Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2010 09:32

Lainaus: Kreivi Arvet

Sillä jos niihin kyllästyy niin niitä ei saa pesemällä pois!

Tässäpä onkin se syy, miksi kuvan ottamista kannattaa miettiä pitkään ja hartaasti. Itselläni on 2 tarkkaan mietittyä kuvaa, ja kyllästymisen vaaraa ei ole.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2010 11:36
Varsinaisia lävistyksiä minulla ei ole, ainoastaan korvalehdissä niitä tavallisia korviksia yhteensä kuusi kappaletta, kolme per korvalehti. Tatuointeja minulla ei ole, eikä välttämättä tulekaan. Toisaalta voisin aivan hyvin käydä hakkauttamassa jonkin sellaisen kuvan, jolla olisi minulle merkitystä ja olisin varma etten kyllästyisi siihen.

Nyt kun tatuoinneista puhutaan, niin minulla olisi enemmän perehtyneille pienoinen kysymys:
Onko totta, että tatuoinneista olisi jotain haittaa magneettikuvauksissa? Pikaisella googlailulla kun löytyy varsin ristiriitaista tietoa asiasta, ja olisi kiva saada tuohon selkoa, vaikka en tosiaan ole tatuointia ainakaan vielä hankkimassa.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 13:34

Lainaus: Ultimecia

Onko totta, että tatuoinneista olisi jotain haittaa magneettikuvauksissa?

EI, tatuoinneista ei ole haittaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 14:14

Ei, urbaanilegendaa on tuo ja lähtöisin siitä että joissain tatuointimusteissa saattaa ehkä olla pienenpieniä määriä magneettiin reagoivia aineita. Määrät ovat kuitenkin niin häviävän pieniä ettei edes paljullinen tatskamustetta tainnut reagoida mitenkään Myytinmurtajien testeissä, vai oliko se niin että iso tatuoitu alue ei reagoinut. Joku paremmin muistava korjatkoot.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2010 17:21

Ei siitä ainakaan hengelle vaaraa ole. Jotkut vanhat (lähinnä vankiloissa käytetyt) punaiset ja mustat värit SAATTAVAT sisältää joitakin metalleja, jotka reagoisivat magneetin kanssa. Näiden kuvauslaitteiden kanssa työskentelevät henkilöt ovat kertoneet, että jotkut tälläisiä vanhoja tatuointeja omistavat ovat kertoneet tatuoinnin ikäänkuin lämpiävän kuvauksessa, mutta ei mitenkään kivuliaasti.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2010 11:45
Niflheim, Piiskansiima ja groomeri

Paljon kiitos selvennyksestä, Ultimecia kiittää ja kumartaa. ^__^
(one-liner, oh noez!)
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.08.2010 14:26
Kuka nyt sitten laskee minkäkin lävistykseksi, mutta... Itselläni on vasemmassa korvassa 16mm fleshtunnel sekä oikeassa korvassa 1*4mm fleshtunnel & 2*2,5mm segmenttirenkaat. Näiden ohella kielessä 1,6x12 tappi. :3

Piakkoin mahdollisesti tullee lisää mustetta nykyisten kahden kuvan kaveriksi.

...ehkä olen pian tarpeeksi skene kuunnellakseni taas Hawthorne Heightsia & Dashboard Confessionsia...
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2010 17:18
Vanhempani kauhistelivat kovasti kun serkkuni monta vuotta sitten otti huulilävistyksen, vannottivat vielä minulla etten ikinä vain vinkuisi lävistyksiä enkä tatuointeja. Silloin olin noin 10 eihän se silloin juuri kiinnostanut. Nyt on tullut vähän toisiin aatoksiin ja onneksi vanhempani eivät voi kohta enään mitään. Vuoden päästä kun täytän 18, ajattelin ottaa nenälävärin. Olen katsellut tuolla netissä paljon tappelua siitä, kannattaako ottaa ampumalla vai lävistämällä. Itse olen tullut lävistämis tulokseen. Toivottavasti valitsin oikein Sellainen "sonninrengas" olisi myös mahtava.

Korvaan olisi sillon myös kiva ottaa lisää reikiä... Ah tuleepa 18-syntymäpäivästäni ainakin lievästi kivulias.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.08.2010 19:07
Huomenna olisi alennuksella yhdessä liikkeessä lävistämistä, ja kieli on poltellut jo hyvän aikaa... En tosin tiedä olenko henkisesti valmis näin lyhyellä varoitusajalla ottamaan, tokikaan tämä madonna minkä otin vuosi sitten ei sattunut juurikaan, mutta kai se kieli on vähän eri asia. Harmi ettei sattunut olemaan huomenna hammaslääkäriä, olisi voinut kätevästi hoitaa samalla, kun olisi puudutuksen saanut hammaslääkärissä.

Onhan tässä yö aikaa miettiä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.08.2010 20:11

Lainaus: Faith Black

Huomenna olisi alennuksella yhdessä liikkeessä lävistämistä, ja kieli on poltellut jo hyvän aikaa... En tosin tiedä olenko henkisesti valmis näin lyhyellä varoitusajalla ottamaan, tokikaan tämä madonna minkä otin vuosi sitten ei sattunut juurikaan, mutta kai se kieli on vähän eri asia. Harmi ettei sattunut olemaan huomenna hammaslääkäriä, olisi voinut kätevästi hoitaa samalla, kun olisi puudutuksen saanut hammaslääkärissä.

Allekirjoittaneella ei tuo kieli ainakaan sattunut, ainoa mikä oli, oli syömäpuoli... Hirveästi ei saanut syötyä sen parin viikon aikana - mupsutin pääasiallisesti juustosämpylöitä minkä huuhdoin alas kivennäisvedellä.. Elelin omassa fantasiamaailmassani jossa toivoin, että se hoitaa suolaliuoksen tavoin.

Delusions
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit