Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempi vaateliikkeenne?

Kirjoittanut: LaLithium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2007 12:47
Mitkä ovat lempi vaateliikkeitänne Suomessa? Entä ulkomailla?
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2007 15:46
Suomessa backstreet ja Morticia. Cyber shopistaki löytyy joskus jotain kivaa. Ulkomailla käyn niin harvoin etten tiedä sieltä mitään kauppoja.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2007 16:41
Samantyylinen aihe on nimellä "goottikaupat". Sieltä kannattaisi katsoa..
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2007 19:53
Lempivaatekauppani ovat varmaankin kaikki kirpparit. Ei sitä paljo köyhä lapsi goottikaupoista hepeniään ostele. Teen kyllä ite toki vaatteita...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.01.2007 20:03
Mäkin harrastan pääasiassa kirppiksiä ja huuto.netiä. Morticioista sun muista en varmaan osta enää kuin korkeintaan sukkiksia, olen päättänyt etten halua nähdä jokaisella vastaantulevalla jöötillä samanlaista vaatekappaletta päällä kuin itsellä. Ja ihan taviskaupoista löytyy joskus jotain hauskaa härspäkettä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.01.2007 20:11

Lainaus: Velvet Grey

Ja ihan taviskaupoista löytyy joskus jotain hauskaa härspäkettä.

Minäkin olen löytäny jotain kivaa normaaleista kaupoista, viimeisin löytöni olivat mustat satiinihansikkaat.

Mutta vastatakseni aiheeseen, täällä Suomessa tykkään Morticiasta ja Backstreetistä, Heavenly Circuskin vaikuttaa mielenkiintoiselta ja käymisen/tilaamisen arvoiselta kaupalta. Ulkomailta en tiedä yhtikäs mitään hyviä kauppoja, kun en ole päässyt käymään oikein missään.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2007 22:41
backstreetistä ja morticiasta ostelen yleensä vaatteeni joskus löytyy cybershopistakin jotain mut harvemmin... kirppareillaki on kiva käydä, sieltäki saattaa löytyy jotain kivaa ja joitakin vaatteita on kiva tehä itte
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2007 07:42
samalla linjalla jatketaan, Morticia ja kirppikset.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.01.2007 11:22
minä olen niin elitisti, etten osta vaatteita morticiasta (ehkä joskus jonkun basikin) koska lähes kaikki niissä vaatteissa kulkevat. Mosso, honesty, heavenly circus, oldraven ja nitrobabe ovat suomen parhaat, ulkomailla cyberdog, saturn return ja c u m -clubwear (jonne menen ensi kesänä töihin, jänskättää)
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 19.01.2007 13:46
kyllä välil tulee ostettua morticiasta kaikkee, jos on rahaa, ja tilailtua netistä, mutta ompelen itekin itelleni vaatteita että tulis sitten vähän erinäköisiä kun kaikila muila. ei sen puoleen, täällä peräkylillä ei oo ketään ikinä jolla ois samanlaiset vaatteet kun mulla. kaikki muut on täällä ihQdaa pissiksiä jotka pukeutuu viimesen trendin mukaan, ja sitten on tietty sellasia punkkarin ja taviksen rajamailla olevia..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!