Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2011 19:15
Kävin lauantaina hakkauttamassa vanhaan tatuointiin lisää väriä ja vähän varjoa ja oikeaan käsivarteen kokonaan uuden kuvan.. Aivan mahtavia kuvia tuli ja hyvin paranevat..
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2011 09:51
Onko kukaan huomannut tällaista tapausta jossa joku mies otti naistatuoinnilleen silikonirinnat?
Tuossa linkki:

URL

En kyllä ymmärrä mitä järkeä tuossa on. Näyttää kuin tyypillä olisi paise jalassa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.04.2011 11:36

Lainaus: Embize

En kyllä ymmärrä mitä järkeä tuossa on. Näyttää kuin tyypillä olisi paise jalassa.

Ilmeisesti implantit tulehtuivat, ja ne piti p0istaa parin viikon jälkeen. Ahhahaha! No, varmaan ihan hyvä läppä hetken aikaa.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.04.2011 16:36

Lainaus: Embize

Onko kukaan huomannut tällaista tapausta jossa joku mies otti naistatuoinnilleen silikonirinnat?

Vanha juttuhan tämä jo on ja minusta menee aivan täysillä jo pöljäilyn puolelle. Mutta samaa mieltä Heetterin kaa, varmasti ollu hyvä läppä jonkin aikaa ja kiva ollut varmasti esitellä kavereille.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2011 18:52
Ensi viikolla ottamaan ensimmäistä korvien ulkopuolista läväriä! Olen harkinnut napakorua jo pitkään mutta ei oo äiti antanut lupaa ennen kuin täytän 18. Kovasti olen jo kuolaillut kaikkia ihania koruja : >
Kirjoittanut: Hidden Tears (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.04.2011 20:50
Itsellä löytyy yksi huulikoru, mutta haikailen jo toista Myös napakoru olisi ihan kiva, mutta vanhempani vastustavat toivomiani lävistyksiä.. Myös haaveeni tatuoinneista sai aikaan mielenkiintoisen reaktion, mutta minähän toteutan unelmani täysi-ikäisenä
Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.05.2011 19:27

Lainaus: Hidden Tears

Myös haaveeni tatuoinneista sai aikaan mielenkiintoisen reaktion, mutta minähän toteutan unelmani täysi-ikäisenä

Mulla sama ongelma, vanhemmat ei anna ottaa mitää tatuointeja tai lävistyksiä ennen ku oon 18v. -.-" oon haaveillu jo pitkän aikaa snakeista, kielikorusta, surfacesta, labretista, smileysta, bridgesta, yms. yms. kaikkein mielenkiintoisinta olisi ottaa lävistys oikean käden peukalon ja etusormen väliin :P
mutta ei se auta ku odottaa
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 10:58
Hihi, mun äiti osti mulle synttärilahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen silloin kun täytin 18.
Hetkeäkään en ole ensimmäistä tatuointiani katunut ja tiesin jo siinä tatuoitavana istuessani, ettei tosiaan jää viimeiseksi kerraksi : D

Tällä hetkellä olis kauhea tatuointikuume ja kuvakin jo valmiiksi mietittynä, mutta rahatilanne se ei vaan anna periksi. -________-'
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 15.05.2011 13:24
Mä näytän niin tylsältä nykyään kun otin sen viimisenkin lävärin pois alkuvuodesta, kyllästyin vaan (ja vanhoissa kuvissa näyttää ku mul ois jotain roskaa naamassa ku on ne 3 läväriä huulissa ) Mut jotain uutta kyl pitäis saada... Pitäiskö ottaa taas kulmaan läväri vai pitkästä aikaa reiät korviin vai mitä...? Jos joku jaksaa niin katsokoon mun vanhoja kuvia tästä profiilista ja ehdotuksia otetaan vastaan!
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 13:41
Korvikset ainakin näyttää aina kivalta, mun mielestä ainakin. Mulla on kolme molemmissa korvalehdissä ja sit vasemmassa korvassa on rustokoru kans, vielä mahtuis korvalehtiin yhet ainaki. >: )

Mutta niin, kyllä sulle mun mielestä ainakin tuo perus huulikoru (siinä keskellä siis) sopi hyvin (: Itsekin olen joskus halunnut sellaisen, mutta ammatinvalinta ei oikein yleensä anna periksi minkäänlaisille naamalävistyksille. Ja ehkä mäkin sitten ajan myötä kyllästyisin siihen. : D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit