Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Lempi vaateliikkeenne? - Sivu 9

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempi vaateliikkeenne?

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2008 23:44
Morticia nyt pääasiassa, joskus jotain kivaa löytyy myös satunnaisista nettikaupoista. Kirppareilta ei oikein tahso tämän kokoiselle tytölle mitään kivaa löytyä (olen tällanen tappi) ja osti sitten istä tahansa, aina saa olla hameita lyhentelemässä...
x-tra-x on ihan kiva muuten, mutta säheltävät siellä aika paljon, lisäksi toimituksessa menee kuukausia...
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2008 17:25
Morticiaa ja Blackgroupia nyt olen pääasiallisesti viimeaikoina suosinut. Ulkomaisten nettikauppojen (mm.Xtra-X ja Lip service) vaatteita yms olen myös kuolannut,mutten ole uskaltautunut tilaamaan kun ulkomailta tilaamisessa on aina omat riskinsä.. :F
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.09.2008 11:48

Lainaus: mystinjection

Ulkomaisten nettikauppojen (mm.Xtra-X ja Lip service) vaatteita yms olen myös kuolannut,mutten ole uskaltautunut tilaamaan kun ulkomailta tilaamisessa on aina omat riskinsä..

Useimmista paikoista joista olen tilannut olen saanut erinomaista ja luotettavaa palvelua, mutta nimenomaan Xtra-X on ollut murheenkryyni. Kannattaa tsekata aihetta käsittelevä ketju...
Kirjoittanut: Blackgreen96 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.09.2008 15:50
Back Streetistä on tullu ostettua...cyber shopista ostin kesällä rastat, enkä niitä päähäni osaa laittaa...ette sattuis tietää et paljon kampaamossa maksaa noiden kuiturastojen laitto?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.09.2008 16:32
Ylivieskalainen Deviant lunasti paikkansa suosikkiliikkeenäni. On lähellä, viihtyisät liiketilat, hyvä valikoima (myös isoja kokoja), mukavat ja huumorintajuiset myyjät, ja jopa suht edullinen hintataso (saattaapi johtua siitä että ylivieskan keskustassa liiketilojen vuokrat ovat naurettavan pieniä). Mutta tärkein syy oli se, että tuolla liikkeellä oli tarjolla minun vartolotyypilleni&tyylilleni sopivia pitkähihaisia paitoja, joita minun on yleensä todella hankalaa löytää.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.09.2008 11:04
Deviantista pidän minäkin ja tyytyväinen olen ollut myös kyllä Morticiaan.
Joskus on tullut tilattua myös Black Groupin tuotteita, mutta se ei enään oikein ole tuolla suosikki listalla lähinnä hintojensa takia. Tai sitten vaan kuvittelen, että sillä on tuotteet nousseet.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2008 13:27
Lahden DarkStarista on kyllä hyviä kokemuksia kertynyt
En tottapuhuen tiedä nimeä, mutta omistaja, joka jäi nyt äitiyslomalle, on todella mukava ihminen. Muutamia kertoja oon sinne mennyt vain jutellakseni hänen kans...

Cybershop ja BackStreet on kans suosikkeja, hyvä palvelu ja ne myyjät on eläviä olentoja; mukavia ja juttelee mielellään.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.10.2008 12:15
Hei, nyt täytyy kysyä että onko kenelläkään kokemusta Nightmare webshopista,meinaan kun tilasin sieltä yhden vaatteen ja nyt olen jo 2 viikkoa ja ylikin odottanut sitä tuotetta ja maksettukkin on jo. Pistin viestiä sinne liikkeeseen ja jopa soitin mutta oli vaan vastaaja siellä! Jotenkin rupeaa vaan epäilyttämään. Vastauksia jookos! Olen jo epätoivoinen!
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2008 12:38
Suomessa Blackgroup.
Kirjoittanut: Terrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2008 17:39
Morticiasta ja Backstreetistä yleensä minäkin löydän vaatteeni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit