Gootti.net

Kainalo-, sääri- ja muut karvat. (Ei hiukset)

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2010 13:18
Sain hiusketjusta idean perustaa ketjun jonka aiheena on kysyä seuraavaa:

Ajeletteko te miehet tai naiset kainalonne tai säärenne tai muut paikkanne? Tiedän tämän naisilla olevan erittäin yleistä mutta voihan se olla ettei se kaikilla ole.

Onko jollain sairaita ideoita värjätä genitaalialueen karvansa? tai vaikkapa kainalonsa?
Kasvaako sinulla tuuheat amisviikset vaikka olet nainen?

Tässä ketjussa voisimme puhua näistä asioista, itse voin sanoa etten aja juuri mitään... joskus viikset.
Mutta olenkin mies, kerran tosin ajoin jostain syystä käsikarvani ja kainalotkin olen ajanut joskus.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.03.2010 13:24
Ajan tai vähintään siistin karvojani päivittäin. Kainalokarvojen en ole antanut kasvaa sen jälkeen, kun täytin 13 ja nykyisin menen jopa lähestulkoon paniikkiin, jos huomaan, että karvat vilkkuvat eikä ole ajelumahdollisuutta. Ehkä pitäisi relata vähän. Kulmakarvat olen nyppinyt melkoisen ohuiksi, tosin omat ovat edelleen eivätkä piirretyt viivat minulle sopisikaan. Olen kyllä harkinnut alakarvoituksen värjäämistä pinkiksi, mutta se olisi aika turhaa kun seurustelukumppani ei hirveästi välitä sellaisesta. Trimmaan sitä kuitenkin ihan omaksi ilokseni.

Paljastuksia, paljastuksia..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.03.2010 14:57
No kyllä sitä parhaansa mukaan pyrkii kulmakarvojaan, ripsiään ja hiuksiaan lukuun ottamatta aika siloisena itsensä pitämään. Pariin otteeseen on tullut "eteismatto" värjättyä vaalennuksen jälkeen, aika toivotonta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.03.2010 16:46
No, kainalot tulee sheivattua päivittäin, joskus erikoistilaisuuksiin vahattuakin. Sääret ajelen suunnilleen kerran tai kaksi viikossa, vaikka näin talvisin ei oikeaa tarvetta olekaan kun säärissäni karvat ovat aika säälittävän vaaleita ja pehmeitä, eivät näy oikeastaan kun hentoisesti valoa vasten. Jäänyt vain tavaksi. Alakerta yleensä karvatonna, joskus vaihtelun vuoksi kasvatellut, toki edelleen bikinirajat siistien tai muuten muotoillen. En oikein osaa pitää kunnon ryijyä enää.
Käsivarsien ajelemiseen en ole lähtenyt, vaikka aika moni sitäkin harrastaa. Niissäkin kun karvat ovat säärien tapaan niin hentoiset ja vaaleat ettei niitä edes huomaa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 22.03.2010 16:57
Kainaloiden sheivaaminen on mulla pikkusen turhaa, kun ei sinne kasva edes karva. Mitä nyt muutama haituva joiden kanssa pärjää kun kerran kolmeen kuukauteen vähän pyyhkäsee. Sääriä sheivailen muutaman kerran viikossa kesä-aikana ja talvella kerran parissa viikossa, mutta käsivarsia sheivailen vuoden ympäri about samaan tahtiin eli kerran viikossa. Ala-osastoa samaan tahtiin kuin sääriä kesällä. Kulmien siistiminen/sheivaaminen menee niin, että jokaisen suihkun yhteydessä sheivaus tahi vaihtoehtoisesti siistiminen vähän pikkuhiljaa koko ajan, eli kun näkyy selvästi, että alkaa kasvaa muualla kuin mihin on rajannut, niin korjaillaan. Suihkun yhteydessä tulee tehtyä myös ns. viiksien ajo. Eli kun mulla on sellaista pientä ja hyvin hentoa naamakarvaa, jota epäilen että muut ei nää, mutta itseä häiritsee, niin sitä sitten ajelen myöskin about kerran kaks viikkoa kohden.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2010 17:28
Minullakaan ei kasva onneksi kainalokarvoja, ei ole koskaan kasvanutkaan.
Kulmakarvat ajan aina muutaman päivän välein kokonaan pois, sänki kasvaa yllättävän nopeasti.
Säärikarvatkin ajan pois, vaikka ne ovat aika huomaamattomat, koska olen vaalea.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.03.2010 17:37
Muokkailin aloitusviestiä hieman viehkeämmäksi kieliasultaan, muistetaan yhdyssanat, lapset.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2010 17:58

Lainaus: Heetteri

parhaansa mukaan pyrkii kulmakarvojaan, ripsiään ja hiuksiaan lukuun ottamatta aika siloisena itsensä pitämään.

Näin on. "Eteismatto" epilaattorilla. Se on julmuuden äärimuotoja, mutta tulos on kärsimisen arvoista ja kaikkeen tottuu. Epilaattorin mukana tulevalla kylmägeelityynyllä "puuduttaminen" ei tosin auta vaikka se olisi umpijäässä, mutta jotain lume-efektiä sillä varmasti on. Voihan sen laittaa vaikka hampaidensa väliin, ettei tuskissaan pure kieltään poikki. Noh, ehkä tässä on vähän liioittelua. Kinttukarvat ovat onneksi vaaleita ja ohuita, ne huitaisen höylällä pois. Toki epilaattoria voisi siihenkin puuhaan käyttää. Kainalokarvat menee rutiinilla suihkujen yhteydessä, se on vähän sama kuin vessan vetäminen eli menee automaattisesti ajattelematta.

Lainaus: darkAngel

Suihkun yhteydessä tulee tehtyä myös ns. viiksien ajo. Eli kun mulla on sellaista pientä ja hyvin hentoa naamakarvaa, jota epäilen että muut ei nää, mutta itseä häiritsee, niin sitä sitten ajelen myöskin about kerran kaks viikkoa kohden.

En ole koskaan edes harkinnut ajelevani naamahahtuvia, nypin niitä pinseteillä ettei vain tulisi edes aavistuksenkaan näkyvää sänkeä. En ota mitään riskiä. Naama pitää olla smooooooooth like a baby's butt.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Polyunsaturated Doll Blood
  • Lähetetty: 22.03.2010 18:07

Lainaus: darkAngel

Suihkun yhteydessä tulee tehtyä myös ns. viiksien ajo. Eli kun mulla on sellaista pientä ja hyvin hentoa naamakarvaa, jota epäilen että muut ei nää, mutta itseä häiritsee, niin sitä sitten ajelen myöskin about kerran kaks viikkoa kohden.

Lainaus: Natassja

En ole koskaan edes harkinnut ajelevani naamahahtuvia, nypin niitä pinseteillä ettei vain tulisi edes aavistuksenkaan näkyvää sänkeä. En ota mitään riskiä. Naama pitää olla smooooooooth like a baby's butt.

Minä ajelen myöskin! Ja darkAngelille tiedoksi, että kyllä ne vaan valitettavasti muutkin näkee. Oikeassa valossa ne karvat oikein korostuu! Yhteen aikaan tuli nypittyä naamakarvat, mutta nyt olen löytänyt ajamisen ihanan helppouden, niin harrastan sitä aina silloin kun alkaa itseä vaivaaman.

Muokkailin quotteja
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 22.03.2010 18:15

Lainaus: DeadlyNightshade

Olen kyllä harkinnut alakarvoituksen värjäämistä pinkiksi

Voisi olla makee riippuu vähän siitä miltä muuten näytät, että sopiiko pinkit alakarvat sinulle.

Kyl mie oon kans niit naamakarvoi nähnyt, mutta eivät ne niin kauheita ole.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit