Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.02.2011 15:48

Lainaus: Embize

Nyt vaan mietityttää että mikähän se olisi paras tatuointiliike Kuopiossa...
Ainakin olen kuullut hyvää Spellbound tattoosta ja Tino's tattoosta.

Itse olen ottanut oman tatuointini (ja lähes kaikki lävistykseni) Tinolla, ja sieltä onkin pelkästään hyviä kokemuksia. Ainakin minun tatuointini tehnyt Kalle tekee hyvää jälkeä ja olen kyllä tatuointiini todella tyytyväinen. Kunhan rahatilanne sallii, aion mennä samaan paikkaan uudestaankin.
Spellboundissa en ole koskaan käynyt, niin siitä en osaa sanoa mitään.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2011 16:18

Lainaus: Idiot

Itse olen ottanut oman tatuointini (ja lähes kaikki lävistykseni) Tinolla, ja sieltä onkin pelkästään hyviä kokemuksia.

Juu. No pitää miettiä jos siellä kävisi jos nyt sen tatuoinnin otan.
Ja tuosta Kallesta oon hyvää kuullut ja myös lukenut netistä.
Toivottavasti tässä osaan päättää otanko sen tatuoinnin vai en
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.02.2011 20:00
Itselläni jäi sitten rahapulan takia ottamatta kuva, jolle oli jo aika. Meni sitten muihin pakollisiin menoihin nekin.
Uutta mahdollista tilaisuutta odotellessa. Kuka haluaa lahjoittaa mulle massia, jotta saisin uuden kuvan selkääni? Kun kaikki on jo valmiina mietittynä ja tauoijalle jo vietynäkin..
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2011 21:47
Vähän yli viikko sitten sain miun korvat valmiiksi *______* Nyt on 13 läpeä kun laskee industrialin kahdeksi (niin, kaksi reiläähän siinä sille pitkälle tapille on joten miun mielestä tämä nyt ainakin on ihan selkeä juttu) : D

Seuraavaksi pitäis mennä syksymmällä äipän kanssa ottamaan tatuointeja :3 Oon kyllä siitä tosi ylpeä et suostu mukaan tollaseen nyt vähän vanhemmalla iällä, kun ei sillä aikaisemmin yhtäkään leimaa ole. Ja ihanasti sanoi liikuttuneensa tuosta miun pyynnöstä
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2011 12:30
Aaaah, nyt on mitä ihanin tatuleeraus kyljessä eikä onneksi edes kummoisemmin sattunut =) paitsi loppuvaiheessa alko iho olee melko herkkänä, että melkeen piti jo irvistellä. Mutta samalla korjattiin kädessä oleva tatuointi =) ja tuli huomattua, että kylkeen sattui vähemmän kuin tuohon käteen, vaikka muistelin, että käteen reilu vuosi sitten vain kutitteli :O

Tatuointi
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 18.03.2011 11:32
Olen tässä vuosien varrella miettinyt jos jonkinlaista tatuointia ja lävistystä, mutta mitään muuta en ole ottanut kuin perus-reiät korviin, ja nekin pitkällisen pohdinnan jälkeen. Nyt, teini-iän paremmalla puolella, olen päätynyt siihen, että tatuointi olisi aika hemmetin kova juttu. Ideoita on ollut monia, mutta paras tähän mennessä on korppikotka yläselässä, sellainen ihan kunnollisen kokoinen, ja muutamia muita juttuja kuvaan mukaan, jotka symboloivat mulle tärkeitä asioita. Onneksi osaan piirtää, joten voin suunnitella kuvan itse. Sitten vain pitäisi olla ylimääräiset 200 € (koska olen arvioinut että sen verran ainakin tulisi maksamaan), ja tarpeeksi rohkeutta. Ensi kesänä tatska itselle synttärilahjaksi olisi kyllä ihan mahtava.

Mites te joilla on tatskoja, kannattaako ottaa mieluummin talvella kuin kesällä? Entäs auringon ottaminen/saaminen, kuinka paljon tatska haalistuu sen takia? Uin paljon kesällä, joten selkä saa väkisinkin aurinkoa, vaikka toki käytän aurinkorasvaa. Kuinka pian tatskaa pitäisi käydä tummentamassa (haalistuneet tatskat on älyttömän rumia)? Tietysti muuten sitten tatuointi olisi aika paljon piilossa.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2011 11:42
Tällä hetkellä Oikeessa korvassa 3 venytystä 10mm, 6mm ja 4mm ja vasemmassa 10mm ja 6mm. Sen lisäksi on septum. Tatuointia on tullu mietittyä myös, mutta luultavasti kyllästyisin siihen heti. En oikein tiedä millaisen kuvan haluaisin, mitä sitten jaksaisi loppuelämänsä kattella. Paikkana oon miettinyt oikean jalan pohjetta/nilkkaa. Yks idea oli, että nilkan kohdille ruusu hyvin varjostettuna semmonen hieman lakastunut. Idea lähti siitä, että mulla on ollut jalassa kaks kertaa ruusu (sairaus).
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2011 15:06

Lainaus: Felicia

Mites te joilla on tatskoja, kannattaako ottaa mieluummin talvella kuin kesällä?

Minä otan ainakin mieluummin talvella/syksyllä/keväällä, kuin kesällä, koska hikoilua pitäisi välttää jonkin aikaa tatuoinnin ottamisesta. Eikä varmaan se aurinkokaan tee hyvää heti pränärille tatuoinnille, vaikka eipä tuo koskaan tee. Mutta ymmärtääkseni kesällä ei suositella otettavaksi ainakaan lävistyksiä, en sitten tiedä tatuoinneista. Ja suositukset on aina suosituksia, ei siihen kuole vaikka niitä ei noudattais =)
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.03.2011 21:20

Lainaus: Felicia

Mites te joilla on tatskoja, kannattaako ottaa mieluummin talvella kuin kesällä? Entäs auringon ottaminen/saaminen, kuinka paljon tatska haalistuu sen takia?

Joo talvella tai syksyllä mieluummin jos saan mielipiteeni ilmaista. Miksei kesälläkin, mutta auringon otto ei ole sallittua.. Tai voi kai, jos oikein haluaa, mutta olen nähnyt sellaisia tatuointeja, jotka on annettu olla auringossa kielloista huolimatta. Ai miten pahasti sellainen palaa / kesii / märkii.. Mutta ei se haalista kuvaa. Kivuliasta ja rumaa se on. Ja paraneminen vie aikaa huomattavasti kauemmin. Joutuuhan sitä muutenkin hoitamaan, mutta suosittelen "ei niin kuumaa kautta". Itsekin olen kesällä ottanut yhden kuvan, mutta se oli kokoajan suojattuna auringolta, kunnes parani kokonaan.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2011 21:30
ehkä kevät/syksy olis parasta aikaa, ainakin mun mielestä. Koska kesällä hikoo niin paljon ja sitten toki on se aurinko mikä tekee todellista hallaa. talvi taas siitä paha että iho on yleensä perkeleen kuiva, ja sinä saattaa tapahtua niinkuin mulle, että väri ei tartu irveelläkään. Toki jos talvella menee ottaan niin kannattaa sitten rasvata ahkerasti jo sitä kohtaa mihkä meinaat laittaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit