Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 25.11.2011 14:33

Lainaus: fanget sjel

Miksei muka laskettaisi? Yhtälailla korvalävistys LÄVISTÄÄ ihon, kuin mikä tahansa muukin lävistys

Ihmeen paljon tuosta tuntuu kyllä olevan epäselvyyttä. Joskus jouduin jonkun kaverin kanssa ihan väittelemään siitä, että onko koruliikkeessä ampumalla korvanlehteen tehty läpi lävistys vai ei. "Kun ei ole ollut lävistäjä asialla tekemässä jne. ja koruliikkeessä tuo taitaa useimmiten mennä tuotenimellä korvien rei'itys ja plääplää". Ihan sama minulle kyllä, lävistys mikä lävistys. Kudoksiahan ampuminen toki enemmän rikkoo, mutta en myöskään voisi kehua jossain S-marketin vessassa teinien toisilleen hakaneulalla tekemiä läväreitä hirveän hellävaraisiksi. Niiden nimittämistä lävistykseksi kukaan ei kuitenkaan kyseenalaista.

Olen kaikki kahdeksan "peruslävistystäni" ottanut korvalehteen ampumalla ja ihan hyvin ovat parantuneet (paitsi ihan eka pari kun en joskus 8-vuotiaana oikein osannut puhdistuksesta huolehtia) vaikka kovasti siitä välineiden hygieniasta puhetta kaikkialla onkin. Kaikki muut lävistykset olenkin sitten aina ottanut jollain asiantuntevalla lävistäjällä.
Eniten ihmetyttävät koruliikkeissä saadut hoito-ohjeet jotka eroavat lävistäjän hoito-ohjeista huomattavasti. Kehotetaan käyttämään Septidiniä puhdistuksessa, pyörittelemään uusia nappeja aina pitkin päivää ja tuollaisia käsittämättömyyksiä.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2011 01:27
Yläselässä: keskellä Final Fantasy 7 wolf head(ei ihan sama kuin pelissä),vasemmalla lisko demoni (mies), oikealla gootti/metalli enkeli(nainen), Oikea käsivarsi: Ankh risti, BLOOD (teksti), Vasen jalka: Pieni enkeli, Ressu nukkumassa koppinsa päällä ja sitten Kaustinen.

Tuollaiset on tällä hetkellä. Lisää tulee kuhan ehtii
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.11.2011 01:44

Lainaus: Verity

Eniten ihmetyttävät koruliikkeissä saadut hoito-ohjeet jotka eroavat lävistähän hoito-ohjeista huomattavasti. Kehotetaan käyttämään Septidiniä puhdistuksessa, pyörittelemään uusia nappeja aina pitkin päivää ja tuollaisia käsittämättömyyksiä.

Ai siksikö mulla tulehtui niin pahasti.. Prkl. Yläasteella en tiennyt mistään mitään, niin on ampumalla tehdyt eikä tietenkään missään lävistyspaikassa. Voi kun olisikin ollut parempaa tietoa.

Lävistyksistä ja iholeimoista tykkääminen tuntuu olevan tässä tyylissä enemmän kuin yleistä, mutta olisi kiinnostavaa tietää, onko paljonkin päinvastaista mieltä olevia? Ite en tykkää tatuoinneista oikeastaan yhtään ja lävistykset vaihtelevat rumista eäh-no-jaa-tasoisiin (korvikset ovat yleensä jees, mutta esim. venytykset ovat yrh). Muita henkisesti keski-iän ohittaneita? Mielipiteeni ei btw johdu pullossa kasvamisesta tms., jotenkin ei vaan nappaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2011 11:27
Lainaanpa itseäni tuolta muutaman sivun takaa kun tämä keskusteluntynkä roihahti taas melko lyhyellä aikavälillä uudestaan...

Lainaus: Piiskansiima

Kyllä ne ampumalla tehdyt korvareiätkin ovat lävistyksiä... Ylimääräinen läpi kehossa on yhtäkuin lävistys, tekotavasta riippumatta, lasketaanhan jotkut ihmisten omatekoiset hakaneulapelleilytkin lävistyksiksi (ja nehän vasta lävistyksiksi lasketaan kun ovat "niin hc").

Korvalehden lävistykselle on myös Tosi Hieno Virallinen Lävistysnimike, lobe. No niin, onko nyt tarpeeksi perusteluja?

Lainaus: Myria

Lävistyksistä ja iholeimoista tykkääminen tuntuu olevan tässä tyylissä enemmän kuin yleistä, mutta olisi kiinnostavaa tietää, onko paljonkin päinvastaista mieltä olevia?

Kyllähän ruma, tyylitön ja huonosti tehty tatuointi on aina kamalaa katseltavaa, ei siitä pääse yli eikä ympäri vaikka tatuoinneista periaatteessa pitäisikin. Sama pätee mielestäni pieniin tatuointeihin, ihminen alkaa helposti näyttää joltain keräilytarraviholta jos ympäri ruumista on roiskittu pientä tilpehööriä eikä uskalleta ottaa isoja kokonaisuuksia. Lävistysten taas pitäisi sopia kantajalleen edes jotenkuten (esim. septum naisella on yleensä kamala ratkaisu), viisisenttiset korvanlehdet sun muut ääri-ilmiöt eivät välttämättä miellytä silmää ja jossain vaiheessa raudan määrä alkaa olla vähän liikaa. Periaatteessa en siis ole päinvastaista mieltä, mutta on tapauksia joissa todellakin olen vastarannankiiski.
Kirjoittanut: AngelsFallFirst (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.12.2011 19:56
On snake bite ja pieni tatuointi oikean käden peukalossa.

Ajattelin vielä jonkin tatuoinnin hankkia, mutta katsotaan sitten.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.12.2011 14:13
Varmaan tännekin oon jo kirjoitellut, mut samapa tuo on päivitellä mitä löytyy, ja mitä tulee löytymään. Sen verran paha modikuume et viimeistään syksyyn mennessä olis tarkoitus saada aikaiseksi neljä uutta korua ja kaksi leimaa.

Tällä hetkellä löytyy 1,6 mm; kaks lobea, niebühr/bridge (miten sitä haluaakaan kutsua, itse suosin ensimmäistä vaihtoehtoa), snakebitet, septum vol 2 ja napa. Sit löytyy viel venykorvat, molemmissa 12 mm korut (13 mm varmaan menis, mutten halua enää venytellä kun näin on sievä ja hyvä).

Tulossa? Neljä lävistystä. Kieli, plus kolme kaulasta alaspäin (menee lävistyspuljujen k-18-kategoriaan).

Leimoja on tiedossa kolme, joista kaksi olisi aikomus toteuttaa ennen syksyä, sen jälkeen joskus lähteä miettimään niska-hartiaa, josta on tarkoitus jatkaa olkapäille/käsivarsien yläosiin mahdollisesti, jättäen varaa kehystää sillä tuleva backpiece - joka tulee sitten kun olen iso ja ansaitsenkin sen verran, että voi kuvitella sen kokoisen kuvan ottavansa haluamallaan artistilla. Plus pikkusälää. Kesäksi olisi kiva saada sellainen postimerkin tai kahden kokoinen kuva tohon kehruuluun alle/jalkapöytään. Jota joutuis koko kesän kunnolla aurinkorasvailemaan ja peittelemään.
Kirjoittanut: Corday (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.01.2012 07:42
Läväreitä löytyy jonkin verran, mutta tatuointeja ei sen pahemmin kun ikä ei riitä. Ajattelin tässä kylläkin rahaa keräillä yhtä kuvaa varten ainakin, joka tässä luultavasti kehittyy matkan varrella... Tuskin sitä heti 18v. synttäreillä menen hakkautamaan, sen verran muuttuva on toistaiseksi.

Mutta joop, noita läväreitä löytyi ihan lobeja kuusi, industrial ja vertical labret. Haaveissa/tarkoituksena olisi ottaa nenänsivuun ihan sitten joskus huhtikuussa, jos rahaa löytyy Kieli houkuttaisi, mutta vanhempiani ei, ja siitä syntyikin vuosisadan riita..
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.01.2012 20:22
Meni vähän aikaa ennen kuin löysin tämän viestiketjun...

Mutta mutta, tällä hetkellä kropastani löytyy yhteensä 8 reikää: kuusi lobea, tragus ja kulmaläväri. Haaveissa on vielä snake bitesit, vertical labret, kieli ja bridge. Noista lobeista olen venyttänyt kahdet, tällä hetkellä ne ovat tosin vain 6mm, mutta aion venyttää vielä ainakin pari milliä (toivottavasti nälkä ei kasva syödessä, en nimittäin haluaisi kamalan isoja venytyksiä). Tatuointeja en vielä omista, kun ikää on vasta 15 vuotta. Pari kuvaa minulla on jo mielessä, jotka haluan varmasti toteuttaa sitten kun ikä sallii sen.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.01.2012 20:49
Mä oon ite kiitollinen siitä, etten nuorempana hurahtanut hankkimaan niitä kuvia, joita siihen aikaa halusin. Nykyisin saisi vaan katua sitä hommaa.
Nim. Tiedän ihmisiä, jotka ovat 16 vuotiaana ottaneet käsiinsä silloisten suosikkibändiensä logoja/jopa lyriikoita ja häpeävät sitten jälkeenpäin. En muutenkaan ottaisi kuvia mihinkään niin näkyvälle paikalle, että duunissa pitäisi pitää kesälläkin pitkähihaista/hupparia.

Itellä olisi tässä keväällä aikomus alkaa toteuttaa yhtä tatskaprojektia, joka on pyörinyt päässä jo useamman vuoden ajan. Menee varmaan aikaa ennen kun saan sen valmiiksi, pitää tyylitellä muutamia kuvasuunnitelmia ja noin, mutta mikäs siinä.
Surfacen niskaan hankin myös jossain vaiheessa, vaikka tiedän uloskasvamisen mahdollisuudet ja muut, mutta tahdon sen korun niin pahasti. Industrial olisi toinen läväri, jonka voisin ottaa, jos uskaltaisin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2012 23:18
Mä otin mun ekan tatuoinnin 15v, ja en ole katunut hetkeäkään Kyseessä on kyllä suht nätti kuva joka ei symbolisoi mitään sen aikaisia ihanteita.
Tosin tuohon aikaan halusin myös jos minkämoista lävistystä naamaan mutta nytemmin en ottaisi kyllä mitään nassukkaani Tosin en usko että olisin sen koommin katunut hankintaani jos olisin päätynyt silloin ottamaan kuiteskin, tiedän yleensä hyvin mitä haluan pitkälti ja en ala jossittelemaan että mitäs jos kaduttaakin tää silloin joskus sitten ja blaablaa.
Nykyään multa löytyy 2 tatuointia, ja lisää on varmasti tulossa kun saan vaan päätettyä että mitä haluan ja minne
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit