Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2010 00:17
Voi kuinka kaunis kuva sinulla Vaulderie

Kävin tänään varaamassa ajan uudelle kuvalle. Pieni tatuointi tulossa niskaan, saa nähdä minkälaisen kuvan tatuoija mallistani tekee. Nyt ei auta kuin odottaa ja jännittää!
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 08:38

Lainaus: Positiivinenpakana

Kiitos! Suunnittelin sen itse.

Ja onnea matkaan oman tatuoinnin kanssa!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.10.2010 09:34

Lainaus: Positiivinenpakana

OI Wau! Vaan kyllä vaatii tuommonen kuva kauniin vartalonkin näyttääkseen noin hyvältä. (*kade* )

Seuraava kuva on jo valmiina, mutta millonkohan olis varaa käydä ottamassa... Alun perin oli tarkoitus melkein heti edellisen perään ottaa, mutta huonoksi onneksi on nyt sattunut niin paljon erilaisia menoja ja kun ne tulot on aika vähäiset.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 11:50

Lainaus: Orthoxina

KAMPAAMOON LÄVISTETTÄVÄKSI.

No aijaa? Niillähän varmaan onkin se oikee koulutus jne... *sarkasmi*
En oo edes harkinnut mitään kampaamoläväreitä, yläkoulussa kaveri oli ottanu kampaamossa korvikset toiseen korvaan (muistaakseni), ja oli eka kuulemma menny ohi, siis lauennu tyhjään, ja toinen sit oli menny läpi mut roikku siin jotenki vinosti. Ja pyssyllä siis oli tehty. Ei ainakaan mulla herättäny mitään "OIJEE KAMPAAMOON LÄVISTETTÄVÄKS"- fiilistä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2010 12:16

Lainaus: Vaulderie

Tänään sain viimein koko selän tatuointini valmiiksi! Kuvan näkeepi täältä. Tietty vielä siis paranemista odotteleva teos kyseessä, mutta tuosta näkyy kuitenkin, mitä on about luvassa.

OMG, olet todella kaunis. *_* Wau.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 18:52

Lainaus: Vaulderie

Tänään sain viimein koko selän tatuointini valmiiksi!

Todella upea, ehkä jopa tyylikkäin näkemäni koko selän kuva.

Itse sain tänään vihdoin nännilävistyksen, johan sitä on lähes 3 vuotta harkittu ja himoittu. Miehekkeentapainen sen minulle synttärin kunniaksi kustansi.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 19:51
Ensi viikolla ottamaan 2 labretia lisää, sitten on 3 siististi rivissä alahuulessa ja uusi tatuaatio myös. Synttärilahja itseltäni itselleni?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.10.2010 21:35

Lainaus: P-M

Itse sain tänään vihdoin nännilävistyksen

Hoo! Minäkin olen tykännyt omastani jo yli 2 vuotta. Totesin vain eilen, että olen aikoja sitten saanut kahdelta kaverilta lahjoiksi hienot nännikorut, mutta toinen on minun makuuni aivan liian iso, ja toinen liian pieni. :/ Minulla on iät ja ajat ollut täysin tavallinen, pienehkö banaaninmuotoinen koru, ja tuli mieleen jos pitäisi välillä vaihtaa... Tosin, olen pitänyt samaa napakoruakin jo vuosia ja se on ihan kulahtanut, joten ehkä pitäisi pitkästä aikaa pistää vähän rahaa lävistyskoruihin. Harmi vaan, kun sitä rahaa ei olisi... Noh, ehkä sitten joskus...
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morso
  • Lähetetty: 27.10.2010 20:23
Vaulderie, tuo kuvasi on todella kaunis! Vaikka en itse niin hirveästi pidä tribaali-tyylisistä kuvista, niin täytyy sanoa, että tatuointisi on upea.
Kirjoittanut: heidimariela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2010 22:42
Varasin ajan joulukuulle tatuoitavaksi, yksi kuva jo vasemmassa kädessä on, nyt siihen aletaan tekemaan Fullia eli koko käsi. Mustanharmaalla. Pelottaa ja jännittää jo etukäteen tuo vauvaihon tatuoiminen tuosta käsivarren alta :S
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit