Gootti.net

Kainalo-, sääri- ja muut karvat. (Ei hiukset)

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2010 13:14

Lainaus: Necroerotica

Mutta mulla ei edes kasva kainalokarvoja, outoa? Olen jo 22v.

No sehän on ihan kätevää jos on nainen, Joillain naisilla kasvaa parta mutta joillain ei sitten näköjään kainalot.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.07.2010 14:07
Kulmakarvojani nypin enemmän tai vähemmän säännöllisesti, mutta eivätpä nuo minulla kauhean nopeasti kasvakaan takaisin. Kainalot ja sääret sheivaan, tosin olen ajatellut vaihtaa sheivauksen joko vahaamiseen tai sokerointiin, sillä noilla alueilla karvat ovat minulla aika tummia ja vahvoja, eikä sheivauksen jälkeisenä päivänä puskeva sänki ole millään tavalla esteettinen, ja haluan noiden karvojen pysyvän poissa pidempään. Bikinirajan siistin, mutta posliinia en itselleni ainakaan vielä halua.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 20.07.2010 14:24

Lainaus: Swiine

Mull on niin paksut kulmat ettei olis mitään järkee ajella niitä.

Ymmärtämättönä kysyn että miksi niitä ei olisi järkeä ajella höylällä?

Itse totuin siihen että ainakin parran ja pään saa höylällä kätevästi ajettua, tosin ajelen kylläkin kaiken pois

Lainaus: Fenrisulfur

"Lainaus: Necroerotica
Mutta mulla ei edes kasva kainalokarvoja, outoa? Olen jo 22v."

No sehän on ihan kätevää jos on nainen, Joillain naisilla kasvaa parta mutta joillain ei sitten näköjään kainalot.

vaikka olen 18 ikäinen mies, niin ei kainaloissa paljon karvoitusta kasva, parta kylläkin jo kasvoi yläasteella :p
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2010 15:38

Lainaus: Giffirt

Olen epiloinut jalat nyt niin pitkään, että kasvaa enää aika hienoa nukkaa ja on sen takia pitänyt vähän siirtyä vahaliuskoihin, kun epilaattori ei enää kykene enää hentoa karvaa ottamaan, kun ne vain katkeavat.

Mikä mussa on vikana kun epilaattori ei ota mun säärikarvoja pois kokonaan?? Saa oikeesti vetää saman kohdan kolme kertaa ja silti on karvoja siinä. Semmosta ihan pientä sänkeä Vahaliuskat sama juttu ja kaikki Veetin sun muiden voiteet. Antakaa mulle paljon rahaa ni meen laserhoitoon niin ettei ne kasvakaan enää ikinä, mikään karva. Paitti hiukset

Sitte sellanen, sheivaako kukaan täällä käsivarsiaan? Olis ihan mielenkiintoista tietää. Mie harkitten alottamista, koska nää omat kädet näyttää vähän apinan käsivarsilta, vaikka onkin vaaleeta karvaa..
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2010 19:09
Mina, kokeile Veetin suihkussa käytettävää. Sen purkin mukana on sieni jolla ne karvat rapsutetaan pois. Itelläkään ei epilaattori hyödytä mitään, mutta tolla aineella lähtee, kun rapsuttaa useemman kerran.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2010 14:00

Lainaus: Unholysacrament

Ymmärtämättönä kysyn että miksi niitä ei olisi järkeä ajella höylällä?

Koska sit mun ei tarvii piirtää niitä?? Olis ihan sika outoo olla ilman kulmii O_o Ja oon nähny tosi epäonnistuneita piirrettyjä kulmia, enkä sitä oo tosiaankaan hakemassa, mieluummin luonnolliset ja kivan näköset ku huonosti piirretty sotku just siinä kohtaa mihin katse kiinnittyy ihmisillä heti ekana...
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2010 12:44
En ole hysteerinen karvojen suhteen, mutta varsinkin kesällä on mukavaa pitää kainalot ja sääret siistinä. Lyhyt sänki on helpompi sheivatakin kuin talvisukkisten alla kuukausia piileskellyt ihmissusikarvoitus. Ennen sheivasin myös kulmat kokonaan pois, mutta nykyään pidän pienet "alut", joista on helppo jatkaa piirtämistä, eikä ilman meikkiäkään näytä syöpäpotilaalta.

Ja naiset, ei pieni naamakarvoitus näköjään haittaa, miss Meksikollakin on sievä poskiparta ja on rankattu miss Universum -kisoissa aika korkealle

Miss
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2011 02:03

Lainaus: Fenrisulfur

Eihä, olis tylsää et kaikki ois sellasii outoi karvattomia. Ja pitäähän sitä nyt miehillä olla karvoja, tai no ihansama se mulle jos te muut ajelette mut itte en.

Pakko korjata näin pitkänkin ajan jälkeen.

Oon siis tuota mieltä itsestäni, en itelleni tahdo mitään karvoituksia kaulan alapuolelle. Miehet saavat olla kyllä karvaisia, minä tykkään melko karvaisestakin jos nyt ei ihan järkyttävän tuhtia selkäryijyä esim. ole. Kukin tavallaan!
Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.05.2011 21:09
Ajan kainalot 1-2 kertaa viikossa, samoin sääret. Ovat näin kivemman tuntuiset Käsikarvoja olen joskus ajellut, mutta tulin siihen tulokseen, että ne kasvaa vaa kahta kauheammin takaisin
Pidän sellaisista miehistä eniten, joilla ei ole järkyttäviä selkä- ja rintakarvoitusta.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 09:32
Kaulasta alaspäin kaikki on siloisena. Kainalot ajan päivittäin, sääret pari kertaa viikossa tai kun on tarve. Kädet saatan sheivata erikoistilanteessa.

Nyt ongelma onkin se, että aiemmin vahasin ja se oli huomattavasti kätevämpää. Mutta maailmassa on tasan yksi vaha, jolla lähti karvat kivuttomasti tai ylipäänsä lähti ja se oli sellainen Veetin mintunvihreä kuumavaha. Juju tuossa vahassa oli se, ettei siinä ollut erillisiä liuskoja, vaan ensin se lämmittettiin ja voideltiin iholle, jossa se itsessään kuivui repäistäväksi liuskaksi. Kyseistä vahaa ei vaan ole kai pariin vuoteen ollut myynnissä. Olen testannut muunlaisia, mutta mikään ei toimi kunnolla tai yhtä hyvin ja kivuttomasti.

Suosituksia otan mielelläni vastaan!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit