tatskoja ei vielä ole, mutta suunitelmissa kyllä. Tatskaaja tiedossa, joka pitäisi painostaa nyt minun luokse katsomaan käärmeitä Suunnitelmissa olisi ottaa noista rakkaista käärmyleistä kuva vasempaan käsivarteen, alkaisi kyynerpäästä ja ylettyisi olkapäähän asti.

Jotain muutakin tatskaa ja lisäläväriä olisi kiva saada. Jos saisi sellasen duunin, missä naamaläväreillä ei olisi niin väliä...
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.03.2010 16:27
5 kuva tuleepi ihoon näillä näkymin keskiviikkona se onki sitte isoin tähän asti, veikkaan että menee 3 -4 tuntia näkee sitten, tällä hetkellä eniten menny keskellä yläselkää olevassa 2t 40min.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2010 12:57
Tänään olisi tarkoitus suunnata töiden jälkeen ottamaan septum lävistys, iiip! Jännittä nyt sen verran, ettei töihin keskittymisestä tule oikein mitään. Tatuointeja on ne kolme, eikä niiden ottaminen ole jännittänyt näin paljon, jontenkin se ajatus siitä neulasta ja pihdeistä nenässä ällöttää, ensimmäinen "oikea" lävistys siis olisi (korvissa olevia kuutta reikää en laske lävistyksiksi, niistä kun kaksi on ammuttu ja neljä olen itse joskus teininä pistänyt). Iiiip!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.03.2010 13:26
^Tsemppiä! Jännittäminenhän on just kivaa ku on perhosia masussa...
Mä kävin parisen viikkoo sitten ottamassa uuden tatuoinnin! Se on ihana gargoyle mun oikeassa sääressä. Hienot värit ja varjostukset. Tahtoo lisää.
Keksin jo mitä otan käsivarteen mutta se pitää miettiä jotenkin fiksusti olkapäähän tulevan tatskan kanssa.
Tatuointien suunnittelu on kyllä kivaa, mä oon tässä jo pari vuotta suunnitellut tätä mun käsivarsiprojektia ja nyt se sentäs alkaa kehittymään ihan oikeaan suuntaan.
Mulla on aina kovia vaikeuksia hahmottaa jotain kuvaa mun iholla. Että miltä joku lehtikuva näyttäis vaikka mun olkapäässä...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2010 17:20
Itse pitäisi mennä alkuviikosta laittamaan uusi kuva. Sellainen hiukan isompi ja vissiin selkään. Tai siis todennäköisesti lapaan, jos sille alueelle sitten mahtuupi. Hiukka on vielä värityksen kanssa mietittävää, mutta kerkiäähän sen vielä miettiä. Tai värityttää myöhemminkin.
Mutta onpas kyllä ihanaa päästä taas tuntemaan tatuontilaitteen neula iholla..
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.03.2010 00:55
Hitto. Meniki 2 tuntia, jotakin päälle, mutta se olikin taas nautinnolliset pari tuntia. n_n Onneksi kuva kaksiosainen eli toinen puoli selkään sitten jossain vaiheessa, ja voi olla että tuohon hiukan lisää väriä. Katotaan nyt miten asettuu, että haaleneeko kovin. Ja haluunko siitä muutenki tummemman.

Kuvassa siis kyseessä paha (demoni) ja hyvä (enkeli) ja innoittaja oli "chemical wedding". Hienosti sopimaan tulee kuhan saan toiselle puolelle tuon enkelin. Valmis kuvakokonaisuus ennestään yläselässä oli siis iso kuva jonka sivuille noi sitten tulevat, ja demoni siis selässä jo on.

Mode korjasi järkyttävän huonoa kirjoitusasua. Välimerkit on keksitty.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2010 16:25

Lainaus: Sarutor

Kuvassa siis kyseessä paha(Demoni) ja Hyvä(Enkeli) ja innoittaja oli "chemical wedding"

Heh! Tuo samainen kuva oli minullakin harkinnassa selkäkuvaksi. Mutta tuli sitten uusi kuva, joka nyt on vienyt sen voiton. Ja olipas ihan hyvä niin, kun kerran ensiksi ehdit.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2010 20:30
Etsiessäni inspiraatiota tatuointiini löysin pelkästään pöllöaiheisiin tatuointeihin keskittyvän blogin. Sen kuvailuna on "tattoos of owls, that is... Not tattoos on owls. That would be weird". Hulvatonta!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!