Gootti.net

Kainalo-, sääri- ja muut karvat. (Ei hiukset)

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 01.09.2011 09:32

Lainaus: Piiskansiima

Itse olen pohtinut, että jos tietäisi tasantarkkaan sen lämpötilan missä tökötti muuttuu käyttökelpoiseksi niin voisi ostaa sokerilämpömittarin.

Löysin tällaisen ohjeen. http://www.care2.com/greenliving/ancient-egyptian- body-sugaring.html
"Heat the mixture to 250 F on the candy thermometer; this is the hardball candy stage."
250 fahrenheitia on ainakin yhden muuntajan mukaan 121 celsiusta, mutta suosittelen tarkistamaan tuon vielä jostain.

Lainaus: Myria

Useamman kerran jälkeen ei edes tule verta, ja karvojen määrä osoittaa hupenemisen merkkejä. Vielä kun kato kävisi sääriosastolla.

Minulla on tuo kato käynyt sääriosastolla, ja oikeastaan siksi pitää siirtyä nyt uusiin kikkoihin. Karvat ovat vuosien epiloinnin jälkeen niin hentoja, ettei epilaattori enää pysty ottamaan niitä pois, se vain katkaisee ne. Sokeroimalla pitäisi kuitenkin päästä eroon ohuemmastakin haituvasta. Sillä hentoudestaan huolimatta nuo nilkit ovat yhä melkein mustia, mrh.

Lisäksi kuulin HUHUN (huom, en ole tarkistanut tämän todenperäisyyttä mistään, saattaa olla täyttä kukkua) että epilaattorin epätasaisesti repivä liike vahingoittaisi ihoa niin, että epiloidulle alueelle ei voitaisi tulevaisuudessa tehdä ihonsiirtoa, mikäli syystä tahi toisesta sellaiselle tulee tarvetta. Jos jollain on enemmän faktaa tästä, niin kertokaa ihmeessä mikäli kyseessä on vain urbaanilegenda. Ihan varauksetta en tähän usko itsekään, koska no. Eikö periaatteessa esim vahaamisen pitäisi saada aikaan ihan sama vamma? Ja sitä nyt luulisi, että tuollaiset vammat näkyisivät myös ulos. Saattaa hyvinkin olla ihan höpöhöpöä tämä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.09.2011 10:04

Lainaus: Giffirt

Ja sitä nyt luulisi, että tuollaiset vammat näkyisivät myös ulos.

Nimenomaan. Jos epilaattori aiheuttaisi sellaisia vaurioita, jotka olisivat a) pysyviä b) estäisivät ihonsiirron, olisi luultavasti kyseessä hieman isompi juttu. Ihon päällimmäinen kerros kuitenkin uusiutuu ja syvemmällä epilointi vaikuttaa lähinnä karvatuppiin. Kai siinä jotain arpeutumista tai ihon huomattavaa paksuuntumista tapahtuisi, mikäli jotain radikaaleja vammoja tulisi.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2011 14:01
Mulla on tummat rupimaiset täplät säärissä kesäkuisesta vahaamisesta, mutta epiloinnilla en ole saanun vielä mitään aikaiseksi. En oikein tajua, miten epilaattori ihoa vahingoittaisi, mulla ainakin laite tuskin hipoo ihoa. Sen sijaan nimenomaan vaha jämähtää ihoonkin, mikä varmaan osittain selittää sen tuskallisen repäisytunteen.

On muuten ärsyttävää näyttää banaanilta noiden sääritäplien takia.:< Vielä kun nuo pilkulliset alueet ovat mahdollisimman näkyvillä paikoilla, niin eipä tullut kesällä kamalasti paljain koivin esiinnyttyä. Aloitin jo heinäkuussa rantakuntoon 2012 -projektin, joka mun tapauksessa tarkoittaa haavetta siitä, että ensi kesänä kehtaisin käyttää hametta med paljaat kintut.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2011 14:56
En ajele! En pidä kovin paljastavia vaatteita niin toimenpide ei ole välttämätön. Enkä muutenkaan mielestäni ole kovin karvainen niin en ainakaan viellä ajele.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2011 08:02
Kainalot ja torson alueen ajelen aika huolellisesti, nyt on parrankasvatusprojekti päällä : DDD
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2011 06:04
Häpeän karvojani niin että kaikki silmien alapuolelta pitää sheivata säännöllisesti. Pitäisi hankkia epilaattori, ovatko miten tuskallisia?
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2011 09:41

Lainaus: Hartmann

Pitäisi hankkia epilaattori, ovatko miten tuskallisia?

Riippuu paljon ihmisestä. Muutama kaveri ei pysty epiloimaan lainkaan, itselleni ei tuota ongelmia edes kainaloiden tai bikinirajan epilointi.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2011 11:47
Säärten epiloiminen tuntuu mun mielestä kivalta.: D Kainaloissa inhottaa lähinnä se ääni, eikä muutaman kerran jälkeen tule enää verta. Jos karvat ovat sopivan pituisia eivätkä liian pitkiä, ei mun mielestä satu. Ihoon tarraava vaha on paljon kivuliaampi.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2012 21:18
Mää ajelen yleensä kesällä ja sillon kun menen uimaan kainalokarvat ja säärikarvat. Kulmat nypin aina silloin tällöin tai heti kun ne kasvavat yhteen. Muuten en kulmia nypi koska ne ovat sen verran oikeanlaiset makuuni, tummat mutta ei liian. Mulla tahtoo kasvaa yhteen josta en oikein pidä yhtään. Äiti sanoi että ne on persoonalliset mutta.... en tykkää.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2013 16:44
(Viesti poistettu.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit