Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.11.2011 09:08

Lainaus: Morningstar_

50mm afrikkalaisen aamiaislautaset

Totta kuin potta. Sen sijaan sitä en ymmärrä, mitä vikaa on cybershopin akryylipuikoissa - itse venyttelin niillä ihan onnistuneesti ja tälläkin hetkellä on muovia korvat täynnä. Mullakin on tosin se ongelma, että ostin lempikoruani vain yhden kappaleen ja nyt ei millään viitsisi ostaa toista, kun hinta on joka paikassa melko tähtitieteellinen (muovinpalasesta 7 euroa, huh huh).
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 07.11.2011 23:12
Akryylia on kovin hankala autoklaavata saatika puhditaa legitisti, samalla saattavat sisältää allergisoivia tököttejä sunmuita (toditettu tapaus, ystäväni 15mm akryylitunneli antoi mukavan ihottuman joka jatkui korvanlehdestä niskaan asti, katosi korunvaihdon jälkeen ajan kanssa). Ja puikothan oli alunperin plugin paikalleenhivuttamiseen tarkoitettuja apuvälineitä :S tosin orgaanisia tapereita voisin jopa itse käyttää korvissa (mikäli enää niitä tarvitsisin). Mutta jos skulaa niillä ja kroppa ei sen kummemmin reagoi niin mikäs siinä.

Lainaus: DeadlyNightshade

muovinpalasesta 7 euroa, huh huh).

Jjoo suomen venytyskorupolitiikkahan on se, että tilaillaan halvalla tukusta ja myydään moninkertaisella hinnalla eteenpäin. Suosittelen tilaamaan itse esim:
http://www.painfulpleasures.com/
http://www.crazy-factory.com/
(carzyfactory on halpa! esim: 40mm Rautapuinen plugi 9.90 goddamn O_O)
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2011 13:47

Lainaus: Morningstar_

Mutta jos skulaa niillä ja kroppa ei sen kummemmin reagoi niin mikäs siinä.

Enpäs tosiaan ajatellutkaan allergian mahdollisuutta. Voihan ihminen tosin olla allerginen esimerkiksi korumetalleista kullallekin, eikä akryylin desinfioinnin mahdottomuus sinänsä pitäisi olla ongelma, koska ainakaan itsellä venyttely ei aiheuttanut korviin repeämiä. Toki putsaan nuo aina välillä kaikesta niihin kerääntyneestä möhnästä ja desinfioin Desinfektol-suihkeella.

CrazyFactorylle lähtee tilaus heti, kun saan selville, sopiiko mulle paremmin 14 vai 16mm barbell kieleen. (Muistilistalla tällä hetkellä 16 tuotetta ) Ajattelin odotella parantumista ja käydä ensin vaihdattamassa lyhyemmän korun, jotta voin sitten tilata kilokaupalla tavaraa tuolta. Tosin kyseinen muovinpala, josta puhuin, on eräs tietty rakkaudenkohteeni, jota en tuolta bongannut.. Yhyy. (Vinkkejä otetaan vastaan!)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2011 17:28
Kielikorusta olen haaveillut jo pidempään ja jonain päivänä sen myös hankin.
Jokin siinä vaan on (ollut) syynä, etten uskalla sitä otattaa vaikka monilta kuulee, että se on esim. huulilävistyksiä kivuttomampi. Kaikenlaista itsellänikin ollut naamassa, mutta silti..

Ehkä ensin kuitenkin hankin sen toisen, pidempään suunnittelemani lävistyksen, eli surfacen niskaan (ja toivon, ettei se kasva heti ulos).
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2011 21:24

Lainaus: Azrael

Ehkä ensin kuitenkin hankin sen toisen, pidempään suunnittelemani lävistyksen, eli surfacen niskaan (ja toivon, ettei se kasva heti ulos).

Kaverilla pysyi pari kuukautta kyseinen ihastus niskassa ennenkuin kasvoi ulos. Tuon lävistyksen kohdalla uloskasvaminen on melko todennäköistä, mutta sehän on kuitenkin hyvin yksilöllistä että miten nopeasti ja kasvaako. Kannattaa vaan varoa sitä ja hoitaa hyvin niin varmasti pysyy melko pitkään. Itsellä olis uutta tatuointia tulossa parin viikon sisällä, voi kyllä sitä on innolla jo odotettukin
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2011 14:25
Itse omaan naamassani enää muutaman lävistyksen, snake bitesit, bridgen ja kielilävärin, jos se alueelle lasketaan. Lisäks löytyy napalävistys ja korvissa yht. 4, molemmin puolin edessä 6 mm venytys ja sit perässä normi korvis.

Olen omistanut yllämainittujen lisäksi myös 2 muuta huulilävistystä, nenälävityksen molemmin puolin ja kulmakorun Lisäksi taaemmat korvisreikäni olivat joskus venytetty 4 mm mutta kutistin ne koska halusin pitää normaaleja koruja tekemättä yhtään reikää lisää.

Tarkoitus olis heti mahdollisuuden tullen alkaa tatskaamaan itteensä, mutta toistaiseksi suunnitellut tatskat maksavat liikaa nykyiseen maksukykyyn verraten
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2011 12:21
Nyt sitä on sitte kuvia ihossa 8 "kappaletta"
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2011 17:08
Muutama lävistys on tullut aikoinaan otettua. Kasilla kinusin ekat korvikset (ei lasketa lävistykseksi tiedän) ja kun iskä ne vei ottamaan niin istuin kultasepänliikkeessä erittäin jännittyneenä lähes pyörtymis pisteessä. Kun tilanne oli ohi niin piti kävellä seiniä pitkin kun ei pysynyt pystyssä Niiden parannuttua otin toiset ja ysin jouluna sain nenäläväriin rahat. Kävin sen yksikseni ottamassa ja sillon myös piti kävellä seiniä pitkin, vaikka se vain nipisti. Jännitys aiheutti pyörtymisen tunteen. Napakorun kanssa minulla oli sillon 10-12 vuotias siskoni mukana joka kotiin päästyään meni äidille kauhuissaan huutamaan että sehän nauro samaan aikaan. No olihan se huvittavaa ku toinen kyylää silmä kovana. Nenästä lävistys meni koulun vuoksi umpeen kun piti ottaa siivoustunneiksi pois Ja navasta kasvoi ulos kun exäni monista kielloista huolimatta veti kätensä aina mahaa myöten alas päin ja koru meni aina mukana. Ei ymmärtänyt sen sattuvan ja korun kasvavan ulos. Nyt jäljellä on kolmet reijät korvissa jotka eivät halua parantua. Venytykset auttoivat mutta niitäkään ei enään ole. Kieleen uskalsin ottaa viime vuonna ja yllätyin positiivisesti. Luulin sen sattuvan mutta korvanlehtiin ampumalla on kivuliaampi.

Nyt on vakavassa harkinnassa kieleen uudestaan, industrial tai pari sekä napaan. Silmäkulmaan olen ajatellut myös ja huuli on käynyt mielessä.

On minulla myös pari kuvaakin. Lohari ja lisko. Kolmatta pitäisi yrittää suunnitella joku päivä, mutta liikkuva näköistä tiikeriä nilkan sisäpuolelle on hankala suunnitella kadonneen piirrustustaidon kanssa
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2011 18:14
Nyt kun taas olen aktivoitunut tällekin foorumille niin päivitetääs vähän tietoja:
Vanhoja koruja on siis industrial ja 11 korvarengasta, joista 2 venytetty tällä hetkellä 4 mm:iin. Tavoitteena toiseen korvaan ainakin 8 mm plugi, koska löysin tuolta aiemmin mainitulta crazy factoryltä nätin, toisen korvan tavoitteet eivät ole vielä selvillä. Venyt eivät ole alimmissa rei'issä, joten kovin isoiksi en voi (tai halua) niitä venyttää.
Lisäksi viime kesänä otin itselleni napakorun. Mahani ei ehkä ole sellainen, että sitä kovasti kehtaisin esitellä, mutta tärkeämpää minulle on se, miltä se tuntuu (okei, eihän se tuon parantumisen jälkeen tunnu mutta you know what I mean).
Tatuointeja on edelleen tuo yksi pieni niskassa. Olisin veronpalautuksista halunnut teettää itselleni lisää mutta kela päätti että ovat maksaneet minulle liikaa opintotukea opintoihini nähden joten sinne menee nekin palautukset.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2011 12:46

Lainaus: kiki

Kasilla kinusin ekat korvikset (ei lasketa lävistykseksi tiedän)

Miksei muka laskettaisi? Yhtälailla korvalävistys LÄVISTÄÄ ihon, kuin mikä tahansa muukin lävistys.

Itselläni on kuusi lävistystä, kaikki korvalehdissä enkä toistaiseksi haluaisi enempää. Mitä nyt huuleen ehkä yksi tai kaksi, mutta vielä en ole tohtinut ottaa. Se paranemisaika on vaan niin inhottavaa.
Tatuointeja en haluaisi ja luulenpa, etten niitä tule koskaan ottamaan, mutta aika näyttää. En usko, että musteläikkä minun ihollani kaunistaisi minua lainkaan, kun en edes tiedä, millaisen kuvan haluaisin. Joillakin ihmisillä olen nähnyt upeita tatuointeja, mutta sellaiset siellä täällä ihoa olevat kuvat ovat vain rumia (poikkeuksia on tietysti...).
Lävistyksistä tykkään paljon ja harvemmin niitä näkisi kenenkään yllä ja ajattelisi, että ei tuo sovi kantajalleen. Mutta venytyksistä en tykkää. Ainakaan isoista. Pienet on nättejä, mutten edelleenkään itselleni haluaisi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit