Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2010 10:22
Ensi viikolla kyselemään parista paikasta aikaa ja hinta-arvioita tottakai, pitäähän niitäkin kilpailuttaa. Ei ole edes uusin tatuointi parantunut, mutta seuraava jo suunnitteilla. Niskaan tulee joko korppi jonka sisällä on kelttisolmua, tai sitten koko kaulan ympärille kelttiläinen tork-koru.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2010 20:18

Lainaus: Niflheim

Niskaan tulee joko korppi jonka sisällä on kelttisolmua, tai sitten koko kaulan ympärille kelttiläinen tork-koru.

Et kysynyt mielipidettä, mutta minun on päästä sanomaan, että ota tuo korppi. Jotenkin näyttäisi tökeröltä tuo koru, jos pitäisit sen kanssa oikeaa korua. Mutta päätä toki itse.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.08.2010 03:00
pitäisi tässä lähiaikoina käydä lävistyttämässä itseään lisää.
päätin että nännit ja Medusa on ainakin ne, jotka haluan.
Kolmas labretti tulee sitten ajallaan
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 05:41

Lainaus: Morso

Et kysynyt mielipidettä, mutta minun on päästä sanomaan, että ota tuo korppi. Jotenkin näyttäisi tökeröltä tuo koru, jos pitäisit sen kanssa oikeaa korua. Mutta päätä toki itse.

Olen itekkin miettinyt korppia, jotenkin voisi koittaa ottaa niitä kaksi, Hugin ja Munin siis, Odinin korpit. Pähkäilin että voinhan aina itsekkin tehdä fyysisen torkin koulussa.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.08.2010 11:07
Mä tosiaan otin 2 läväriä pois kolmesta kesän alussa (kaikki oli huulissa) ja enää on keskellä alahuulessa 1. Välillä ärsyttää kun katsoo vanhempia valokuvia et jospa laittais takas ne 2 tai sit laittais johki ihan muualle ku huuliin (onhan niitä kulmissa ja nenässä aikoinaan ollut) mut sit taas alkaa päässä pyöriä ne tatskat joita on pitäny ottaa 2 vuonna 2002 muttei vieläkään niitä ole!!! Pentagrammi rintaan ja lohikäärme vasempaan käteen (kuulostaa yli-kliseeltä mut ne on niitä mun juttuja) Myös lepakot ja pöllöt on ihania, ja se vasta kaunis kuva oliskin et kiertäis selässä joku oksa (rakastan edelleen koukeroisia risuja, juuria ym) ja siinä oksalla kököttäis pöllö
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 02.08.2010 22:07

Lainaus: Ninni

siinä oksalla kököttäis pöllö

Ja taustalla sois Emperor: Anthems to the welkin at duskin intro, heh! Siinähän huhuilee pöllö. Se on mahtava intro mm. sen pöllönhuhuilun vuoksi Ite tykkään kans pöllöistä. Niiden KATSE on todellakin "jotain" ja pää joka kiertyy kuin korkkiruuvi.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2010 11:30
Minulla on vähän sama kuin Ninnillä, että lävistyksiä on tullut otettua nyt pois. Ehkä se ikäkin tekee, ettei halua näyttää samalta kuin 16-vuotiaana... Hah. Mutta tatuointi-into on toki sitäkin suurempi. Mitä enemmän niitä ottaa, sitä enemmän koko ajan haluaa lisää. Tässä asiassa olen melkoisen impulsiivinen ja menen hirvittävän paljon tunnetilojen mukaan. Yksikään ei ole vuosien pähkäilyjen tulos ja toisaalta yhtäkään en ole katunut.

Täytyisi nyt hetki elää sitten vain säästöbudjetilla, että jotain voisi käydä hakkauttamassa.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.08.2010 21:49
Miula löytyy vain vasemmasta korvasta 2 reikää ja oikeesta 3. Vasempaan voisin sen kolmannen nappasta, mutta miun naamassa tuskin mikään muu näyttäs hyvältä.
Oon ajatellu, että lentoon lähtevä joutsen voisi olla kivannäkönen tatska, sitä oon jo jonkin aikaa miettiny. Saas nyt nähä
Kirjoittanut: Destructive (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Destructive
  • Lähetetty: 04.08.2010 22:30
Ittellä löytyy 5 korvista ja sitten naamaan on kertyny snakebites,septum ja kulma.Itte ajattelin kanssa nuita tatuointeja hankkia.Olin ajatellut että jos tengun ottaisin johonkin kohtaa selkää.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 04.08.2010 22:58
Tatuoinneista puheen ollen: ei ole (ja eikä tule)! Sillä jos niihin kyllästyy niin niitä ei saa pesemällä pois!
Nk. lävistyksiä ei ole, siis lävistysliikkeessä otettuja, mutta molemmissa korvissa on yhteensä toistakymmentä reikää.

Olen tehny havainnon yleisurheilijoista, katselin viime viikonloppuna Barcelonan EM-kisoja, niin siellä on joka toinen isäntä tahi emäntä käynynnä piikkaamassa ihoonsa usiampia tatuointeja. Siis ei vain yhtä vaan useampia! Muuten he näyttävät ihan tavallisilta mutta ne kuvat kyllä ihmetyttää. Nykyisinhän on niin että ihan tavalliset ihmiset käyvät ottamassa tatuointeja
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit