Gootti.net

Kainalo-, sääri- ja muut karvat. (Ei hiukset)

Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2010 23:57
Onhan se ongelmallista, jos tykkää ajella ja omaa herkän ihon. Olen vuosia jo yksityisalueen sheivannut, mutta tuntuu ettei iho oikein tahdo tottua siihen kokonaan. Rinta on vähän samanlainen. Ei tykkää höyläämisestä tai vahauksesta. Olen myös parrankasvun suhteen aika tarkka. Syystä kun toisen isovanhemman puolelta on periytynyt punapigmenttiä jota vihaan yli kaiken. Onneksi näkyy vain parrassa ja rintakarvoissa, jotka ajan pois ihan rutiinilla.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2010 12:25

Lainaus: Lucilla A

1800-luvulla taidekriitikko John Rushkin pelästyi hääyonään kun vaimo ei näyttänytkään samalta kuin marmoripatsaat ja avioliitto jouduttiin mitätoimään

Karua.
No, tuohon aikaan mitätöitiin avioliittoja jo pienemmistäkin syistä.
Tuli mieleen kuinka erilaista nykyään on tässä karva-asiassakin vrt tuohon aikaan. Esim. mun avokkia ei oikeestaan kiinnosta yhtään onko mulla jotain karvaa jossain vai ei. Myös itseänikään ei häiritse vaikka mieheni muistuttaa etäisesti Charlotten Sinkkuelämää-sarjan loppuvaiheessa naimaa miestä (Charlottehan sai hirveen kohtauksen kun se mies halus altaan reunalla ottaa paidan pois ja sillä oli niin kauheen karvainen selkä).
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2010 11:40
Vastaillaanpa tähänkin Kaikki karvat voisi miun puolesta mennä kauas pois eikä tulla ikinä takaisin.. Valitettavasti joudun kuitenkin pari kertaa viikossa sheivailemaan sääret, kainalot sekä alapään posliiniksi Ainiin sekä tietysti erittäin vaaleat kulmakarvani kokonaan pois, jaksa nyppiä niitä
Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2010 21:26
Tämä onkin mahtava aihe Riippuu ihan jaksamisesta, yleensä jos kauheesti röyhöttää, mistä nyt ikinä röyhöttääkin, niin surautan poies vaan. miehen ei minun mielestä tarvii ajella, ellei nyt sitten aivan simpanssilta satu näyttämään.. Kulmatkin ajelen vaan raa'asti pois, koska omat on luonnollisena niin karseen muotoset, harottaa ja kasvaa minne sattuu..
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2010 21:30
Miksi ei nainenkin saisi olla yltä päältä karvassa, ovathan kissatkin söpöjä. Vaikka ne ovat karvaisia.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2010 13:22
Mun sheivaus listaan kuuluu tällä hetkellä vaan kainalot. Sääret ja käsivarret vois käydä vahauttamassa. Kulmat otetaan kans vahalla, mutta ei kokonaan. Mull on niin paksut kulmat ettei olis mitään järkee ajella niitä. Ja voisin mielelläni ottaa brassin mutten oikeen kehtaa kun asun vielä mutsin, faijan plus pikkuveikan kaa...Ja ne vois kattoo vähän kummasti Koska ne ei itse tee näin.
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.07.2010 00:38
Säärikarvat täytyy poistaa. Syynä on se kahina mikä niistä lähtee vaatteita vasten, liikkuessa vähän kuin tuulipuku olisi päällä, yök. Toinen syy on se että hieman tiukemmat vaatekappaleet vastaanhangoittelevat näin tehtynä vähemmän Sitä en sitten tiedä miksi tuo karvojen poisajo on melko mukavaa puuhaa :?
Partaakaan en anna kasvaa, pois vaan...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.07.2010 11:23
Hyvä uusi aihe
Itse ajelen kainalot, sääret ja genitaalialueen (täysi posliini). Olen aina ajellut, koska mielestäni se on jotenkin siistinpää ja kauniinpaa. Kasvoihini en juurikaan koske, kulmista nypin silloin tällöin jonkun yksittäisen karvan, mutta siinä se. Niin, ja nenäkarvoja joutuu joskus leikkaamaan.
Poikaystäväni ajelee kainalonsa joskus kesäisin, varsinkin kuumilla ilmoilla, koska hänen mielestään karvattomilla kainaloilla ei hikoile niin paljoa. En tiedä pitääkö paikkansa vai onko se vain hänen omassa päässään se ajatus..
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 12:17
Trimmaan bikinirajat, epiloin sääret ja kainalot. Kulmakarvoja yritän muotoilla, mutta olen ihan käsi siinä. Minulla on todella tummat puskakulmakarvat ja en ikinä saa niistä saman mallisia itse nyppimällä, melkein aina pitää turvautua ammattiapuun.

Olen epiloinut jalat nyt niin pitkään, että kasvaa enää aika hienoa nukkaa ja on sen takia pitänyt vähän siirtyä vahaliuskoihin, kun epilaattori ei enää kykene enää hentoa karvaa ottamaan, kun ne vain katkeavat.

Lainaus: Elvira

Poikaystäväni ajelee kainalonsa joskus kesäisin, varsinkin kuumilla ilmoilla, koska hänen mielestään karvattomilla kainaloilla ei hikoile niin paljoa. En tiedä pitääkö paikkansa vai onko se vain hänen omassa päässään se ajatus..

Kyllä se oikeasti auttaa hienhajuun oikeasti. Omakin poikaystävä ajaa kesällä samasta syystä kainalonsa. Ne karvat oikein keräävät kaiken hien kainaloon muhimaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 13:11
Sheivaan kaiken pois hiuksia ja ripsiä lukuunottamatta.

Mutta mulla ei edes kasva kainalokarvoja, outoa? Olen jo 22v.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit