Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.01.2012 05:55
Tuli eileen otettua pari extra rööriä korviin + industrial. Heti ne kaverit oli pelottelemas et industrial lävärin parantumises menis vuosi ja varma tulehtuminen, mätäpaise, aids, kuppa, jne. xD
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2012 17:31
Itse olen aina haaveilut pienestä pitäen lävistyksistä. Snake bites, olisi todella kova sana,rustoon ja kulmaan.
Koska olen vielä alaikäinen en saa ottaa niitä, ja vanhemmat ovat vastaan. No enää noin 3 vuotta, niin olisin täysi ikäinen Ja sitten ottamaan pari lävärii!
Yksi tai pari tatuointii olisi myös mukava. Olen miettinyt että peittäisin pari arpea tatuoinin alle, käsivarteen siis.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2012 17:42

Lainaus: HirviöT

Olen miettinyt että peittäisin pari arpea tatuoinin alle, käsivarteen siis.

En paremmin tiedä mutta tatuointia mielestäni ei ole suotavaa ottaa arpukudokseen. Siinä oli joku juttu, joko väri ei tartu oikein tai tulehdusriski oli iso tai jotain. Näin sen jossain ohjelmassa jossa nainen oli ottamassa tatuointia selkään, arpi piti kiertää. Mutta en siis ole asiantuntija, joku paremmin tietävä voi valaista : D

Oma tatuointi on piirtovaiheessa viimeistelyä vaille valmis. Tatuoijakin on tiedossa eli heti kun tälle sopii niin iho menee neulan alle, tosin tiedän ettei tämä tule tapahtumaan varmaan pariin kuukauteen joten en pidä kiirettä kuvan kanssa. Parempi sitäkin piirtää kun fiilistä.
  • Lähetetty: 18.01.2012 17:46
Oi kiitos oikein paljon avusta Kazune!
Mutta en tiedä pystyykös sitten ollenkaan laittamaan tatuointia, jos se arpi on kokonaan umpeutunut ja arpeutunut. En itsekkään ole alan asiantuntia.

Lainaus: Kazune

Oma tatuointi on piirtovaiheessa viimeistelyä vaille valmis.

Ja olen nyt vähän utelias, minkäslaista tatuointia olet hankkimassa?
Onko se värillinen vai mustavalkea?
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2012 18:35

Lainaus: HirviöT

Ja olen nyt vähän utelias, minkäslaista tatuointia olet hankkimassa?

Mustavalkoinen kuva comedy & drama teatterimaskeista. En ole vielä päättänyt piirränkö taustalle ruusun vai hämäkinseitin, mutta jälkimmäinen houkuttaa enemmän ja sillä olisi enemmän sisältöä. Kuva tosiaan on vielä kesken : D
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.01.2012 20:15

Lainaus: Kazune

En paremmin tiedä mutta tatuointia mielestäni ei ole suotavaa ottaa arpukudokseen. Siinä oli joku juttu, joko väri ei tartu oikein tai tulehdusriski oli iso tai jotain.

Jotkin tatuoijat eivät vain suostu tekemään arvenpäälle, koska silloin ei voi taata jäljen pysyvyyttä ja kuvan lopullista laatua. Mutta siis arven päälle voi tatuoida siinä missä terveeseenkin ihoon, muste ei vaan välttämättä tartu samalla tavalla ja arpikudoshan joka tapauksessa on koholla ihosta, asia mitä tatska ei poista. Paranemis prosessikin voi kestää kauemmin ja vaatia enemmän huomiota, mutta se onkin sitten muutenkin sellainen asia joka vaihtelee ihmisestä toiseen hyvinkin paljon. Jos on isoista arvista kyse niin asia on tietenkin haasteellinen tatskaajalle koska arpikudokset pitäisi ottaa hyvin huomioon jo kuvan suunnittelu vaiheessa niin että ne saisi mahdollisimman hyvin integroitua itse kuvaan ja siten häivytettyä niitä visuaalisesti näkyvistä. Ja tosiaan arpiin tatuoidut kuvat vaativat "huoltoa" varmasti tiheämpään kuin tavalliseen ihoon tehdyt.

Se mitkä tatskaajan tulisi ehdottomasti kiertää ovat luomet, varsinkin vähänkin isommat...niissä on suuren verenvuoto riskinsä tähden tulehdusvaaraa/paranemis ongelmia ja toisekseen luomen ympärille usein jää vaalea renkula johon muste vaan ei tartu.

Tänään juuri suunnittelin mihelleni tatskakuvaa, mut ei se vielä sitä hyväksynyt, no ehkä mie jossain vaiheessa saan sellasen luonnoksen aikaseks että pääsen hänenkin ihoaan neuloilla rääkkäämään. Olishan tossa toi omakin käsi mitä jatkaa ja pari kaveria joille pitäs kans suunnitella kun vain sais akaseks...että osaa ihminen olla laiska :P
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.01.2012 20:16
Miulla on lahjakortti tatuointiliikkeeseen ja kuviakin olisi muutama. En vain tiedä minne kuvia laittaisin. Toisaalta, mielessä on muutama pieni kuva, mutta kun miulla on jo kaksi pientä niin pitäisikö ottaa joku vähän isompi, etten sitten jossain vaiheessa ole täynnä pieniä kuvia eri aiheista. Olisihan isoonkin tatuointiin ideoita useampi, ja pitkään sellainen ollut haaveessakin (jäänyt ottamatta kun ei ole olluna varaa), mutta mutta. Noh, onneksi se lahjakortti on ainakin melkein puoli vuotta voimassa eli ei sinällään kiirus.
Toisaalta toista tatuointiani mietin ihan kahden viikon verran ja täydellisen kuvan siitä näin vasta kun menin sitä ottamaan enkä ole katunut. Tykkään siitä ihan hirmuisesti. Ei sillä, tykkään edelleen ensimmäisestäkin tatuoinnista.
Noh, mietintä myssy päähän.
  • Lähetetty: 19.01.2012 17:45

Lainaus: Usvatuuli

Jotkin tatuoijat eivät vain suostu tekemään arvenpäälle, koska silloin ei voi taata jäljen pysyvyyttä ja kuvan lopullista laatua. Mutta siis arven päälle voi tatuoida siinä missä terveeseenkin ihoon, muste ei vaan välttämättä tartu samalla tavalla ja arpikudoshan joka tapauksessa on koholla ihosta, asia mitä tatska ei poista. Paranemis prosessikin voi kestää kauemmin ja vaatia enemmän huomiota, mutta se onkin sitten muutenkin sellainen asia joka vaihtelee ihmisestä toiseen hyvinkin paljon. Jos on isoista arvista kyse niin asia on tietenkin haasteellinen tatskaajalle koska arpikudokset pitäisi ottaa hyvin huomioon jo kuvan suunnittelu vaiheessa niin että ne saisi mahdollisimman hyvin integroitua itse kuvaan ja siten häivytettyä niitä visuaalisesti näkyvistä. Ja tosiaan arpiin tatuoidut kuvat vaativat "huoltoa" varmasti tiheämpään kuin tavalliseen ihoon tehdyt.

Kiitoksia paljon vinkeistä! Pitää varmaan kehitellä jokin muu tapa piilottaa arvet. Kun niitä on ajan kanssa tullut aika paljonkin... Sitä se elämä teettää.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2012 10:56
Viime vuonna otin otsaan ja ohimoon tatskan (tähtiä) ,mut ei meinaa vaan pysyä.Muuten todella tyytyväinen
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2012 23:39
Mä ajattelin kyllä hankia ittelleni keskelle huulta lävistyksen, koska se on ollut jo pitkää unelmani hankkia siihen läväri. Muuallekkin kyllä haluaisin, esim. kulmaan, napaan, huuleen tietenkin lisää.

Tatuoinnit ne vasta ihania ovat ja mä kanssa hankin tatskan, kun mä olen 18-vuotias!
Sen mä olen päättänyt jo 15-vuotiaana, ne nimittäin alko innostamaan mua koska mun isoveljelläkin on niin munkin täytyy saada sellanen.
Vaikka mä tiedänkin, että tatuoinnit on ikuisia mutta ei se haittaa lainkaan mua ollenkaan!
Mä otin kyllä ittelleni salaa rusto lävistyksen, mutsi kyllä jo sentäs tietää ja se ei haittaa sitä enää..
Kyllä se sillon vähän kauhisteli, kun mä kerroin että mulla on rustossa korvakoru.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit