Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2011 23:25

Lainaus: Felicia

Kuinka pian tatskaa pitäisi käydä tummentamassa (haalistuneet tatskat on älyttömän rumia)?

Mä kävin tummentamassa ja vahvistamassa rajoja ~3kk tatskan ottamisen jälkeen, kun se oli parantunut. Ei maksanut mitään ja kuului tatuoinnin takuuseen. Ei usko, että sitä ihan heti tarvitsee sen jälkeen käydä korjailemassa - varmaan aika yksilöllistä tämäkin. Ja minäkin kannatan viileällä kuvan ottamista.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2011 00:55

Lainaus: Miss Angel

Mä kävin tummentamassa ja vahvistamassa rajoja ~3kk tatskan ottamisen jälkeen, kun se oli parantunut.

Tapansa kullakin, ja kuten itsesanoit niin ainakin pysyy pitkään.

Mie en ole käyny ekaani tummentamassa vielä kertaakaan ihan senkin takia ettei sitä tarvitse vaikka kuvan ottamisesta on kohta 2 vuotta aikaa ja paikka on ranteessa vieläpä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2011 21:31

Lainaus: Niflheim

Mie en ole käyny ekaani tummentamassa vielä kertaakaan ihan senkin takia ettei sitä tarvitse vaikka kuvan ottamisesta on kohta 2 vuotta aikaa ja paikka on ranteessa vieläpä.

Mulla on yli puol vuotta ottamisesta ja omasta mielestäni tuo ei vaadi vahvistusta eikä korjausta joten en ole käynyt. Saa nähdä siinä vaiheessa kun käyn toisen ottamassa (mikäli käyn samalla tatuoijalla) että mitä taiteilija itse on mieltä.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2011 17:12

Lainaus: Niflheim

Tapansa kullakin, ja kuten itsesanoit niin ainakin pysyy pitkään

Joo. Mulla lähti siinä paranemisvaiheessa mustetta sen verran irti hyvästä hoidosta huolimatta, että ohuet mustat rajat eivät näyttäneet kokonaisilta. Tatuoija kertoi/varoitti, että niin voi käydä. Tummentamisen jälkeen kuva näytti siltä miltä pitääkin ja olen ollut todella tyytyväinen. Uusi kuva on suunnitteilla, paikan valinta vaan tuottaa ongelmia :S
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 22.03.2011 09:43
Ok, kiitti vinkeistä, vaikka järkikin sen kai sanoo ettei kuumin ajanjakso ole tatskan otolle paras vaihtoehto. Kesä vaan muuten tuntuu olevan paras aika tehdä kaikkea uutta, jännää ja repäisevää, ja kun mulla on silloin synttäritkin
No joo, ehkä sitten kuitenkin odotan syksyyn, ainakin jos tulee sellainen kesä kun viimeksi niin tuun olee koko ajan rannalla tai muuten ulkona, eli ei sitä aurinkoa voi oikein välttää.

En tiennytkään että tuo hikoilu on huono tatskalle, mihin se perustuu? Onko tommonen tatskojen tummentaminen useallakin tatuoijalla takuuseen kuuluva juttu? Huh, olen kyllä innoissani, suunnittelen parhaillaan kuvaa ja yritän säästää rahaa.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.03.2011 20:21
Viimeinkin sain varattua ajan luottotatskaajalleni Ink Pistolsiin Tonille. Kesällä sitten lisää kuvaa ja vanhojen fiksailua. Kesä on joo aika kenkkua aikaa tatskalle, mutta sinne sai ekan ajan ja hätäinen kun olen, aika pitää saada niin pian kuin mahdollista Tatskoja on ennestään pari, ja saapa nähdä miten tatuoiduksi vielä joskus päädyn. Mutta pidän tatuoinneista, ja Toni tekee aikamoista taidetta iholle.

Lävistyksiä löytyy vain kielestä perus korvisten lisäksi, mutta kaikkea huulesta kulmaan onkin aiemmin tullut jo kokeiltua. Tuntuu vain että lävistykset ei oikeen enää toimi tyyliin tai sovi mun naamaan. Kielikoru kiva piilossa oleva yksityiskohta, mutta enää en lävistyksiä ota. Toisille sopii, mutta mun juttu ei oikein ole.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2011 21:15
Felicia: Hikoilusta, en nyt itsekään ihan tarkalleen tiedä mutta luulen että kun iho on kumminkin rikki niin hikoilu hidastaa parantumista tai voi aiheuttaa ärsytystä tatuoinnissa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2011 09:26

Lainaus: Vampiric_

Felicia: Hikoilusta, en nyt itsekään ihan tarkalleen tiedä mutta luulen että kun iho on kumminkin rikki niin hikoilu hidastaa parantumista tai voi aiheuttaa ärsytystä tatuoinnissa.

Joo, miulle sanottiin, että hikoilua kannattaa välttää muutaman päivän, koska hien mukana saattaa haavoihin, tai mikskä sitä nyt sanotaan, valua kaikenlaista pöpöä, jolloin parantuminen hidastuu ja tulehtumisvaara nousee.

Ah, oma tatuointi on hyvin pitkälti jo parantunut =) Eikä se sen kummemmin edes vaalentunut, että pitäisi käydä korjaamassa.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2011 22:30
Uuden lävistyksen kävin tänään ottamassa ja nyt on tämä neitokainen onnesta soikeena (ainakin vähän aikaa...) Olen ottanut jo syksyllä pari huulesta pois enkä niitä oikeastaan paljoa kaipailekaan. Olivat vain aina tiellä ja edessä ja...tiellä (mielikuvituksen multihuipentuma). Tatuoinneista voin sanoa sen, etten ota niitä ennen tavoitepainoani.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2011 15:43
Hirveen vaikeaa päättää seuraavaa tatuointia kun on niin monta ideaa. En osaa päättää haluanko käsivarteeni hihan van reiteen iiison tatskan. Ja jos otan sen hihan niin mitä kaikkee haluan siihen kun ois tosiaan noita ideoita...Ah, onko tää vaikeeta vai teenkö mä vaan siitä vaikeeta...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit