Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 15.05.2011 13:51

Lainaus: Swuuz

kyllä sulle mun mielestä ainakin tuo perus huulikoru (siinä keskellä siis) sopi hyvin

No just sen niistä kolmesta mä annoin olla pisimpään, se oli ainut lävistäjän tekemä ja otin sen 1998 ja nuo 2 muuta tein itse joskus 2003 (kai?) Mutta jotenkin sekin vaan alkoi kyllästyttää ja nyt kaipais jotain uutta...
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 12:05
Yksi sana: rakastan! Sekä kuvia että koruja Itselläni on tällä hetkellä 12 lävistystä (lasken korvat mukaan koska on tehty neulalla) ja yks pitäis ainakin vielä saada, voi olla että menee vaan rustoon uus mutta septum vois olla kans kiva lisä tähän naamaan. Ja hankkimishimoa ei yhtään auta että edellisellä lävistyksen otto kerralla sain kantiskortin millä seuraava tulee ilmaseks, kun oon käyny niin monta otattamassa samaisessa liikkeessä. Kaksi kuvaakin löytyy ja uusi aika on jo varattu. Näihin jää koukkuun!
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2011 00:18
Ens kuussa tulee 6 kuva on sitä odotettu.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 09:26

Lainaus: Platinum

Itselläni on tällä hetkellä 12 lävistystä (lasken korvat mukaan koska on tehty neulalla)

Kyllä ne ampumalla tehdyt korvareiätkin ovat lävistyksiä... Ylimääräinen läpi kehossa on yhtäkuin lävistys, tekotavasta riippumatta, lasketaanhan jotkut ihmisten omatekoiset hakaneulapelleilytkin lävistyksiksi (ja nehän vasta lävistyksiksi lasketaan kun ovat "niin hc").

Näääääää, superärsyttävää kun haluaisi jo kuvaa ihoon muttei ole rahaa. Hyviä ideoita pursuaa ovista ja ikkunoista, osan olen jo jopa piirtänytkin, mutta nou mani nou inkki.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2011 13:46
2vkon päästä saan ensimmäisen kuvan Olen niin täpinöissäni Kaveri kun on tatuoija ni lupas tulla oikein tänne kotiin sen mulle tekemään ..Tuohon ranteeseen otan perus mustan kuvan..Sitäkin mietitty jo monta vuotta ja unessa ihailtu..Ja nyt se tulee, jeij!!
Tarkoitus olisi myös uutta reikää naamaan tahi rintakehään hommata..kunhan rahaa tulee enempi ja ilmat viilenee..Posket olis offensiivissa sekä Microdermalit rintakehään, 3kpl..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.08.2011 13:59
Minulla on 7 lävistystä ja kaksi tatuointia. Ensimmäisen lävistysparini, peruskorvikset, laitettiin ampumalla kun täytin 10. Teini-iällä hankin vielä 3 lisää, niin että vasemmassa korvassa on 3 ja oikeassa kaksi. Tosin, oikean korvan toinen lävistys on jostain syystä niin alhaalla (vissiin joskus revennyt, en muista) etten pidä siinä korua ollenkaan, koska näyttää tyhmältä. Napalävistyksen hankin 16-vuotiaana, ja 18-vuotiaani lävistytin oikean nännini. 19-vuotiaana sain ensimmäisen tatuointini, oman nyrkkini kokoisen kelttiläisen tassun lapaluiden väliin. Keväällä, 22-vuotiaana, hankin toisen tatuointini Lontoossa, ja se on pieni karhu oikeassa nilkassa.

Lävistyksiä en ole halunnut lisää enää vuosiin. En oikeastaan pidä kasvolävistyksistäkään. Kielilävistyksen olisin halunnut joskus, mutta en oikeastaan enää, enkä oikein uskaltaisikaan, kun pelkään sitä turvotuksen aiheuttamaa nälkäkuolemaa. Joskus vuosi sitten olisin halunnut lävistää molemmat poskeni, mutta jäi sekin sitten tekemättä, ja hyvä niin. Lisää tatuointeja hankin varmasti joskus, mutta juuri nyt ei ole mitään varsinaisia ideoita.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 14:07
Itelläni on sellainen aika pieni ja siro huulikoru. Kulmakoruki olli, mutta annoin umpeutua, koska oli todella vaikea piirtää kulmakarvoja sen korun ollessa naamassa.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2011 11:20
Oma tämän hetken tilanne on 9 lävistystä ja yksi tatuointi. Korvista löytyy seitsemän reikää joista kaksi tehty ampumalla (tällä hetkellä venytykset 2mm ja 3mm) ja loput neulalla (1,2). Näiden lisäksi löytyy nenäkoru ja kulmakoru (tämä teki muuten helvetin kipeää, en suosittele ) ja teksti tautuoituna vasempaan käteen. Lävistyksiä on mennyt ja tullut aika paljon ja niiden saralta seuraavaksi varmaan huulikoru, lisää korvakoruja ja microdermal. Tatuointia olisi myös tarkoitus jatkaa jossain vaiheessa kunhan rahatilanne vain sallii.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.09.2011 20:06
Whii! Tänään tuli vihdoinkin uutta leimaa : > Sain talvella äitini yllytettyä ottamaan tatuointia kanssani (miun äiti on paras ). Nyt kummaltakin löytyy eri tavoin tyylitelty ranskanlilja harmaasävyissä ja valkoisilla korostuksilla. Minulla tuo on yläselässä ja äipällä aika pienenä nilkassa. Pisteet Blue dragonin herroille hienosta työstä, taisin nyt löytää vakkaristudion jossa tästä lähtien sitten aina käyn.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.10.2011 01:43
Kävin tuossa viikolla varaamassa aikaa tatuoijalle, tosin vasta tammikuulle. Samalla siinä voisin otattaa korvaan reikää, mikäli en sorru jo aiemmin. (:
Tällä hetkellä ei vielä kuvia kehossani ole, mutta lävistyksiä sitten niidenkin edestä. Korvissa oli yhteensä 15 kun viimeksi tarkistin, kasvoissa näkyvillä kolme ja suun sisällä kaksi, johon lisäksi vielä napakoru. On kertynyt ehkä hieman liikaakin, mutta ainahan niitä voi karsia pois jos sille tuntuu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit