Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.03.2010 22:11
Ungh! Nyt olisi kyllä himo saada uutta mustetta nahkaan, ensimmäisen ja ainokaisen tatuointini hankkimisesta kun on kaksi vuotta. Kuva on jo tiedossa, eikä se olisi varmaan kovin kalliskaan kun on niin pieni, mutta jotenkin en ole saanut vain aikaiseksi... Hmm, pitäisiköhän yrittää pistää muutama kymppi sivuun ja varailla aikaa? :>
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2010 17:05
Noh, ainoat ylimääräiset reijät ovat korvissa, vasemmassa yksi ja oikeassa kolme, yksi rustossa. Olen pitkään halunnut huuliläväriä mutta kun hampaat ovat niin pehmeät ja halposti kuluvat ja reikiintyvät... Hankaava metalliosa saattaisi viedä etummaiset alahampaat. Nyyh...

Tatuoinnin olen päättänyt hankkia täysi-ikäisenä. Tiedän että nuorempanakin saa huoltajan luvalla mutta odotan että iho on jonkin verran venynyt... Olen jo päättänyt ottavani kuvan isäni kitarasta käsivarteeni (muistoksi), enkelin lapaluiden väliin ja pienen nuotin korvalehteen. Kaikki kertoisivat paljon minusta...
Noh, voi olla että mielipide muuttuu vielä... Mutta nämä päätökset ovat pitäneet jo yli vuoden joten voi hyvin olla että pitävät vielä pari vuotta eteenpäinkin.
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2010 21:42

Lainaus: aNightingale

Hankaava metalliosa saattaisi viedä etummaiset alahampaat.

Huulitappeja saa myös muoviversiona, niiden ei pitäisi kuluttaa hammasta tai ikeniä juuri lainkaan. Eli jos huuliläväri oikein kovastikovasti hokuttaa, niin kyllä aina hätä keinot keksii
Kirjoittanut: Korukivi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.03.2010 00:05
Ikenien/hampaiden kuluminen riippuu myös kulmasta mihin lävistys on tehty ja mille korkeudelle. Minulla on nyt itselläni ollut viisi vuotta labret keskellä ja hammaslääkäri ihmetteli kovasti kun purukalustossa ei ole yhtään mitään jälkiä siitä. Niin ja siis ihan kirurginteräskorua tässä on käytetty.
Snakebitet otin juurikin viikko sitten, niistä en osaa sanoa mitään. Eivät kuitenkaan turvotuksen laskettua ole nekään osuneet ikeniin, mutta aika näyttää.

Näitten kolmen lisäksi minulta löytyy sitten vielä kummatkin nännit rengastettuina ja yksi rusto. Kieleen olisi tarkoitus hankkkia mahdollisimman pian koru, mutta pitää katsoa, miten työasiat aukeavat. Meinaan, ei ole kivaa sössöttää haastattelussa

Onko jollain omakohtaista kokemusta Turun Individual Inkistä? Tiedän, että se on kehuttu ja olen aivan rakastunut yhden niitten kuvittajan kädenjälkeen, mutta miten siellä palvelu pelaa?
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2010 01:02
Nyt sankebitejen paranemisen jälkeen syyhyttää käydä ottamassa se kieliläväri :P ja rustoihin pitäisi hankkia lisää reikiä myös, se kipu on aika kova pitkän aikaa mutta se on osa nautintoa läväreissä
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2010 19:14
Pari viikkoa on nyt ollut septum ja tykkään kyllä Seuraavaksi olisi tarkoitus ottaa kielilävistys, mutta kattoo nyt.
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.03.2010 20:49

Lainaus: Layil

Pari viikkoa on nyt ollut septum ja tykkään kyllä

Oijoi, septumit on ihania
Haluisin kauheesti jestrumin tai medusan, mut vanhemmat ei tykkäile ajatuksesta Tragus olis aika kiva ja saan ottaakin, mut pelottaa et sattuukohan paljonkin.. Oon sen verran herkkä kivulle
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 29.03.2010 21:17
Sain tänään valmiiksi uuden tatuointisuunnitelman Ehkäpä kesällä saan nauttia Mr. Sandmanin seurasta
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 00:12
Tämä gootitus on alkanut haikailla napalävistysten perään. Sen peittäminen ainakin olisi suht. helppoa, tarvitaan vain jotain niin jännää kuin PAITA. Täällä ei kovin paljoa ole puhuttu kyseisistä lävistyksistä (tai sit olen taas pihalla kuin lumiukko); joten vaivaanki teitä kysymällä:
Olisiko kellään kokemuksia napakoruista? Ja mitkä lävistykset sopivat kipuherkälle henkilölle?
Kun en nyt ensimmäisenä haluaisi mitään kovin kipeää ottaa, vaikka hieno olisikin. Tietenkin on suhteellista, mikä kehenkin sattuu ja miten paljon. Mutta jos sitten jonkinlaisen yhteenvedon saisi tehtyä, edes vähän suuntaa antavan. Sen verran olen kuullut että "sonninrengas" olisi aika kipeä, mutta oikaiskaa tätä tietämätöntä.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2010 10:30
Vihdoinkin sain septumin, olen kyllä tähän todella tyytyväinen Perjanatina kävin laittamassa ja äsken unohdin jo sen olemassaolon ja niistin nenäni, sattui. Muuten on alkanut paranemaan yllättävän hyvin, ei juurikaan ole jomottanut eikä muutenkaan tunnu juuri miltään, ainoastaan puhdistuksen yhteydessä hieman kirpaisee.
Septumin (="sonninrengas") laitto sattui kyllä, etenkin ne pihdit joilla lävistäjä otti kiinni ja vielä nykäisi, sitten kun neula tungettiin läpi vuoahti silmiin kyyneleet, ei välttämättä niinkään siitä kivusta vaan reaktiona, vähän kuin aivastus x 100. Kuitenkin kipua kesti vain sen pari minuuttia ja se siinä. Lävistäjä setä kyllä sanoi, notta septum on yksi kivuliaammista lävistyksistä, sen jälkeen tulevat sitten nännit, niska ja genitaalialueet. Itse en osaa muiden lävistysten kivuliaisuudesta sanoa, tämä kun on nyt ensimmäinen lävistykseni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!