Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.02.2012 08:31
Eilen vihdoin ja viimein sain otettua uuden kuvan. Se oli kaverilla piirrettävänä muutaman (4) kuukauden, mutta vihdoin valmis ja sain kuvan sitten lapaan laitettua. No okei, pari muutosta tein viellä ennenkuin alettiin kuvaa ihoon hakkaamaan. Mutta, joo- odotus on taas palkittu.
Nyt onkin "ongelma", kun olis kivaa laittaa uutta kuvaa, mutta kun ei ole enää sellaista paikkaa minne laittaisin. Ehkä jonain päivänä sellaisen keksin, koska ideoita olisi jo valmiina. No ainakin puolivalmiina.
Kirjoittanut: zorinblitz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.02.2012 21:01
Itsellä on oikeassa korvassa ihan yks perus reikä ja vasemmassa 3 reikää. Suussa mulla on smiley (ylähuulen jäbteessä) ja tongueweb/kielipurje( kielen alla olevassa jänteessä. Googlettakaa tongueweb jos ette tajunnu) ja oon hqnkkimassa jossakin vaiheessa ku tulis rahaa nii snakesbitet tqiposkilävistykset kympaaki öoskeen jaja vasemmassa korvassa alin reikä on tällä hetkellä 12mm. 14/16 mm. aijon venyttää
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2012 09:40
Havaitsin tässä viime viikolla että vanha huulikorun reikä ei ollut mennyt umpeen, vaikka olikin ollut ilman korua liki vuoden Olikin tässä tullut ikävä tuota mun alahuulen keskellä olevaa läväriä, mutta nyt mulla on mun vanhat snakebitesit + uusvanha huulikoru keskellä niin kolme lävärii alahuules Totesin nyt sitten että bridgeni ei varmaan ikinä tule menemään umpeen
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2012 22:10
Itseltäni löytyy reikiä vain korvista. Yhteensä neljä ihan "perus reikää" ja lisäksi tragus toisesta korvasta. Toisaalta haluaisin ottaa muutaman lävistyksen naamaan, esimerkiksi kulmakorun tai nenän sivuun pienen pallon. En kuitenkaan ole moisia uskaltanut naamaani ottaa, koska vaikka korut saa aina pois, eivät lävistysten jättämät reiät häviä aina kokonaan. En myöskään ole vielä täysin varma tulevaisuuden ammatistani, enkä täten voi tietää estäisikö työpaikkani lävistysten pitämisen.

Olen myös hieman skeptinen tauointien suhteen. Mielestäni tatuoinneilla olisi juurikin niiden pysyvyydestä johtuen hyvä olla joku henkilökohtainen "syvempi merkitys". Itse olen esimerkiksi ajatellut joskus riittävän iän koittaessa ajatellut ottaa jonkun tatuioinnin muistoksi äidistäni. En ole ikinä innostunut tatuoinneista jotka on otettu vain siitä syystä että "tää kukka näyttää tosi nätiltä tässä mun nilkassa". Itsestäni ainakin tuntuu että tämänkaltaisiin tatuointeihin kyllästyy helpommin jos niillä ei ole mitään kauneutta suurempaa pointtia.

Älkääkä nyt kukaan vetäkö palkokasveja poikittain hengitysteihin vaikka tekstini saattaakin kuulostaa hieman vanhoilliselta ja kärkkäältä. Loppupeleissä se on kuitenkin jokaisen oma asia mitä haluaa keholleen tehdä, eikä se minulle mitenkään kuulu. Halusin vain tuoda oman mielipiteeni julki kuitenkaan morkkaamatta ketään
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2012 23:23
Alahuulen keskeltä löytyy lävistys tälläkin. Ehkä tulevaisuudessa tulee ainakin korviin jotain koruja, minulla kun ei ole ollut korviksia koskaan.
Tatuointi on ollut visiona jo vuosikaudet mutta jotenkin on jäänyt vain ajatuksentasolle kun typerästi(?) ajattelee niitä olevan nykyään vähän kaikilla niin on menettänyt merkitystään siinä. Joten odottakoon tuo ajatuksena toistaiseksi edelleen.
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2012 12:52

Lainaus: Tyhjäpää

Olen myös hieman skeptinen tauointien suhteen. Mielestäni tatuoinneilla olisi juurikin niiden pysyvyydestä johtuen hyvä olla joku henkilökohtainen "syvempi merkitys". Itse olen esimerkiksi ajatellut joskus riittävän iän koittaessa ajatellut ottaa jonkun tatuioinnin muistoksi äidistäni. En ole ikinä innostunut tatuoinneista jotka on otettu vain siitä syystä että "tää kukka näyttää tosi nätiltä tässä mun nilkassa". Itsestäni ainakin tuntuu että tämänkaltaisiin tatuointeihin kyllästyy helpommin jos niillä ei ole mitään kauneutta suurempaa pointtia.

Itsellä on sama asenne kuvien suhteen. Niillä pitää olla joku muukin merkitys minulle itselleni, kuin että otanpas nyt ton tribaalin alaselkään/kukkaköynnöksen kylkeen, kun se on muotia :P
Vuoden kuluttua voipi lievästi ketuttaa, ja sitten harkitaan kuvan peittoa vähintään yhtä typerällä ja isommalla "muoti-ilmiö"-kuvalla..
Itselläni on myös suunnitelmissa ottaa kuva muistuttamaan äidistä..Jopa ennen kuin hänestä aika jättää Näin hän näkee kuvan ja olen ainakin omalla tavallani näyttänyt, kuinka häntä arvostan, vaikka onkin sitä mieltä, että yksi jo olemassa oleva kuvani riittää Tosin äitikin repäisi 58vuotiaana, ja otti olkavarteensa varsin naisellisen ja korean perhosen kai se on jokin nuoruuden haihattelun tulos, ja todistus maailmalle, että ei se vielä ole täysin kelkasta pois pudonnut:P

Palatakaseni kuvien merkittävyyteen: Suunnitelmissa olisi tuon äidin muistamisen/kunnioittamisen lisäksi muutama muukin kuva-idea pollassa ja jopa paperilla. Tarkoitusta löytyy itseni muistuttamisen muodossa. Lähinnä selviytymistarinana ja matkastani naiseksi, joka olen tänä päivänä. Että elossa ollaan ja jotenkuten ehjänä, vaikka elämä onkin ravistellut, heitellyt, potkinut ja antanut turpiin enemmän kuin olisi ehkä ollut tarpeen. Aion myös nämä sisällyttää kuviini, kuvaavathan ne kuitenkin sitä sielunmaisemaani joka itsestäni löytyy.
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2012 10:16
Ite oon jo ala-asteelta halunnut tatuointeja ja lävistyksiä.
Lävistyksiä ei ole tullut, tatuointeja on 5 kappaletta ihossa
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.04.2012 20:13
Poistin tuossa muutama päivä takaperin napakoruni. Nyt löytyy sitten lävistyksiä enää korvista.

Yllättävän pitkään tuo napakoru kesti. Silloin kun otin tuo niin varoiteltiin että nuo kasvavat ulos todella nopeasti. Yhdeksän vuotta se tuossa mukana menossa killui. (Kauheeta. Ei siitä voi niin kauan olla. Tässä pitää kohta alkaa viritellä ikäkriisiä.)

Ihan hyvin voiva lävistys tuo oli. Poistamisen syynä oli lähinnä henkinen keski-ikäistyminen ja se, että koen napakorujen sopivan paremmin niille jotka ovat timmimmässä kunnossa. Ollut sen verran ryhävalasfiilis lähiaikoina, että päätin poistaa tuonkin mokoman muistuttamasti siitä että napani ympärillä voisi olla vähemmän pinta-alaa.

Hiukan pyörittelen ajatusta siitä, että lisäisin metallia korviini. Muualle kroppaan tuskin enää tulee mitään lävistyksiä. Tatuointi-ideaa on pyöritelly vuositolkulla, mutta se on niin pysyvä kumppani, että haluan miettiä sitä varmaan vielä toiset vuositolkut. Kattoo jos sitä joskus saisi aikaiseksi.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.05.2012 14:00
Täällä on varmasti paljon tatskoista kiinnostuneita tyyppejä, joten tässä varoituksen sana. Tai oikeastaan kuva:

http://www.tatuointiliikkeet.com/images/3.jpgEternal Ink Tattoo and Piercing
Eternal Ink Tattoo and Piercing
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2012 23:19
Ahh, septum, smiley ja nännilävistykset. Napakoru tippui ja reikä meni umpeen muutamassa tunnissa, vaikka lävistys oli siinä ollit jo monta vuotta. En tiedä, pitäisikö mennä ottamaan uusi vai ei, sen verran tuskallinen oli navan parantumisaika (joka sinänsä oli kummallista, sillä nännilävistykset sattuivat molemmat n. 2 tuntia, eikä sen jälkeen ole ikinä ollut mitään kipuja tai kummallisia tuntemuksia, paitsi positiivisessa merkityksessä HEH). Korviin haluaisin industrialin tai traguksen, ja oliskohan se sitten siinä... Enemmän olen nyt noista tatuoinneista innostunut, yksi jo löytyy ja toiseen varasin juuri ajan! KÄÄK en malta odottaa.

Tuo ETERNAL INK TATTOO AND PIERCING -uutinen oli koominen. Siis surettaa kyllä tatuoinnin ottajan puolesta, ehdottomasti, sillä tuolle ei oikein voi kamalan paljoa tehdä. Naurattaa vain, kuinka joku voi olla niin pässi, että pistää nimensä vaakalaudalle tatuoidessaan ensimmäistä kertaa toisen jalkaa, hehehehhe. Okeiokei, ei sais nauraa, mutta kun...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit