Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.10.2011 10:07
Itselläni seuraava tatuointi aika on 29.päivä. Jos vaikka saisi pikkuhiljaa kuvaa valmiiksi. Tosin fakta on, että ei se vielä valmiiksi tule, on katsokaas vain rajallinen budjetti. Mutta onneksi projekti on sellainen, että pitää kummankin, niin minun kuin tatuoitsijankin, mielenkiinnon yllä. Viime joulukuussa aloitettiin ja taitaa mennä ensi vuoden huhti/toukokuulle kunnes saadaan se finaaliin!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2011 10:30
Oho, huomasinpas ketjun vasta nyt. Heh.

Kävin ottamassa kielilävistyksen keskiviikkona. Olin harkinnut moista jo vaikka kuinka pitkään (neljä vuotta? Viisi?), mutta vaikka mahdollisuus on ollut jo kaksi vuotta (vanhemmat ), en ollut saanut aikaiseksi kävellä liikkeeseen ottamaan reikää. Tiistaina kuitenkin kuulin, että muutama kaverini olisi menossa myös ottamaan lävistyksiä, kuka mihinkin, ja siitä sain kimmokkeen vihdoinkin toteuttaa tämän huiman suunnitelman. Minun piti ottaa lävistys vasta ensi viikon perjantaina, mutta en malttanut odottaa, vaan kävelin liikkeeseen jo keskiviikkona. Itse operaatio oli ohi hujauksessa, mutta olin jälkeenpäinkin ihan paniikissa - en tykkää neuloista yhtään ja vaikka minulla onkin korvissa yhteensä 4 reikää, on kieli paljon tärkeämpi elin.

Tällä hetkellä elän edelleen soseella ja pehmeillä syötävillä. Ruoka tuntuu suussa todella inhottavalta ja ällöttää ajatus siitä, kuinka sitä joutuu haavaan. Siksi olen vältellyt syömistä parhaani mukaan, mutta pakko on, koska muuten muutun PMS-tyyliseksi hirviönatsiksi. Kieli on edelleen aivan jumalattoman turvonnut ja se kipeytyy varsinkin öisin melko pahasti, sillä tappi on sen verran lyhykäinen, että yläpuolen pallo painautuu miltei kokonaan kielen sisälle. :P Toivon, että turvotus katoaisi viikon sisällä, mutta kokemuksesta tiedän, että mun kropalla on tapana tehdä kaikki mahdollisimman hitaasti.

Yritän pärjäillä syömällä (mehu)jäätä, sillä vaikka muut, jotka ovat aiemmin kielilävistyksen ottaneet, suosittelivat jäätelöä, en yhtään tykkää siitä, miltä se tuntuu suussa. Maitotuotteita pitäisi muutenkin vältellä, joten olen yrittänyt korvata jogurtin Yosa-kauramönjällä (ihan hyvän makuista) ja vettä on tullut juotua 3-4 litraa päivässä. Buranaakin on kulunut, sillä kieli on melko arka - varsinkin syödessä. En voi kuvailla, kuinka paljon odotan sitä, että lävistys paranee. Lähinnä siksi, että pääsen silloin tilailemaan uusia vaihtopalloja ja syömään karkkia, pitsaa ja ranskiksia.

Haku on perseestä, joten jos joku muistaa, millä sivuilla olisi enemmän keskustelua kieliläväreistä, niin voi vinkata. Lukisin mieluusti enemmän parantumisajoista yms.

Niin ja miten onnistuu viisaudenhampaiden poisto kielikorun kanssa? Näin tuoreella korulla en uskalla hampilääkärille mennä, joten kai sitä pitää se kuukausi-pari ainakin odottaa. Viisurit vaan päättivät just nyt alkaa vihoittelemaan, alhaalta jo poistettu, ylhäällä molemmat tallella (eivät kuulemma olleet edes puhkeamassa, paskan marjat).
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2011 10:57

Lainaus: DeadlyNightshade

Kävin ottamassa kielilävistyksen keskiviikkona.

Kielikoru on kyllä kiva! Ja vaikka paraneminen on v-mäistä niin sen jälkeen kun kieli on parantunut niin ei tuota edes huomaa eikä se vihoittele enää ikinä. Kieli kun pysyy ympäristöstänä johtuen aina puhtaana bakteereista eikä se oikein pääse ärtymäänkään.
Itse otin kielikorun 2008 enkä ole pois ottanut, enkä aio
Kivusta en oikein muista mitään kun se oli ensimmäinen lävistykseni eikä ollut vertailukohtaa. Mutta mielestäni korvalehtien tekeminen neulalla sattui huomattavasti enemmän. Puhumattakaan nännilävistyksistä Kielikorun huonoin puoli on parantumisaika, joka on paljon kokonaisvaltaisempi kuin muissa lävistyksissä, kun vaikuttaa mm. syömiseen ja puhumiseen, toisin kuin joku korvakoru.

Lainaus: DeadlyNightshade

Niin ja miten onnistuu viisaudenhampaiden poisto kielikorun kanssa?

Onnistuu ihan normaalisti. Jos pitää ottaa röntgen-kuvia niin yleensä tuo koru on niin pieni ja selkeä ettei se estä kuvausta, ja voihan aina siksi aikaa vaihtaa muovisen korun tilalle. Itsellä ainakaan hammaslääkäri ei kommentoinut mitään koko asiasta, vaikka piti kaksi viisaudenhammasta leikata ja kaksi muuta vetää pois. Aargh!
  • Lähetetty: 16.10.2011 16:27

Lainaus: UndyingDreams

Jos pitää ottaa röntgen-kuvia niin yleensä tuo koru on niin pieni ja selkeä ettei se estä kuvausta, ja voihan aina siksi aikaa vaihtaa muovisen korun tilalle.

Minulta poistettiin alhaalta molemmat viisurit, toinen viime vuoden joulukuussa ja toinen tämän vuoden helmikuussa, joten ehkä ne vanhat kuvat kelpaavat vielä? Dunno, eh. Pitänee odotella kielen parantumista (joka tapauksessa) ja ostaa siihen häivekoru, jos n. vuoden vanhat kuvat eivät enää kelpaakaan. :P Tästä tulee kyllä aikamoinen soseidensyöntisyksy..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2011 22:22
Uhhuh, Joulukuusta tulee upea, pääsee hommaamaan lisää läväreitä ja kunnon tatskan. Alustavasti tulossa nk "angelbitet" elikkäs "reverse snakebitet" whatever you want to call them ja septum, josta ankara venytysurakka alkaaa kunnes 8mm on saavutettu.
Tällähetkellä löytyy snakebitet, bridge, helix, kieli ja kaks kappaletta 40millin lobeja (hakkaa teinipissaliisojen 10mm "venytykset" 100/0 :---D ) Tatskoja löytyy yksi krapulassa alta 15 min suunnittelun jälkeen pohkeeseen nakutettu teksti "Not The Fallen" joka siis on Suffokaten biisistä suoraan napattu. vaan on niin saatanan hyvä renkutus ja lyriikat natsaa itselle joten miksei :---D

Lisää tatskaa ja reikää on tulossa tulevaisuudessa, panettais ajatus parista hyvin paikoitetusta microdermalista mutta jää nähtäväksi. Korvatkin kasvaa varmaan vielä 4-6 milliä kunhan sallivat.
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2011 23:20
40mm!? :O Voi kiesus, siinä on ollu hommaa. Itelläni vaivaiset 14mm molemmissa korvissa, ja "nää saa nyt luvan riittää". Yeah right.

Jep, niinkun jo sanoinkin, 14mm korvissa, lisäksi vas. korvassa on 2kpl 1.6mm lobea ja oik. korvassa on 6kpl 1,6mm lobea. Ne oli joskus 2mm ja halusin niistä isommat, mutta pelkäsin että tuota ihoa ei riitä tarpeeksi ja päätin sitten pienentää ja panostaa vaan näihin isompiin venytyksiin.

Lisäksi naamasta löytyy kaksi nenälävistystä, ei muuta. Ainiin ja kielessä on 3,2mm tappi. Joskus hyvinä aikoina naamasta on löytynyt jos jonkinmoista nappulaa ties mistä. Mutta kaikki on lähtenyt syystä X ja Y. Lisää on toki tulossa, kunhan saan rahaa tarpeeksi.

Tatskoja ois pohkeessa, rintakehässä ja käsissä. Lisää kuvia löytyy bodimodista.
http://bodymodifications.net/member/yoa-/
  • Lähetetty: 30.10.2011 00:15

Lainaus: Morningstar_

teinipissaliisojen 10mm "venytykset"

No olipas hei tosi fiksusti sanottu. Itsellä oli 8mm, ihan kunnon venytys sekin - tosin, oonkin aika teinipissaliisa muutenkin. :---)

Tosin tällä hetkellä yritän palauttaa niitä normaaleiksi - vähän mahoton homma, ovat jämähtäneet 4 milliin. Minkäs teet.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2011 09:18

Lainaus: Morningstar_

teinipissaliisojen 10mm "venytykset"

Heh, mulla oli enimmillään 5mm, sitten kyllästyin koska en voinut enää pitää roikkuvia "taviskorviksia" kun holet riippuivat niin pahasti. Pissaliisaa kerrakseen. Nykyisin korvat ovat siitä kivat, että vaikka voin käyttää tavallisia roikkuvia, kykenen myös pistämään jotkut noin 3mm minivenyt ihan heittämällä päähän jolloin voin käyttää muutamia vanhoja koruja venytystaipaleen varrelta. Harmittaa vaan, että pihinä en ostanut lempikoruani aikoinaan kuin yhden kappaleen, ja sellaisia ei saa sitten niin mistään enää.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2011 11:09
No niin. Eilen sitten tuli tavattua pitkästä aikaa "omaa tatuoijaa".
Kahdesta eri kuvasta pitää nyt sitten yhdistellä yksi kiva kokonaisuus kuvana. Lupasipa tämä kaveri sitten piirrellä sen tämän kuun aikana ja sitten pääseekin sen jo ihoon hakkauttaan. Jei
Eli toinen n.A4 kokoinen kuva tosiaan toiselle puolen lapaa. edellisen kaveriksi.
Ei vaan millään jaksais odottaa..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.11.2011 08:50
Piiskansiima ja DeadlyNightShade:
Ei ollu tarkotus dissata, kunhan heitin astetta paskemman läpän @___@ (behold: Pelastan naamani!)-> Mielestäni pienet venärit sopii toisille paremmin, tuskin tyylikkäälle victorian-tyyliselle goottisihmiselle mitkään 50mm afrikkalaisen aamiaislautaset sopisikaan. Ja oman maun mukaan tottakai : ) Itse tykkään olla dumbo :---D

Ja voin sanoa: olen lopen kyllästynyt näkemään jokateinillä blow outtisia revenneitä venärin irvikuvia. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta ettei mäkkärin pilli kuulu korvaan, eikä edes se cybershopin massatuotanto akryylipuikko.

Olen itse tarkka näistä kun on lapsempana tullu alkumetreillä tyräiltyä venyttämisen kanssa ja nyt kun oon saanu ne kondikseen niin on pakko pudistella päätä kun jotkut ei jaksa ottaa selvää miten venyttää oikein jotta ne mahdollisesti sais joskus edes 2mm kokoon.

sori sekava teksti sunmuu, nukuin viimeyönä ruhtinaalliset 4 tuntia .___.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit